مدیر پروری و جانشین پروری" در اولویت کار مدیران شهرداری قرار گیرد

شهردار شهرکرد گفت: تبادل اطلاعات و الکوگیری از سایر شهرها در اجرای برنامه‌ها موجب می‌شود تا مدیر پروری و جانشین پروری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و.بختیاری ،محمدحسین واحدیان در جلسه با پرسنل مدیریت ارتباطات شهرداری با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط عمومی اظهارداشت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مجموعه مدیریت شهری در حال فعالیت است بنابراین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه جایگاه این حوزه برای مدیران تببین شده است، افزود: مدیران مجموعه مدیریت شهری باید نسبت به همکاری با این حوزه اهتمام ورزند و برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی فعالیت‌ها و اقدامات همکاری لازم را روابط عمومی به عمل آورند.

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت تبادل اطلاعات مدیران با سایر شهرهای کشور بیان کرد: تبادل اطلاعات و الکوگیری از سایر شهرها در اجرای برنامه‌ها موجب می‌شود تا مدیر پروری و جانشین پروری داشته باشیم و برای انتخاب مدیر در آینده با مشکل مواجه نشویم.

واحدیان یکی از معیارهای ارزیابی مدیران شهری را همکاری با روابط عمومی عنوان کرد و ادامه داد: باید برای مدیران دغدغه ایجاد شود تا نسبت به اطلاع رسانی و انتشار عملکرد خود اقدام کنند.

وی گفت: در مجموعه مدیریت شهری کارهای بسیاری انجام و در حال انجام است که مردم از آن‌ها اطلاع ندارند بنابراین می‌طلبد مدیران فضای را اطلاع رسانی و آگاهی بخشی فراهم کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1775305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =