عملیات تکمیل هتل ورزشکاران شهرکرد پس از ۲۰ سال آغاز شد

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:با پیگیری های این اداره کل و مساعدت استاندار محترم پس از ۲۰‌ سال عملیات تکمیل هتل ورزشکاران شهرکرد آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، موعود بنیادی فرد اظهار داشت: با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان استان و مساعدت استاندار محترم پس از ۲۰‌ سال عملیات تکمیل هتل ورزشکاران شهرکرد آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از پازل های تبدیل شدن این استان به کمپ تیم های ملی بهره برداری از هتل ورزشکاران است، خاطرنشان کرد: این امر در سال جاری نگاه ویژه استاندار در تزریق اعتبارات به این پروژه ورزشی را می طلبد.

وی گفت: در سفر سال گذشته ریاست محترم جمهور به استان ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه مصوب شد که تاکنون ۹ میلیارد تومان تخصیص اعتبار شده و هتل ورزشکاران تا تکمیل و بهره برداری به ۸۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بنیادی فرد با اشاره به توجه ویژه مقام عالی استان به‌ ورزش تصریح کرد: آغاز عملیات تکمیل هتل ورزشکاران پس از انتظار ۲۰ ساله جامعه ورزش، با توجه به مشکلات و محدودیت های منابع مالی قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این اداره کل آمادگی دارد در هر مرحله از تکمیل هتل ورزشکاران، این پروژه را به بخش خصوصی واگذار کند.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1779084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =