آغاز عملیات تکمیل مرکز فرهنگی گلزار شهدای شهرکرد

مدیرکل بنیاد استان گفت: عملیات تکمیل مرکز فرهنگی گلزار مطهر شهدای شهرکرد از تیرماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری. جلسه هماهنگی آغاز عملیات ساخت‌وساز و تکمیل مرکز فرهنگی گلزار مطهر شهدای شهرکرد با حضور مدیرکل و معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیرکل پدافند غیرعامل، مشاور طرح و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات بنیاد استان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد استان در این جلسه گفت: مرکز فرهنگی گلزار مطهر شهدای شهرکرد از سال ۱۳۸۹ آغاز شد و مراحلی از سفت‌کاری آن انجام شد ولی متأسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبار ادامه طرح مغفول ماند.

اسماعیل عسگری افزود: به برکت سفر ریاست جمهوری به استان اعتباری بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرکز فرهنگی گلزار مطهر شهدای شهرکرد در نظر گرفته شد که در مرحله اول ۲۵ میلیارد ریال تخصیص داده‌شده است که عملیات ساخت‌وساز و تکمیل این پروژه فرهنگی در تیرماه آغاز خواهد شد.

عسگری تصریح کرد: در این جلسه جهت اخذ مجوز پدافندی طرح، قرارداد مشاور، اخذ پیمانکار و مطالعات لازم بررسی‌های اولیه انجام شد و مقرر شد مقدمات کار تا اوایل تیرماه انجام و در تیرماه عملیات ساخت‌وساز از سر گرفته خواهد شد.

مدیرکل بنیاد استان خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی در جوار گلزار شهدا باید فعال و پویا باشد تا بتوان افکار و اندیشه شهدا را در جامعه ساری و جاری کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان در این جلسه گفت: همه ما وظیفه‌داریم تا داشته‌های خود را به فعلیت برسانیم در همین راستا داشته‌های ما از زمان دفاع مقدس که در جنگ سخت به دست آورده‌ایم را باید در مقابله با جنگ نرم استفاده کنیم.

رحیم نافیان افزود: نباید اجازه دهیم فرهنگ جامعه از فرهنگ گذشت و ایثار دور شود و عواقب ناهنجاری همچون بی‌حجابی جایگزین شود لذا باید دست‌به‌دست هم کمک کنیم تا مراکز فرهنگی گسترش پیدا کند و محلی برای ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی و ازخودگذشتگی باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1776388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =