امام جمعه موقت تهران گفت: جریان سوء استفاده مالی اخیر که با رقم بالایی مردم را دل آزرده کرد، فرصت خوبی است که قوای سه گانه با حمایت مردم شفاف سازی کنند.

به گزارش خبرآنلاين، حجت‌الاسلام و المسلمين کاظم صديقي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران، از مسئولين خواست تا دست‌هاي خيانت را در تمام ادارات دولتي قطع كنند و طرح‌هاي مناسبي كه جبران كننده اين خسارت باشد را تدارك ببينند.
به گفته وي، يكي از مسائلي كه خداوند همواره نسبت به آن پرهيز داده بردن آبروي افراد است، البته كساني كه رشوه داده‌اند، بدون رعايت مقررات وام دادند و در جاي ديگر سخت‌گيري كرده‌اند، بايد مجازات شوند، ولي بايد مراقب آبروي كساني بود كه در اين رده نيستند و در جامعه وجاهتي دارند.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
·  غربي‌ها با خباثت سعي داشته‌اند، بگويند كه ايران در كنار كشورهاي ديگر مبتلا به نارضايتي مردم است و نظام اجازه نمي دهد قيامي در آن صورت گيرد. در اين شرايط سفر مقام معظم رهبري به كرمانشاه تجلي عشق اقشار مختلف اين استان و نمونه‌اي از ده‌ها نمونه‌ است كه مرتب تكرار شده است.
· چه مي‌شود حكام دنيا كه در بين مردم خود منفورند، راه امام و رهبري را بروند تا در دل مردم جا داشته باشند، كرسي نشين عرش الهي باشند.
· گاهي دولت‌هايي مثل دولت موقت بازرگان آمده‌اند كه اساسا با محتواي نظام فاصله داشتند و دولت‌هاي بعدي هم گاهي زوايه پيدا كردند، ولي اگر كساني با اسلاميت و ولايت فقيه زوايه داشتند خود به خود با ظرفيت مردم حذف شدند، بدون اين‌كه مشكلي براي كشور ايجاد شود.
·  مقام معظم رهبري در سخنان اخير خود چالش‌هايي كه در 32 سال انقلاب براي مملكت پيش آمده را يادآوري كردند، چالش جنگ 8 ساله و چالش هاي بعدي، مساله 18 تير ، فتنه 88 ،‌تحريم اقتصادي و چالش هسته‌اي. در جنگ اين حضور مردم بود كه ما را به پيروزي رساند و سرافرازي را رقم زد در مساله 18 تير و فتنه 88 نيز حضور مردم اين دو فتنه پيچيده كه از سوي دشمن تدارك ديده شده بود، را خنثي كرد.
·  جنبشي كه در آمريكا و اروپا پيش آمده نظام سرمايه‌داري را به نابودي كامل خواهد كشاند، همانطور كه بيداري اسلامي قطعا نظام جعلي اسراييل را محو خواهد كرد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    1 0
    تکبیر
  • مديريت جهاني IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    اگه نظارت درست حسابي در كار باشه احتياجي به اين دست و پا قطع كردن ها نيست
  • بدون نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    کاش زودتر از اینا کار مهمی میکردند نه حالا که خلافای بانکی رو شده