تجربه‌های بازنشستگان در پیشبرد اهداف سازمانی موثر است

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: تجربه‌های بازنشستگان می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمانی بنیاد و افزایش کیفیت خدمات‌دهی مطلوب به ایثارگران تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین که در سالن اجتماعات موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین برگزار شد، اظهارکرد: کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران، خادمان شهدا هستند زیرا آن‌ها سال‌ها در این نهاد به جامعه ایثارگران خدمات ارائه دادند.

او افزود: کارکنان بازنشسته بنیاد ۳۰سال زندگی شخصی و کاری خود را با شهدا و بازماندگان آن‌ها گذراندند و طی این مدت کاملا مشکلات و سختی‌های این قشر معظم را درک کرده و در جهت رفع مشکلات آن‌ها، اقدامات لازم را انجام دادند.

اسمعیلی گفت: بازنشستگان بنیاد تجربه‌های ارزشمندی در خدمات‌دهی به ایثارگران دارند که می‌توانند به کارکنان امروز بنیاد در ارائه خدمت به این قشر معظم انتقال دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: تجربه‌های بازنشستگان می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمانی بنیاد و افزایش کیفیت خدمات‌دهی مطلوب به ایثارگران تاثیرگذار باشد.

او افزود: مسئولان بنیاد استان قزوین برنامه‌ریزی‌های مختلفی دارند تا بتوانند از تجربه‌ها و ظرفیت‌های کارکنان بازنشسته بنیاد استفاده مطلوب کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهارکرد: برنامه‌های مختلفی از جمله طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بنیاد برگزار می‌شود که کارکنان بازنشسته می‌توانند در اجرای این برنامه کمک حال کارکنان بنیاد باشند.

طی ادامه این نشست، زیبا باقری روان‌شناس و مشاور خانواده مطالبی پیرامون نحوه تعامل با فرزندان و نوادگان در دوران بازنشستگی بیان کرد.

همچنین در این برنامه، پایش سلامت بازنشستگان از لحاظ قد، وزن، فشار خون و قند خون توسط مسعود بخارایی معاون خدمات سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین انجام شد.

گفتنی است در این نشست، مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای هدایایی از کارکنان بازنشسته این نهاد تجلیل کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1776444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =