عملکردِ خوب پلیس شهرستان کرمان در طرح امنیت محله‌محور 

پلیس شهرستان کرمان به فرماندهی سرهنگ مهدی پورامینایی عملکردی خوب و آماری مورد قبول در طرح ۵ روزه امنیت محله‌محور از خود به جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طرح ۵ روزه ارتقا امنیت محله‌محور از تاریخ ۲۸ خرداد ماه آغاز و یکم تیر ماه پایان یافته است که در این طرح مأمورین انتظامی پلیس شهرستان کرمان و پلیس‌های تخصصی به فرماندهی سرهنگ مهدی پورامینایی عملکردی خوب در کشف جرائم و برخورد با متخلفین از خود به جای گذاشتند.
کشف ۷۸۲ کیلو انواع مواد مخدر، کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و کشف ۱۹۵ فقره سرقت از جمله فعالیت‌های پلیس شهرستان کرمان در این طرح بوده که با درایت و جسارت صورت پذیرفته است. ۷ فقره سرقت به عنف و ۴ قبضه سلاح غیر مجاز نیز در عملیات‌های پلیس شهر کرمان در این طرح کشف شده است.
۳۶۴ دستگاه انواع وسیله نقلیه نیز توقیف و ۷۱ سارق نیز دستگیر شده است.
۱۳۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۱۹ خرده فروش مواد مخدر هم دستگیر شده است.
در عملیات‌های پلیس شهرستان کرمان ۴ سارق به عنف دستگیر و ۴۰ متهم تحت تعقیب نیز گرفتار قانون شدند. از ۳۱ کارگاه ضایعاتی و ۳۶ منزل خرده فروش مواد مخدر نیز بازرسی به عمل آمده است.
در این طرح؛ پلیس شهرستان کرمان ۱۸ کارگاه‌ ضایعاتی را پلمب کرده و ۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال انواع کالا قاچاق را کشف و توقیف کرده است. علاوه بر این پلیس کرمان در این طرح ۵ روزه ۱۰ نفر از ارازل و اوباش را هم دستگیر کرده است.
این آمار بی‌نظیر در مدت ۵ روز جز با درایت و جسارت یک فرمانده پرتوان همچون سرهنگ پورامینایی حاصل نخواهد شد.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1782575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =