رییس‌جمهور با اشاره به ادعای کذب اخیر آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: ملت ایران را متهم به تروریسم می‌کنند، در صورتی که ترور مربوط به انسان‌های بی‌فرهنگ است.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد در دومین نشست پنجمین دوره مجلس دانش آموزی با بیان این مطلب، افزود: ملت ایران ملت بافرهنگی است و احتیاج به ترور ندارد و ترور کار شماهاست.
وی با اشاره به دیدارهای خود با گروه‌های مختلف آمریکا در جریان سفر اخیرش به نیویورک جهت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: در دیدارهایی که با آنها داشتیم متوجه شدیم که آنها نیز از وضعیت موجود جهان ناراضی هستند، همه از این وضعیت ناراضی هستند و به دنبال تغییر هستند و اگر راه درست و حقیقت به درستی معرفی شود، همه آن را انتخاب می‌کنند.
گزیده سخنان وی به نقل از ایسنا از این قرار است:
*استکبارگران با بلاهایی که بر سر بشریت آوردند، روی تمام بدکاران و زشت‌کاران تاریخ را سفید کرده‌اند، آنها امروز به بن‌بست رسیده‌اند و وقتی می‌بینند پرچمی در جهان بلند شده است که حاوی فرهنگ و اندیشه ملت ایران است، روحیه انقلاب ملت ایران است این موضوع برای آنها سخت است و طراحی می‌کنند که آن را مورد هجمه قرار دهند.
*جوسازی‌های غربی‌ها علیه ملت ایران و متهم کردن ملت ایران به تروریست در حالی است که ملت ایران ملتی با فرهنگ است و احتیاجی به ترور ندارد . ترور کار شماهاست.
*  تمام این فشارها برای این است که ما خودمان را پیدا نکنیم و پیشرفت نکنیم.
/29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    3 13
    درود بر شما. مرگ بر سرمایه داران مستکبر
  • بدون نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    1 5
    آقاي رييس خواهشا به داد بورس برسید.
  • بدون نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    14 0
    مگه امریکا مدعیه مردم عادی ایرانی طرح ترور ریخته که مردم رو انداختین وسط؟؟؟؟