آیین افتتاح طرح اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان از افتتاح طرح اوقات فراغت تابستانی همزمان با سراسر استان در محل کانون شهید بهشتی شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،"افشین امیریان " مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم که با حضور مسئولین استانی و دستگاه های همکار آموزش و پرورش در طرح اوقات فراغت تابستانی برگزار شد با اعلام این خبر افزود: در طرح تابستانی اوقات فراغت در ۸۶۵ پایگاه شامل کانون های فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن ها، پژوهشسرا ها، برخی مدارس، سالن های ورزشی و مراکز مشاوره برای دانش آموزان برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در این طرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون های فرهنگی هنری مساجد، مراکز هلال احمر، بسیج، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، و بسیاری از دستگاه های فرهنگی دیگر با آموزش و پرورش همکاری می کنند.

امیریان افزود: در طرح تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان با توجه به استعداد و علاقه خود در ۵ محور آموزشی، مهارتی، ورزشی، فرهنگی و معارفی ثبت نام و به کسب دانش و مهارت می پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: حضور دانش آموزان در فضای شاد و با نشاط طرح اوقات فراغت در کنار دوستان و مربیان توانمند خود علاوه بر فراگیری و کسب هنر و مهارت های نو به کشف استعدادهای دانش آموزان و آمادگی ایشان برای حضور در کلاس های درس با انگیزه و انرژی مضاعف کمک می کند.

وی تصریح کرد: پیش بینی می کنیم بیش از ۱۰۰ هزار نفر از دانش آموزان استان تابستان خود را در کلاس های طرح اوقات فراغت سپری کنند و همه همت و تلاش ما بر آن است که دانش آموزان عزیز در یک محیط سالم و با نشاط با تاکید بر عدالت در توزیع امکانات اوقات مفیدی را بگذرانند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1783991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =