خبرگزاری مهر نوشت:

یک موسسه مالی و اعتباری بدون داشتن مجوزهای لازم و در سایه غفلت سازمانهای نظارتی پس از چندین ماه فعالیت 20 میلیارد تومان کلاهبرداری کرد که متهم اصلی پرونده که زنی میانسال است دستگیر شده است.
پرونده کلاهبرداری یک موسسه اعتباری در همدان در حالی در سکوت خبری فرو رفته است که این موسسه بدون داشتن مجوزهای لازم در سایه مسئولان و ناظران این استان میلیاردها تومان کلاهبرداری کرده است.
بر اساس این گزارش این موسسه مالی با انجام تبلیغات زیاد و پرداخت سودهای زیاد بانکی به سپرده گذاران هزاران شهروند همدانی را گمراه کرده و میلیاردها تومان پول به جیب زده است.
هم اکنون 8 میلیارد تومان از سرمایه این موسسه بلاتکلیف بوده و 20 میلیارد تومان از مردم طلب دارد و دلالان و مدیرعامل این موسسه که خانمی به نام "فریده ن" است بازداشت شده اند.
به گفته مسئولان قضائی استان این پرونده خبر از اخلال در نظام بانکی کشور می دهد ولی اینکه مسئولان استان همدان هیچگونه نظارتی بر فعالیت یک موسسه مالی بدون مجوز نداشته اند جای سوال دارد.
56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید US ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
    0 0
    آخه مگه موسسه مالی یه دکه است که کسی از کارش خبر نداشته باشه !... ساده اید یا مردم رو ساده فرض کردین ؟ (البته نه اون مردمی که به این موسسه پول دادن! )