افتخار آفرینی جوان با استعداد البرزی در سطح جهانی

حمید ولیئی قهرمان با استعداد استان البرز موفق شد در سطح جهانی افتخار آفرینی کند.

به گزارش خبرآنلاین البرز، علیئی از جوانان مستعد استان البرز است که به عضویت تیم ملی در آمد و توانست در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ که در اندونزی برگزار شد، عنوان قهرمانی را کسب کند. حمید به دلیل این افتخارآفرینی بزرگ سه ماه دیگر عازم اروپا می شود تا آنجا هم با رقبای اروپایی خود پیکار کند.

مسلماً حمید ولیئی یک افتخار بزرگ برای استان البرز و حتی کشورمان است که می‌تواند در آینده حرف های بیشتری هم برای گفتن داشته باشد اما متاسفانه به رشته‌هایی چون کیک بوکسینگ توجهی نمی شود و می بینیم که همواره در ورزش کشور بین فوتبال و سایر رشته های ورزشی بی عدالتی وجود دارد. به طور مثال به ماجرای مجوز واردات خودروهای خارجی توجه کنید که بسیاری از فوتبالیستها که شش گل هم از انگلیس خوردند، مجوز واردات خودروهای لوکس خارجی را دریافت کردند اما به فرض مثال به یک قهرمان خانم که برای مملکت افتخار آفرینی کرده بود، کتری و قوری جایزه داده بودند.

ای کاش مسئولان ورزش برای یکبار هم که شده به این وضعیت رسیدگی کنند و قدر ورزشکاران جوان و با استعداد را بیشتر بدانند. ورزشکاران مستعدی که در عین گمنامی دست به افتخارات بزرگ می زنند و در میادین بین المللی پرچم ایران را بالا می‌برند.

برای پاداش ها هم باید یک روال منظم را در نظر گرفت تا اگر قرار است فوتبالی ها پاداش تعلق بگیرد حداقل بعد از افتخار آفرینی های احتمالی آنها باشد نه اینکه آقایان فوتبالیست به انگلیس و آمریکا ببازند و تازه پاداش هم دریافت کنند. به فرض مثال اگر تیم ملی ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا شود، هیچ کس مخالف پاداش دادن به فوتبالیست ها نیست ولی اگر قرار باشد باز هم در این تورنمنت ناکام شویم واقعاً هیچ ضرورتی ندارد که حتی کوچکترین پاداشی به ملی‌پوشان تعلق بگیرد. ختم کلام اینکه امثال حمید ولیئی در استان البرز و سایر نقاط کشورمان زیادند ولی همه آنها نیاز به توجه و امکانات بیشتر دارند تا بتوانند با امیدواری و انگیزه بیشتری در میادین بین‌المللی بدرخشند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1784513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =