روزنامه ایران در یادداشتی نوشت:

·         از ابتدای سال 90 که آرام آرام پروژه «عبور از احمدی​نژاد» در ذهن بسیاری از افراد واتاق فکر برخی رسانه​ها جدی​تر شد، تا اتفاقات رقم خورده پس از عزل وزیر اطلاعات و تولید واژه موهوم و نامشخص «جریان انحرافی» که البته مقدمات و شرایط آن قبلا در «تینک​تنک​های» نزدیک به هاشمی رفسنجانی طرح ریزی وفازهای ابتدایی آن نیز توسط پایگاه اطلاع رسانی خودش اجرا شده بود! تمامی عملیات رسانه​ای با این هدف انجام می​شد که احمدی​نژاد و پایگاه مردمی​اش از صحنه انتخابات حذف و در واقع حضور رقیب اصلی بسیاری از شخصیت​های سیاسی در آوردگاه مجلس منتفی شود.
·         بر همین اساس هر اشکال و پدیده زشتی در کشور بلافاصله به «جریان موهون انحرافی» نسبت داده می​شد و اجرای این عملیات بطور بسیار گسترده​ای بر عهده واحدهای متنوع و متکثر رسانه​ای گذاشته شد.
·         پس از آتش تهیه اولیه که توسط «پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی» در این زمینه انجام شد، بسیاری از سایت ها و رسانه​های شبه اصولگرا و اصلاح​طلب، به این میدان امده و در جبهه​های مختلفی شروع به اجرای عملیات کردند.
·         این حجم استفاده از واژه​هایی که البته هیچ​گاه ابعاد و مختصاتش برای افکار عمومی توضیح داده نشده نشان از ان دارد که هدف تنها «بدنام کردن دولت» در اذهان عمومی است.
/1729
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    4 0
    یک ضرب المثلی داریم که می گه " چوب رو که بر میداری..." حالا هرکسی گفت جریان انحرافی شما چرا خودت رو انحرافی فرض کردی؟ پس حتما انحرافی توی کارت هست.
  • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
    0 0
    بله واقعا همین طور است