فارس نوشت:

مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فعالیت مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت گفت: بیشترین شکایات مطرح شده در مورد خودروی روآ بوده است.
غلامرضا حاجی خانی در یک نشست خبری اظهار داشت: در موضوع بررسی شکایات مشتریان عوامل مختلفی دخیل است که با توجه به این عوامل بیشترین شکایات به خوروی روآ اختصاص دارد و در بررسی میزان رضایتمندی مشتریان نیز بیشترین سطح رضایتمندی به سوزوکی تعلق دارد.
وی ادامه داد: به منظور ارتقاء کیفیت محصول و خدمات ایران خودرو،‌ مرکز تماس ایران خودرو با استفاده از 130 اپراتور ایجاد شده که 24 ساعته فعال است.
وی با بیان اینکه روزانه دو هزار تماس با مرکز تماس ایران خورو برقرار می‌شود، افزود: مشتریان ایران خودرو می‌توانند با شماره تماس 09644 پیشنهادات و یا نظرات خود را به گوش مدیران این شرکت برسانند.
حاجی‌خانی تحلیل اطلاعات مرتبط با مشتریان در مورد کیفیت محصول، فروش و خدمات پس از فروش و ارائه بازخوردها به مدیران را از جمله وظایف بخش مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو عنوان کرد و گفت: دریافت، بررسی و رسیدگی به درخواست و شکایات مشتریان، ارتباط با مشتریان و پاسخگویی به نظرات آنها و هماهنگی و برنامه‌ریزی برای طراحی و ارائه خدمات جدید از دیگر وظایف بخش مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو است.
به گفته وی در طول سالهای 80 تا 89 حدود 5 میلیون و 900 هزار دستگاه خودرو توسط ایران خودرو تولید شده که حداقل باید به بیش از 5 میلیون مشتری خدمات ارائه شود.
مدیر ارتباط با مشتریان ایران خودرو کاهش 62 درصدی زمان رسیدگی به شکایات،‌کاهش 31 درصدی شکایات از کیفیت رنگ محصولات و کاهش 61 درصدی شکایات مربوط به تأخیر در تحویل محصول را از جمله نتایج حاصل از راه‌اندازی مرکز تماس ایران خودرو عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی این مرکز شکایات مشتریان به سازمان‌ها و ارگان‌های نظارتی نیز 39 درصد کاهش داشته است
وی در پاسخ به این سؤال  مبنی بر اینکه چه حجم از تماس‌ها و فعالیتهای مرکز تماس ایران خودرو به انتشار و پیگیری فراخوان‌ها مربوط می‌شود، گفت: بخشی از کار مرکز تماس ایران خودرو به موضوع فراخوان مربوط می‌شود اما این طور نیست که حجم قابل توجهی از تماس‌ها به این مسئله اختصاص داشته باشد.
حاجی‌خانی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده از طریق مرکز ارتباط با مشتریان ایران خودرو بیشترین ثبت رضایتمندی به سوزوکی اختصاص دارد و اطلاعات مربوط به میزان رضایتمندی مشتریان از سایر محصولات نیز به زودی اعلام خواهد شد.

/39/39

 

کد خبر 177548

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    11 0
    خوب ميگين مردم بدبخت چيكاركنن تا سقف 10 ميليون تومان فقط پرايد هست گه گاري متحركه و اسم ماشين رو يدك ميكشه mvm هستش كه به جاي ماشين شكل جارو برقي LG هست و بدرد شهر بازي ميخوره بعدش هم روا هستش كه با اون همه ضعف كه داره مردم حداقل به امنيت بيشترش دلخوشن .خوب بازار انحصاري همينه ديگه با اين حرفها هيچ چيز درست نميشه مگر تا زماني كه صنعت خودرو تكوني بخوره و محصول جديد و با كيفيت توليد بشه البته به خاطر سود جويي خودرو سازان فكر نكنم تا ابد همچين چيزي اتفاق بيفته
  • بدون نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 1
    طبقه بندی تولیدات خودرو ایرانی( با پوزش از همه خودرو سازان واقعی!!) عبارت است از: 1- درشکه 4 چرخ که در دهه 60 چرخ هم نداشت !! 2- گاریچه 4 در و هاچ بک !! 3- اتول جوانان ماقبل ماموتها 4- ژیان دنده اتواتیک پرنده و تا شو!!! 5-سوپر اسب با پالان جدید و به نام سمند!!! 6-قبض روح و خودکشی آنی شبه کره ای پراید نما!!! 7-اشباح دسته چندم فرانسوی پژو نما با چاشنی انفجار اتوماتیک!!! 8- خر کروز جفتک انداز و بدون تزینات با نام سابق لوگان!!
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    2 0
    سلام. من یه ماشین ثبت نام کردم206تیپ5-الن 29روز که دیرکرد بهش خورده.از نمایندگی اراک شعبه 1414 گرفتم الان وقتی بهشون زنگ میزنم جواب درستی بهم نمیدن.میگن معلوم نیست کی بیاد و اهمیت نمیدن.زنگ زدم نمایندگی تهران گفت فعلا 206تیپ5 تولید نمیکنیم و حرف های پیچوندنه دیگه.پس چرا ثبت نام کردن اگه تولیدشه متوقف شده.حالا من چیکار کنم.سه سال مدام کار کردم تو تونستم شرایطی این ماشینو بخرم.میدونستم اگه برم شکایت کنم دادگاه هیچی توش نیست.ب.خواهشا پیگیری کنید.متشکرم
  • بدون نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    0 0
    من قصد اتش زدن ماشین رای سال مدل89 نه که هنوز 5 ماه از گارانتی باقی است را در خیابان های اصلی شهر تهران دارم بدلیل عدم رعایت حقوق مشتری از سوی نمایندگی های ایران خودرو و عدم رسیدگی مسئولین ذی ربط ان. ضمنا هرکس که میخواهد بفهمد چرا؟ 10 ال15 دقیقه رانندگی با این ماشین را امتحان نماید اگر صدایهای مختلف وکوناگون ان را تحمل کرد من شکایتم را پس میگیرم
  • بدون نام IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
    0 0
    سلام من پایان سال 90 یک سمند خریداری کردم اما از روز تحویل آن روی ماشین پخش نگذاشته اند و از ان روز تا حالا با پیگیری های متعدد به این موضوع توجه نکرده اند .... لطفا پیگیری شود .. بعد میگویند مدیر ارتباط با مشتریان ایران خودرو کاهش 62 درصدی زمان رسیدگی به شکایاترا پیدا کرده است.؟..

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین