در هتل درویشی اقامت کنیم یا هتل مدینه الرضا؟ با ۲ هتل ۵ ستاره مشهد آشنا شوید

در مشهد، دو هتل بسیار معروف از جمله هتل درویشی و هتل مدینه الرضا به عنوان دو هتل ۵ ستاره شناخته می‌شوند. این دو هتل با شیوه‌ی طراحی بسیار زیبا مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته‌اند.

هتل درویشی مشهد با انواع اتاق و سوئیت، با قابلیت اسکان کامل خانواده‌ها و تیم‌های کاری، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های این شهر است. هتل مدینه الرضا نیز با انواع اتاق ها و سوئیت های لوکس، در لوکیشینی با دسترسی آسان به حرم مطهر قرار دارد. به طور کلی این دو هتل با داشتن امکانات عالی و خدمات بی‌نظیر، گزینه‌های بسیار مناسبی برای اقامت در شهر مشهد هستند. در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از هتل‌های مجلل پنج ستاره است که در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد. این هتل در فاصله ۱٫۳ کیلومتری از حرم مطهر امام رضا قرار دارد. هتل درویشی یک هتل ۲۰ طبقه بوده که دارای ۲۲۳ فضای اقامتی در طبقات مختلف است. علاوه بر این، هتل درویشی مشهد با داشتن بیش از ۸۰۰ مترمربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و غیر سرپوشیده به شکل روف‌گاردن، مرتفع‌ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق ایران است.

هتل درویشی یک هتل لوکس پنج ستاره است که به مسافرین خود امکانات و خدمات بسیاری ارائه می‌دهد. امکانات برتر آن شامل سالن بدنسازی، فروشگاه، استخر و سالن کنفرانس است. امکانات عمومی شامل دستگاه ATM، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، اتاق عقد، آرایشگاه مردانه و زنانه، صندوق امانات و لابی است. غذا و نوشیدنی هتل نیز شامل کافی شاپ، رستوران، رستوران فضای باز، رستوران روف گاردن، رستوران فست فود و سالن صبحانه خوری است.

با توجه به اینکه هتل درویشی دارای سالن همایش، سالن تشریفات، سالن اجتماعات و تالار عروسی است، می‌تواند برای برگزاری جلسات، همایش‌ها و مراسم‌های مختلف به کار گرفته شود. همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی و تفریحی متنوعی مانند حمام ترکی، اسپا، سونا خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، زمین بازی و بیلیارد است.

در هتل درویشی اقامت کنیم یا هتل مدینه الرضا؟ با ۲ هتل ۵ ستاره مشهد آشنا شوید

امکانات خاص هتل شامل اتاق مخصوص دیدن تلویزیون، ویلچر، رمپ و مسلط بودن کارکنان به زبان عربی و انگلیسی است. از طرفی هتل درویشی مشهد خدماتی همچون روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، تبدیل ارز، خدمات تور، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی، آژانس مسافرتی، سرویس به حرم رایگان، خدمات باربری و صرافی را نیز ارائه می‌دهد.

حتما حدس می‌زنید که این هتل مجلل دارای چندین رستوران و کافی شاپ با ظرفیت‌های مختلف است! سالن صبحانه خوری هتل در طبقه ۱۴ با ظرفیت ۲۵۰ نفر در ساعات صبحانه (ساعت ۷ الی ۱۰) فعالیت دارد. رستوران روف گاردن هتل در طبقه دوم با ظرفیت ۷۰ نفر در ساعات ناهار (ساعت ۱۲ الی ۱۶) و شام (ساعت ۲۰ الی ۲۴) فعال است.

رستوران فیروزه هتل درویشی در طبقه ۱ با ظرفیت ۶۰ نفر در ساعات شام (ساعت ۱۶ الی ۲۴) فعالیت می‌کند. رستوران آتریوم هتل در طبقه همکف با ظرفیت ۳۰۰ نفر در ساعات ناهار (ساعت ۱۲ الی ۱۶) و شام (ساعت ۲۰ الی ۲۴) فعال است. لمکده هم با ظرفیت ۸۰ نفر در ساعات شام (ساعت ۱۶ الی ۲۴) فعالیت دارد. همچنین کافی شاپ هتل درویشی در طبقه همکف با ظرفیت ۵۰ نفر در ساعات ۲۴ ساعته در دسترس است. اگر به دنبال اقامتی لوکس و مجلل در نزدیکی حرم مطهر هستید، هتل درویشی مشهد یکی از بهترین گزینه‌هاست.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در شهر مشهد است. این هتل در نزدیکی ورودی خیابان شیرازی به بارگاه ملکوتی امام هشتم واقع شده و با محیطی فوق العاده زیبا، معماری اصیل ایرانی و نمای عالی به میهمانان خود خدمات ارائه می‌دهد. باید بدانید هتل مدینه الرضا مشهد در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده که با در اختیار داشتن ۱۸ طبقه دارای ۳۲۵ باب سوئیت و اتاق مدرن است.

در هتل درویشی اقامت کنیم یا هتل مدینه الرضا؟ با ۲ هتل ۵ ستاره مشهد آشنا شوید

هتل مدینه الرضا امکانات بسیار خوبی برای میهمانان خود در اتاق‌هایش فراهم کرده است. امکانات اتاق هایش شامل یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، آباژور، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، آب رایگان، روم سرویس، تلفن در اتاق، شبکه پخش فیلم، اینترنت در اتاق، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در اتاق، مینی بار با هزینه، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، حمام دمپایی و لوازم بهداشتی است.

برخی اتاق‌ها دارای قفل‌های الکترونیکی بوده و سیستم گرمایش و سرمایش نیز در همه اتاق‌ها فراهم است. به طور کلی، هتل مدینه الرضا مشهد یک پنج ستاره لوکس با خدمات عالی، محیطی زیبا و موقعیتی عالی برای زائران حرم مطهر است این هتل با داشتن رستوران‌های فوق العاده و منوی متنوع، برای علاقه‌مندان به غذاهای مدرن و خوشمزه بسیار مناسب است. هتل مدینه الرضا همچنین امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، سونا و جکوزی را دارا است.

ناگفته نماند این هتل دارای لابی با تلفن و اینترنت، آسانسور، فروشگاه، خودپرداز، نمازخانه، کافی شاپ، مرکز خرید، پله اضطراری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، خدمات برای معلولین، اتاق تلفن (اپراتور)، فکس، جکوزی، استخر و ماساژ است.

از دیگر خدمات و امکانات هتل مدینه الرضا آتلیه عکاسی، فتوکپی، پرینتر، روزنامه، پارکینگ، اتاق بازی، اتاق چمدان ها، سالن ورزشی، خدمات باربری، آژانس مسافرتی، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، ترانسفر رفت و آمد با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و طبقات است.

باید بدانید امکانات هتل مدینه الرضا مشهد به صورت کامل و برای راحتی و رضایت میهمانان طراحی شده‌اند. این هتل امکانات رفاهی ویژه‌ای دارد که قطعاً موجب کسب رضایتمندی شما از اقامت در آن می‌گردد. همچنین، موقعیت مکانی هتل و نزدیکی به حرم مطهر، لذت زیارت را برای میهمانان گرامی دو چندان می‌کند.

با توجه به کادر مجرب و آموزش ‌دیده، هتل مدینه الرضا مشهد با افتخار آماده میزبانی از شما زائرین و مسافران عزیز است. هتل مدینه الرضا در مشهد، نزدیک‌ترین هتل پنج ستاره به حرم است و مسافران می‌توانند در مدت کوتاهی از ورودی خیابان شیرازی به زیارت حرم رضوی بروند.

علاوه بر حرم، جاذبه‌های دیگری نیز در اطراف هتل وجود دارند که می‌توان به آرامگاه نادر شاه افشار، گنبد خشتی، موزه مردم ‌شناسی، مسجد هفتاد و دو تن و مسجد گوهر شاد اشاره کرد. همچنین باید گفت بازار رضا نیز در فاصله ۶ دقیقه‌ای از هتل قرار دارد و برای رفتن به مراکز حمل و نقل مشهد مانند ایستگاه راه آهن، پایانه مسافربری و فرودگاه، حداکثر ۲۱ دقیقه زمان لازم است.

در هتل درویشی اقامت کنیم یا هتل مدینه الرضا؟ با ۲ هتل ۵ ستاره مشهد آشنا شوید

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی دو هتل پنج ستاره هتل درویشی و هتل مدینه الرضا مشهد پرداختیم. هر دو هتل امکانات عالی داشته و مکانی مناسب را برای مسافران فراهم می‌کنند. هتل درویشی مشهد یک هتل لوکس و مجلل با فضاهای مدرن است که امکانات مناسبی را برای مسافران فراهم می‌کند. از طرفی، هتل مدینه الرضا نزدیک‌ترین هتل پنج ستاره به حرم است و مسافران می‌توانند با پیاده‌روی کوتاهی به حرم دسترسی پیدا کنند.

در نهایت، انتخاب هتل بستگی به سلیقه و نیازهای مسافران دارد. با آشنایی با دو هتل پنج ستاره در مشهد، تصمیم گیری برای اقامت در هتل درویشی یا هتل مدینه الرضا کاری دشوار است! اما با مشاهده مشخصات و خدمات ارائه شده در هر یک از این هتل‌های لوکس، به راحتی می‌توانید تصمیم درستی برای اقامت خود در مشهد بگیرید. برای اینکار می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1775928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =