بمب پرز در آستانه فینال؛ امباپه در رئال مادرید!

فلورنتینو پرز پاسخ جالبی درباره خرید امباپه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با وجود اینکه کیلیان امباپه سال گذشته قراردادش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را تمدید کرد ولی هنوز شایعاتی درباره انتقال او به رئال مادرید شنیده می‌شود. قرارداد مهاجم فرانسوی سال آینده به پایان خواهد رسید و او می‌تواند به صورت رایگاه پاریس را ترک کند. موضوعی که باعث شده از همین حالا بحث درباره پیوستن این ستاره به رئال مادرید آغاز شود.

فلورنتینو پرز امروز در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره امباپه ادعایی مطرح کرد که یکی از بمب‌های خبری نقل و انتقالات فوتبالی خواهد بود. رئیس رئال مادرید در پاسخ به اینکه امباپه را جذب خواهد کرد، گفت: «بله، ولی نه امسال!»

ستاره فرانسوی سال گذشته هم در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت در پاریس بماند. در آن زمان شنیده شد که حتی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه هم در تصمیم امباپه نقش داشته است. موضوعی که خشم پرز را به دنبال داشت. او در یک مصاحبه گفت: «پی‌اس‌جی به امباپه پیشنهاد داده که تنها بازیکن بلکه مدیر تیم باشد. اینجا بود که ما فهمیدیم این امباپه‌ای نیست که ما می‌خواستیم جذب کنیم. وقتی رئیس جمهور فرانسه به یک جوان زنگ می‌زند شکی نیست او تحت تاثیر قرار می‌گیرد. اینکه رئیس جمهور یک کشور چنین کاری کند اصلا منطقی نیست. او می‌توانست مثل زیدان در رئال مادرید موفق شده و به افتخار کشورش تبدیل شود.»

در حال حاضر به نظر می‌رسد کیلیان امباپه هیچ قصدی برای تمدید قرارداد خود با پی‌اس‌جی ندارد و تابستان آینده قصد دارد این تیم را ترک کند. حتی گفته می‌شد او سال گذشته و چند ماه پس از تمدید با پاریس از تصمیم خود پشیمان شده و به باشگاه درخواست خروج داده ولی قطری‌ها به ستاره فرانسوی اعلام کردند که تنها می‌تواند تیم را به مقصد لیورپول ترک کند و اجازه رفتن به رئال مادرید را نخواهد داشت. با این حال اگر امباپه تا سال بعد قراردادش را تمدید نکند بازیکن آزاد خواهد بود و لوس بلانکوس می‌تواند تابستان ۲۰۲۴ فوق ستاره فرانسوی را به‌صورت رایگان جذب کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1776209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =