جشن عروسک‌ها به روز سوم رسید

نوزدهمین جشنواره نمایش بین‌المللی عروسکی تهران-مبارک، وارد سومین روز خود شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی، در سومین روز این جشنواره که با استقبال گسترده مخاطبان همراه بود، هفت نمایش در بخش صحنه‌ای و پنج نمایش در بخش فضای باز روی صحنه می‌روند.
بخش بزرگسال
در بخش بزرگسال نمایش «کوران» به نویسندگی موریس مترلینگ و کارگردانی وحید نفراز تهران با مدت زمان ۲۵ دقیقه در دو سانس ۱۸ و ۲۰ در سالن چهارسو و نمایش «هبوط» به نویسندگی و کارگردانی مجید بشکال از بندرعباس با مدت زمان ۵۰ دقیقه در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در تالار مولوی روی صحنه می‌رود.
بخش کودک و نوجوان
در بخش کودک و نوجوان، نمایش «چهچهه چلچله چل گیس» به نویسندگی امیر بهبودنیا و کارگردانی نسیم شیرزادی از شیراز با مدت زمان ۶۰ دقیقه، در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰، مهمان سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله است.
بخش فراگیر
در بخش فراگیر بهزیستی نمایش «قصه بخت» به نویسندگی داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی ابوالفضل میروکیلی و محمد حسن ابویی از مهریز یزد با مدت زمان ۴۰ دقیقه در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

جشن عروسک‌ها به روز سوم رسید

بخش مهمان
در بخش مهمان نیز نمایش «گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از تهران با مدت زمان ۷۵ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.
فضای باز
در بخش نمایش‌های فضای باز نمایش «بارگاه سلیم خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران در ساعت ۱۸:۳۰، «ربات‌های غول‌پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان از تهران در ساعت ۱۹، «بوسلمه، غول دریاها» به نویسندگی شراره طیار و کارگردانی فاطمه بحرینی از شهر آبادان در ساعت ۱۹:۳۰، نمایش «شیلو» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین‌شهر در ساعت ۲۰ و نمایش «آذربایجان آیین لری» به نویسندگی و کارگردانی اکبر زابح از مرند در ساعت ۲۰:۳۰ در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.
نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، هشتم تا هفدهم تیرماه به دبیری هادی حجازی‌فر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت نمایش‌های صحنه‌ای به سایت تیوال مراجعه نمایند. نمایش‌های بخش فضای باز نیز برای عموم آزاد است.

جشن عروسک‌ها به روز سوم رسید

۵۷۵۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1784249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =