بلاتکیفی قوهای سپید در انزلی/ آیا به سقوط فکر می کنند؟

ایسنا نوشت:با وجود این که کمتر از ۴۰ روز دیگر به لیگ برتر باقی مانده است، نه تکلیف مدیریت و نیمکت قوهای سپید انزلی مشخص است و نه این تیم تمهیداتی برای تمدید و انعقاد قرارداد بازیکنان جدید اندیشیده است.

بیش از یک ماه است که لیگ برتر به اتمام رسیده و تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص شده است. در این بین ملوان توانست در فصل اول حضورش در لیگ برتر پس از بازگشت به بالاترین سطح فوتبال ایران، بقایش را در لیگ حفظ کند و به سرنوشت مس کرمان دچار نشود.

در این بین اما قوهای سپید انزلی در حال غرق در باتلاق بی‌خیالی هستند زیرا که با اتمام لیگ برتر، پژمان نوری به عنوان مدیرعامل و مازیار زارع به عنوان سرمربی قراردادشان با این تیم به اتمام رسید و حالا نه مدیریت این باشگاه سر و صاحب دارد و نه نیمکت ملوان. سرمایه‌گذار و حامی مالی انزلی‌چی‌ها نیز با رفتن نوری از این تیم خداحافظی کرده و ملوان، کشتی‌اش را در دریای لیگ برتر به حال خود رها کرده است.

بسیاری از بازیکنان ملوان که سربازی‌ و قراردادشان تمام شده، در حال مذاکره با تیم‌های دیگر هستند. هیچ‌کدام از مسئولان استانی پاسخگوی این مساله نیستند که چرا تکلیف وضعیت ملوان مشخص نیست و انگار نه انگار که نماینده‌ای در بالاترین سطح فوتبال ایران دارند. خواب زمستانی گیلانی‌ها در این تابستان به سراغشان آمده و گویا باشگاه در خلاء گیر کرده است. رسیدگی نکردن مسئولان استانی به این باشگاه در فصل قبل هم وجود داشت و حتی مازیار زارع نتوانست تیمش را در نیم‌فصل آن طور که باید تقویت کند. آن‌ها حتی نتوانستند با بازیکنان داخلی قرارداد دائم ببندند و تنها ۲ بازیکن جوان گل‌گهر را به صورت قرضی جذب کردند. همین هم سبب شد که کاسه صبر زارع و نوری لبریز شود و آن‌ها قید کار در تیم محبوبشان را بزنند.

کمتر از ۴۰ روز دیگر به آغاز لیگ بیست و سوم مانده است و شرایط تیم‌ها و رقبای ملوان در این لیگ نشان می‌دهد که اوضاع برای سفیدپوشان شهر انزلی اصلا جالب نیست و با این مسیری که آن‌ها طی می‌کنند، گزینه اول سقوط و بازگشت به لیگ یک هستند. اتفاقی که بار قبل برای ملوانی‌ها سنگین تمام شد و آن‌ها شش فصل پشت درهای لیگ برتر ماندند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1782289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =