پایگاه فرهنگی گلزار شهدای بروجن کلنگ زنی شد

رئیس بنیاد شهرستان بروجن گفت: پایگاه فرهنگی گلزار شهدای بروجن در زمینی به مساحت ۱۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۲۲ مترمربع در سه فاز احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، علی‌اصغر اصغریان افزود: آیین کلنگ زنی پایگاه فرهنگی گلزار شهدا شهرستان بروجن با حضور تعدادی از پدران معزز شهدا، جانبازان ۷۰ درصد، معتمدین معین شهرستان بروجن، فرماندار شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر بروجن، بخشدار مرکزی و سایر مسئولان شهرستانی برگزار شد.

اصغریان تصریح کرد: این پایگاه در ضلع جنوبی گلزار شهدای بروجن در زمینی به مساحت ۱۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۲۲ مترمربع در سه فاز احداث می‌شود که برای تکمیل آن ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در حال حاضر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبار این پایگاه از اعتبارات تملک دارائی‌های شهرستان تأمین شده است.

وی هدف از تأسیس این پایگاه را ایجاد یک محل دائم مستقر در گلزار جهت دسترسی عموم مردم و زیارت کنندگان قبور مطهر شهدا به اطلاعات شهدا و آشنایی با زندگی‌نامه‌ها و وصیت‌نامه‌های شهدای گران‌قدر در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد.

رئیس بنیاد شهرستان بروجن در پایان خاطرنشان کرد: شهدا دین بزرگی بر گردن همه دارند لذا وظیفه همگانی است که در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام این عزیزان و ادامه دادن راه و رسم آن‌ها بکوشیم تا نسل‌های جدید و آیندگان نیز با فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های این قهرمانان آشنا شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1777891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =