توضیحات عضو هیئت رئیسه مجلس : وحیدی گفت درباره معاون سیاسی خود تصمیم می‌گیرد

ایسنا نوشت: نادری عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر کشور وعده داد تا موضوع را بررسی کرده و درباره معاون سیاسی خود تصمیمی بگیرد و اقدامی انجام دهد که مورد رضایت مجلس و دولت باشد.

  • یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره با جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر کشور برای بررسی حواشی پیش آمده بعد از بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور گفت: در این جلسه وزیر کشور ضمن ابراز تاسف از شرایط ایجاد شده بر لغو بخشنامه مذکور تاکید کرد.
  • احمد نادری در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور گفت: اخیرا معاون سیاسی وزیر کشور در بخشنامه ای به استانداران و فرمانداران اعلام کرده که نمایندگان حق ورود به پروژه‌ها و امور را ندارند و نباید با نمایندگان مجلس همکاری شود؛ این موضوع اهانت به مجلس و جایگاه نمایندگان مردم است.
  • این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزیر کشور در این جلسه تاکید کرد که نمایندگان نقش بسیار مهمی در در پیشرفت روستاها، شهر و استان دارند و هرکسی از مدیران استان که با نمایندگان همراهی نکند، تذکر خواهند گرفت و به همه استانداران گفته ام که کمترین بی توجهی یا خدای نکرده توهین به نمایندگان را بر نمی تابیم.
  • نادری با بیان این که اکثریت نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی از معاون سیاسی وزیر کشور گلایه شدید داشتند،‌ گفت: اشاره نمایندگان این بود که امسال سال انتخابات است و مقوله حساس انتخابات نیاز به مدیریت توسط فردی با تجربه دارد درحالی که در سوابق معاون فعلی چنین تجاربی وجود ندارد.وی در پایان گفت: وزیر کشور وعده داد تا موضوع را بررسی کرده و درباره معاون سیاسی خود تصمیمی بگیرد و اقدامی انجام دهد که مورد رضایت مجلس و دولت باشد.



بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1780178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =