دستاوردهای سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان چه بود؟

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درسفرچهارروزه خود به استان چهارمحال وبختیاری ضمن پاسخگویی به مطالبات و نامه‌های مردمی، از طرح‌های در دست اجرای این وزارتخانه بازدید میدانی و برای اجرای تعدادی از طرح‌ها تامین اعتبار کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری،ارتباط بی‌واسطه با مردم و تبلور وجه مردمی بودن دولت سیزدهم؛ بی‌شک می توان گفت دولت سیزدهم مردمی ترین دولت در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است بطوریکه نه تنها آیت الله رییسی سفرهای متوالی و مستمری به نقاط مختلف کشور دارد بلکه وزیران و مدیران ارشد اجرایی کشور به منظور بازدید میدانی بطور هفتگی به استانهای مختلف سفر کرده و مسائل را برای پیشبرد بهتر امور از نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گذشت سه ماه از سالجاری تاکنون ۲ بار به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گذشت سه ماه از سالجاری تاکنون ۲ بار به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است و از نزدیک با مردم گفت و گو و پاسخگوی مطالبات آنها شد.

پیگیری مصوبات سفر قبل و سرعت بخشی به اجرای طرح‌های در دست احداث

در سفر فروردین ماه وزیر احداث و تکمیل چهار مجموعه ورزشی، پنح مرکز درمانی تامین اجتماعی و سرمایه‌گذاری حدود ۲ هزار میلیارد تومانی صندوق‌ها و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه به استان مصوب شد که در همین راستا با کلنگ زنی مرکز درمانی شهر اردل روند اجرای این طرح وارد مرحله اجرا شد و برای تمامی طرح‌های ورزشی در دست احداث تامین اعتبار و روند اجرای آن سرعت گرفت.

همچنین طرح های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی از جله کشت و صنعت و کشتارگاه جونقان، طرح افزایش دریافت شیر و نصب سیستم تغلیظ، احداث کارخانه تصفیه و پالایش روغن، احداث سردخانه یک هزار تنی و خرید خط کامل کره، خط تولید بطری اسپیتیک، احداث کارخانه ورق سازی و کارت سازی، دستگاه پرکن ۲۵ کیلوگرمی با تزریق گاز و میسکر خشک به پیشرفت حدود ۵۰ درصدی رسیده است که با نظارت وزیر بر روند اجرای این طرح‌ها تاکید شد.

سفر به شهرستان بروجن

از تامین اعتبار ۱۳ میلیاردی برای تکمیل زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی کارگران بروجن تا کمک چهار میلیاردی برای تکمیل تالار سرای سالمندان؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از آنکه شامگاه چهارشنبه وارد شهرکرد شد و با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کرد، از صبح پنجشنبه برنامه کاری خود را با سفر به شهرستان بروجن آغاز کرد.

سیدصولت مرتضوی از ۲ مرکز نگهداری سالمندان دیدار و با اهدای گل از جهاندیدگان این ۲ مرکز دلجویی کرد و در نهایت دستور داد تا برای تکمیل تالار مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان شهر بروجن چهار میلیارد تومان کمک و تعدادی ویلچر برای سالمندان نیازمند اهدا شود.

پس از آن وزیر تعاون از مجموعه ورزشی کارگران بروجن دیدن کرد و برای تکمیل زمین چمن مصنوعی این مجموعه ۱۳ میلیارد تومان تامین اعتبار کرد و مقرر شد تا ظرف سه ماه به بهره‌برداری برسد.

بازدید از طرح های تولیدی این شهرستان و دیدار با کارگران از دیگر برنامه های سفر وزیر به شهرستان بروجن بود.

سفر به شهرستان اردل و آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهر اردل

حضور در شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری؛ در این نشست وزیر شنوای صحبت تولیدکنندگان و رییس اتاق بازرگانی استان شد و وعده داد تا شرکت ها و صندوق های زیرمجموعه این وزارتخانه بیش از گذشته در این استان سرمایه گذاری کنند.

دیدار با اصناف شهرستان شهرکرد و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی از برنامه های سفر وزیر در روز جمعه بود.

حضور در نخستین جشنواره اقوام ایران زمین در شهرستان فارسان، حضور در بین مردم و ارج نهادن به مفاخر اقوام کشور

از دیگر دستاوردهای سفر وزیر تعاون، کار و رفاه به استان، انجام رسالت جهاد تبیین بود

سید صولت مرتضوی در هریک از دیدارهای مردمی و یا دیدار با اقشار و گروه‌های مختلف به تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم در عرصه های داخلی و خارجی پرداخت که این مهم در اعتمادآفرینی و امیدآفرینی در جامعه برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری نقش مهمی دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1782273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =