شما نظر بدهید/ سریال‌های نمایش خانگی زیر نظر تلویزیون باشند یا خیر، چرا؟

بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نظارت بر شبکه خانگی بر عهده صداوسیما گذاشته شده است، خبرآنلاین از مخاطبان خود می‌خواهد تا نظرشان درباره این موضوع را با ما در میان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اختلافات شبکه نمایش خانگی و سازمان صداوسیما این روزها بیش از هر دوره‌ای اوج گرفته است و ماجرا هم مربوط به مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی است که در تاریخ ۳۰ خرداد به تصویب رسید و طبق آن مصوبه قرار شد که صداوسیما نظارت کامل روی تمام محتواهای تولیدی شبکه نمایش خانگی داشته باشد و حتی تبلیغات آن هم با تایید صداوسیما انجام شود.

این مصوبه باعث شد جمعی از هنرمندان نسبت به افزایش ممیزی و ناکارآمد شدن شبکه نمایش خانگی اعتراض کنند که تازه‌ترین اعتراض هم متعلق به فریدون جیرانی است که در جلسه دبیر شواری عالی انقلاب فرهنگی داد می‌زند و می‌گوید این نظارت جواب نمی‌دهد.

به بهانه این ماجرا، خبرآنلاین از مخاطبان خود می‌خواهد تا نظرشان درباره این ماجرا را برای ما بنویسند که آیا موافق هستند سریال‌های شبکه نمایش خانگی تحت نظارت صداوسیما قرار بگیرند و برای پخش از چهارچوب سخت تلویزیون عبور کنند یا خیر؟

شما کاربران محترم می توانید نظر خود را زیر همین خبر بنویسید.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1785785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 204
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    من قویتر مخالف نظارت تلویزیون هستم. ما که ماهواره نداریم دلمان به همین وضع فعلی خوش است اگر زیر نظر سیما برود ما وامثال ما مجبور به استفاده ماهواره میشویم
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      5 3
      اول باید یه آمار بگیرین که معلوم بشه چند درصد مردم سریالهای نمایش خانگی رو نگاه میکنن.و حاضرن برای دیدن سریال پول بدن
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      4 1
      ما هم ماهواره نداریم فقط رسیور داریم
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      2 2
      عخی برو ماهواره ببین بهتره لاقل چیزای بد یا نمیگیری
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      5 0
      از پاریس چه خبر
    • ملت فریب خورده IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      31 4
      از بس تو صداو سیما دورغ شنیدیم خسته شدیم حیف پول بیت المال باید نظر سنجی شود تا پول مردم رو غارت و حیف میل نشود ملت راضی نیستن دروغ بشنوند
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      7 2
      رای‌های قرمز دستکاری شده‌اند
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    اگر قرار است زیر نظر صدا و سیما باشد چه ضرورتی دارد تا مردم پول اشتراک و اینترنت بدهند تا سریال ها و برنامه های ........ صدا و سیما را در شبکه خانگی ببینند
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      دقیقا
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      16 2
      والا ....
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    آخه کی تلوزیون نگاه میکنه
    • ایرانی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      32 8
      خود کارمندان و حتی رییس صدا و سیما هم تلویزیون میلی را نگاه نمی‌کنند چه برسه به مردم یعنی میگردن ببینن مردم از چی خوششون میاد سریع جعمش کنن . شورای عالی فرهنگی توی این 44سال تازه کاری کرده که جوونا دنبال بی حجابی و ....باشند حالا هم با این کارشون می‌خوان مردم را از این مملکت بیشتر فراری بدن .هر چند که ما ظرفیت هیچی رو نداریم مثل این مورد که به زمانی توی فیلم و سریال ها سیگار کشیدن ممنوع بود ولی حالا اگر توی یه فیلم و سریالی چه بزرگ و کوچک و چه پسر و یا دختر اگر پشت سر هم سیگار نکشند انگار روزشون روز نمیشه .
    • ناشناس IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      1 0
      رم نگاه میکنه
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    خیر یه صدا وسیمای میلی هست بسه
  • حسنعلی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    به نظرم چون نظارت کیفی تلویزیون خیلی خوبه شبکه خانگی هم برود زیر نظر تلویزیون تا این شبکه فعال و خلاق هم بشود مثل شبکه های بی طرفدار صداوسیما .....
  • حسن IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    آقا ما نمیخایم بریم بهشت کیرو باید ببینیم ولمون کنید دیگه
  • تام IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    اره بره زیر نظر برادران جلیلی و پایدارچی ها و جبلی ها،تا اینم به سرنوشته صداسیما منجر بشه و بی محتوا بشه و ریزشه مخاطب داشته باشه
  • خورشید IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    بله موافقم
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      حداقل مینوشتی تعداد داروغه ها را زیادتر بکنن تا یه وقت توی صف نمونی
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      2 1
      داداش من خودم داروغم یک روزه صدتا رو زمین میزنم
  • فیروزه IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    خیر خیر خیر ........
    • مینا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      4 10
      بله من موافقم
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      0 2
      تو که برای نظر بالا نوشتی من خودم داروغه ام روزی صد تا زمین میزنم پس چرا اسمت خورشیده گوگولی
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    چقدر از تماشای تی وی متنفریم که با نظارت کاملا کانالیزه اصلا امکان تفریح و شادی و سرگرمی ندارد. حالا از عصبانیت حمله به رسانه خانگی کردند
    • پارسا IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      من با شما کاملا موافق هستم
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      16 18
      چقدر از نمایش خانگی متنفریم که با ابتذال و مستهجن بودن و کثافت کاری می خواد ایجاد شادی و سرگرمی بکنه.جالبه که کسانه که صبح تا شب پاچه ی صدا و سیما رو می گیرن حالا دارن از عصبانیتش میگن!!!
  • ایرانی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    مثل تلویزیون نابودش می کنن
  • یزدان IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    70 37
    نظارت بالنفسه بد نیست اما زمان نشان داده هر چه ریزبین تر و خرده گیرتر شویم مردم هم بیشتر فاصله میگیرند و بیشتر سمت ماهواره و شبکه های فیلتر شده میروند. برای دیدن چند فیلم و تار و شطرنجی کردن ها بیشتر ملتو عصبی میکنه چون به شخصیت اشون برمیخوره. تو تلویزیون نبینند در جای دیگر میبینند.
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      7 8
      وقتی قرار همون محتوای کثیف ماهواره رو ارائه بدن دیگه چه فرقی می کنه امثال شما از ماهواره ببینید یا از نمایش خانگی.مشکل لجن بودن اون محتواست ،پلتفرم پخش کنندش که اهمیتی نداره
  • رضا سعیدی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    صداوسیما تحت حاکمیت گروه تندرو میباشد که افراد کمی هستند ونمیتوانند سلایق عمومِ مردم،حتی مذهبی را بربتابند.فقط اصول روبنایی خودشان را با فشار زیاد تحمیل خواهند نمود.
  • مهدی FR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    75 77
    همینو کم داشتیم که با مدیریت درست گند زده میشه توش
  • امید IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    76 64
    بله
  • مهران IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    46 84
    تا حالا چندین بار نظرسنجی شده و بیشترین آرا مثبت این قضیه مربوط به نصابان ماهواره بوده !!!!!!مابقی قضایا مشخصه
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    54 76
    اصلا میخاید شبکه خانگی بامخ بخوره زمین تلویزیون دولتی داریم اونموقع چه نیاز به شبکه خانگی خواهد بود عقل هم خوب چیزیه
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    70 65
    تلویزیون ثابت کرده تک روست و هیچ ارزش و اهمیتی برای مردم و مخاطبین قائل نیست من ماهواره ندارم و سالهاست به هیچ عنوان تلویزیون هم نمی بینم چند سالیست نمایش خانگی می بینم و خیلی هم راضی هستم تازه فهمیدم ضعف فیلمهای گذشته از بازیگران نبوده بلکه از ناظران صدا و سیما بوده ولی اگر این اتفاق بیفته پخش خانگی هم زیر نظر صدا و سیما مثل فیلمهای صدا و سیما بی کیفیت و توهمی و دراز دروغ بشه حتما به ناچار ماهواره تهیه می کنم
  • خان IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    74 81
    صد در صد با نظارت صدا و سیما مخالفم.
  • دخترایرانی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    نمایش خانگی پا رو خیلی فرا تر از حدش گزاشته ما در سریال های نمایش خانگی شاهد استفاده از مشروباط الکی و رابطه های بی بند و بار و کودک آزاری و دزدیدن و قتل واستفاده مداوم از سیگار و... هستیم خب جوان ها و بچه داعم دارن این سریال ها رو تماشا میکنن و روی اونها تاثیر های به شدت وحشتناکی میزاره بلاخره باید خودشونو جمع کنن وگرنه معلوم نیست به کجا بکشه من به عنوان یک دختر دهه هشتادی اصلا با این سریال ها موافق نیستم و به نظرم حتما نمایش خانگی بره زیر نظر صدا و سیما بلکه یکم درست بشه حداقلش اینه که بلاخره بعضی چیزارو دیگه نمیتونن نشون بدن مثل همونایی که گفتم
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      6 2
      اینکه به بچه اجازه داده بشه چه برنامه ای نگاه کنه به فرهنگ خانواده بر میگرده. شبکه خانگی زمان پخش خاصی نداره پس خانواده ها به راحتی میتونن آنچه بچه هاشون نگاه میکنن رو مدیریت کنند.
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      7 6
      تو خودتم بچه ای و اصلا نباید نگاه میکردی
    • ممد IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      1 4
      خا شما نبین
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      4 4
      دختر ایرانی جان چهارتا کتاب بخونید املا و نگارشتون قوی بشه
    • ... IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      4 6
      اون کسی که بخواد با دیدن یه آبمیوه که یه ذره تیره س ، به گناه کشیده بشه و الگوبرداری کنه ، همون بهتر که نابود بشه ..‌‌. . جنبه ندارین نبینین
    • علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      5 3
      البته هر کسی در نظر دادن آزاد و قابل احترام هست ولی به عنوان یک هم وطن توصیه می‌کنم که اجالتاً شما فقط تلویزیون نگاه کنید و خودتون می‌فهمید که علت استقبال مردم از نمایش خانگی برای چی هست و اگر نفهمیدید لطفا دوباره تمرین کنید . مردم به زور که تلوزیون نگاه نمی‌کنند حالا نمایش خانگی نشد ماهواره و فیلم‌های غیر مجاز و راه های دیگر.
    • علیرضا IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      6 4
      خانم دختر ایرانی، خدا رو شکر که اصلا موافق نیستی و اینا رو توی تمام سریالا دیدی. اگر موافق بودی معلوم نبود چه چیزای دیگه ای میدیدی. دوم اینکه یک جوری حرف میزنی انگار این چیزا توی مدارس و دانشگاهها نیس و مصرف نمیکنن.جهت اطلاع اینو بگم که توی تلویزیون خودمونم مصرف مشروبات رو توی سریالهای تاریخی مون داریم و نشون دادند. بهتری یکسری به مختارنامه و یوسف پیامبر بزنید تا متوجه بشید
    • علی رضا IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      3 5
      باسلام و ادب و احترام خدمت این دخترخانم محترم، نظرات هر شخصی برای اون شخص محترمه ولی قابل تحمیل به دیگری نیست.در همین نظرسنجی بیش از ۹۰٪ مردم مخالف نظارت جلیلی و جبلی بر نمایشات خانگی هستند چون‌ با فشار قصد تحمیل عقاید اقلیت بر اکثریت مردم ایران را دارند.
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      1 3
      میشه توسط نهادی غیر از صداوسیما نظارت بشه
    • علی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      2 7
      خب تو گه اعتراض داری بشین همون صداسیماتو ببین که منحرف نشی ...یا اینکه از اون دسته از ادمایی که موافق فیلتر پلتفرما هسی بعد قایمکی با فیلتر شکن میرید تو سایتای فیلتر شده از سمت حکومت خخخخ یا اینوری یا اونوری باشید لامصبای افتاب.....ست.
    • داوود کردستانی IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      4 2
      خب شما میخوای دروغ بشنوی و دروغ ببینی. این چیزهایی که گفتی از سیگار و مشروبات الکلی گرفته تا سرقت و جرم و روابط مثلثی و... واقعیات جامعه است. نه فقط جامعه ایران بلکه تمام جوامع در تاریخ بشر کمابیش با این مسائل روبرو هستن. اون جهان پاستوریزه و دروغینی که شما میخوای ببینی توهین به شعور مخاطب هست. در معرض حقیقت میشه جهان رو به جای بهتری تبدیل کرد و نه با پنهان کردن اش.
    • سمن پورتقی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      1 3
      مشروباط؟؟؟!!! داعم؟!!!! هرچی بی سواده برای ما قانون وضع میکنه، از دیوار سفار بالا میره و در نهایت تعیین تکلیف می کنه.
  • پارسا IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    52 86
    آقا من مخالف ترین ترین از موضوع هستم صدا و سیما همش شده دحرف زدن و سیاسی و سریال ها و فیلم های مزخرف که همش شده موضوع بدبخت بی چارگی و اصلا نه سرگرمی و نه شادی آور هستش حالا سینمای خانگی یکمی خلاقیت آورده که هم شادی آور و هم سر گرمی هستش من که اصلا از ۶ سالگی تلویزیون نگاه نمیکنم چون همش چرت و پرت هستش با تشکر .اینا همش انتقاد از تلویزیون بود لطفاً بد برداشت نکنید ممنون
  • علی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    59 80
    به شدت مخالفم. اگر این اتفاق بیفتد فقط مصرف برق منازل به شدت افت خواهد کرد، زیرا تلویزیونها خاموش خواهند شد!!
  • رنگین کمان IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    58 78
    کی سدا و صیمای میلی رو میبینه 🙄 اه اه
  • فروزان IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    63 95
    صداوسیما اگه کارشو بلد بود الان اکثرمردم تلویزیون نگاه میکردن .همه رو فراری دادن. حیف ازمالیاتی که ازما میگیرن سالهاست برنامه های صداوسیمای میلی رو نگاه نمیکنیم
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    58 71
    خیر. صدا و سیما خودش هم زیادی هست. با توجه به وجود پلتفرم های متنوع دولت باید یک یا نهایتا دو تا شبکه برای ارتباط با مردم داشته باشه و سایر شبکه ها یا خصوصی شوند یا اگر بی مخاطب و کم مخاطب هستند، تعطیل شوند. هیچ توجیهی برای هدر دادن سرمایه ملی و مالیات مردم برای تولید این حجم برنامه کم کیفیت و بی مخاطب وجود نداره.
  • محمد شوریجه IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    61 59
    صدا وسیما اگر عرضه داشت فکری به حال خودش می‌کرد تا مخاطب از دست ندهد نه گیر دهدبه شبکه موفق خانگی
    • CA ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      3 3
      حسادت میکنه و نمیتونه ببینه تنگ نظری بسه
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      9 0
      البته نمایش خانگی هم به خاطر با عرضه بودن بیننده نداره.داره نون این رو می خوره که چیزهایی رو نشون میده که توی تلویزیون ممنوعه.وگرنه همین الان یک فضای دیگه به وجود بیاد که چیزهایی که توی نمایش خانگی ممنوعه رو هم نشون بده دیگه هیشکی نمایش خانگی رو هم نمی بینه
  • امیرعلی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 4
    نباید صدا و سیما نظارت. داشته باشه صدا و سیما خیلی یده
  • مصطفی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 5
    اگه می خواستیم با استانداردهای صداوسیما برنامه ببینیم خود صداوسیما رو دنبال می کردیم کلا تا یه جایی خارج از اراده آقایون گل می کنه سریع دست به کار می شن بزننش زمین
  • mojtabaehsani IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 3
    صد در صد مخالف هستم چون اگر صدا و سیما می‌توانست اول مخاطبین خودش و بر میگردوند. بنده سه سال هست اصلا تلوزیون ایران و نمیبینم و فقط شبکه‌های خانگی و ماهواره رو میبینم. دلیل عدم استقبال بنده از صدا و سیما ملی فقط و فقط دروغ پردازی و نادان فرض کردن مردم هست
  • Mo9451 IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 1
    من فقط وقتی یاد این می افتم که بودجه این تلویزیون داره از جیب ملت زده میشه کهیر میزنم. کاش درمورد قطع بودجه صداسیما میلی هم یه نظرسنجی واقعی بین مردم برگزار بشه.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 4
    صدا و سیما صلاحیت نظارت بر هیچ چیزی را ندارد....
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 3
    صدا سیمارو ببرید زیر نظر نمایش خانگی شاید چندتا بیننده پیدا کرد! چرا همیشه عادت دارید برنامه‌هاتون برعکسه و باعث ویرانی میشه؟ عقل که ندارید حداقل یه مدت دست از خرابکاری بردارید.
  • مجتبی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 3
    الان همه سریال های تلویزیون بد نیست.مثلا همین سریال آتش و باد خیلی قشنگ بود.کار درستیه که بره زیر نظر صدا و سیما.الان توی نمایش خانگی از همه نظر افتضاحه چرا خانمان مو هاشون بیرونه.تازه از نظر محتوایی هم افتضاحه
  • مجید گلپا IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 1
    یا ابالفضل
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 5
    ما که اصلا تلویزیون نمی‌بینیم
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 1
    زیر نظر هرکی میخواد باشه باشه.اینقدر فیلم و سریالهای دوبله خوب خارجی با داستانهای قوی وهزینه های صد ها میلیون دلاری تو اینترنت هست.من اصلا موندم مردم چطور وقت با ارزش رو پای تلویزیون یا سریالهای داخلی صرف میکنن.خدا رو شکر به لطف تکنولوژی دیگه دهه ی شصت نیست که فقط دوتا کانال ایران بود.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    5 1
    همین که بخش های غیراخلاقی نداشته باشند کافیست. لازم نیست زیر نظر تلویزیون باشند. آن از رهایم کن که شرابخواری را نشان می دهند، آن از آکتور که علناً با نامحرم ارتباط دارند و دوست دختر و دوست پسر دارند. همین موارد را رعایت کنند کافیست.
  • فاطمه IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 5
    بله صد درصد باید زیر نظارت صدا و سیما قرار بگیره اینطوری حداقل های شریعت و دین حفظ میشه.
    • دایی IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      0 2
      شریعت و دین!؟ طبق آمار خودشون از 80 هزار مسجد کشور، 59 هزارتاش رسما تعطیله. یه وقتی سریال چی بود با مرحوم جوهرچی، پارسا پیروز فر و ... الان میگند فقط به خاطر چهره پارسا کلی سانسور داشت. الان جلو همین تلویزیون میشینی باید دستت آماده رو کنترل باشه بچه نبینه. خانه از پای بست ویران است این است دست آوردها
  • فلاکت IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 1
    تجربه این چندساله نشان داده نهادهای دولتی وقتی برنهادهای خصوصی نظارت میکنند طوری به گندمیکشند که با آب اقیانوس هند هم شسته نخواهد شدکلا نابود میشود.بصورت غیرمستقیم مردم را به استفاده از ماهواره تشویق میکنید
  • حامد IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    اصلا نباید زیر نظر تلوزیون باشد صدا و سیما توان یک رقیب قدرتمند را ندارد این مسلم است که سانسور می‌کند مجوز نمی‌دهد صدا سیما دنبال آبروی از دست رفته اش میگردد
  • علی نجفیان IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 2
    خیرموافق نیستم اگه صداوسیمامیتونست خودش یرنامه مخاطب پسنددرست میکردبشدت مخالف نظارت صداوسیماهستم
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 2
    چه مخلف باشیم چه موافق .اتش به اختیارن
  • زیبا IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 2
    بله کاملا موافقم ابتذال وحشتناکی در شبکه خانگی هست که جامعه رو چندین ساله داره به ناکجا آباد میبره، حداقل باید کمی کنترل بشه. ۱۵
  • ناشناس IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    6 1
    کاملا موافقیم نمایش خانگی شده بود محل جولان یکسری سلبریتی معلوم الحال فیلم هاشم که افتضاح به ور وز کردن های یه عده توجه نکنید هر کاری کنید اینا می‌خوان ساز مخالف بزنن کار خودتونو بکنید حامی هم دارید از الآنم بگم که قراره بیاید کامنت بذارید برام با افتخار طرفدار نظام هستم محض اطلاعتون یکی دو نفرم نیستیم زیادیم فقط هر جایی نمیتونید پیدامون کنید یکدفعه یه جا جمع میشیم پراتون می‌ریزه
  • ایرانی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 4
    به هیچ وجه من الوجود موافق نیستم ، اگه با این نظارتا کیفیت بیاد پائین من دیگه اشتراکشون رو نمیگیرم
  • رامین NL ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    باید ببینیم وقتی زیر نظر صداسیما بره قراره چی بشه ؟! خوب قراره همه فیلمنامه ها دستوری بشه ؛ قراره توی انتخاب بازیگر دستوری عمل بشه ؛ قراره دیالوگ ها دستوری بشه ؛ قراره موضوعات سریال ها ، همون هایی که بیننده رو تا سکانس آخر پاش مینشونه‌ جاشو به سریال های آبکی تلویزیون میده
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    قطعا تعداد دیش ها بیشتر و کاروبار نصاب ها سکه میشود .
  • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    تا ساعت سیزده وربع نظرات را مطالعه کردم نظرسنجی ها حاکی از این است که نود درصد مردم نظارت صدا مخالف بودند ولی متأسفانه کو گوش شنوا و متأسفانه تر اینکه اگر پنجاه درصد مردم شبکه‌های ماهواره‌ای می‌دیدند الان مخاطبین آنها میره رو مرز نود درصد
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    نه واقعااااا میرینن به تموم فیلم هامون بس کنید بابا دست از سرما بردارید
  • مجید IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    مخالق هستم بع دلیل اینکه اگر صدا و سیما نظارت آن جواب می داد الان وضع صدا و سیما اینطور نبود هر سال تعداد بینندگانش کمتر می شود و به شبکه نمایش خانگی کوچ می کنند اگر این کار صورت بگیرد همه به ماهواره ها رجوع می کنند
  • NL ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    جبلی خودش را نمی تواند کنترل کند ، صدا و سیما در اختیار گروه جلیلیون است ! گند زده شده به صدا و سیما ، الان نوبت گلکاری نمایش خانگی است !!!
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 1
    مخالفیم معلومه که مخالفیم خاک بر سر کسی که موافقه اصلا کسی موافق نمیشه مگر اینکه از آدمای خود آخوندا باشه چقدر بدبخت شدیم که دارن به سریالی که میبینیم هم تعین تکلیف میکنن
  • دوست IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    خیر روباه داشت گریه می‌کرد علتش پرسیدند گفت دکتر گفته خاک تمیز پیدا کن برای دارو گفتند برو پیدا گفت جای تمیز باقی نذاشتم لااقل بگذارید شبکه خانگی برای مردم بماند
  • ریحانه IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 3
    فیلم های نمایش خانگی به این خاطر جذبه داره که از چیز های خلاف دین و گفتار و تصویر های زننده و تحریک کننده استفاده میکنه این یکی از دلایل عمده استقبال هست حالا باید پای یک نهاری بیاد وسط تا کمی نظارت بشه به این موارد ناسلامتی کشور مسلمان نشین هستیم.
  • ناناس ها IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    نه نه اصلا و ابدا !!!!!
  • حسین IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    مخالف نظارت صدا و سیما هستم.
  • علی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    لطفا نظر بنده را منتشر کنید به هیچ وجه موافق مشارکت صداوسیما در پخش خانگی نیستم چون به این بهانه آثار صداو سیما نازل تر و بی کیفیت تر از حال حاضر میشود به دلیل اینکه صداوسیما ازvoaها ذی النفع هست بنابراین ضرورتی مبنی بر رقابت با بخش درآمد زای خود ندارد این فرآیند منجر به رونق دوباره شبکه های خارجی ماهواره ای در ایران میشود سینمای خانگی تنها باید زیر نظر وزارت فرهنگ و البته شورای عالی فضای مجازی باشد صداوسیما مرجع تلویزیون هوایی و رادیو هست و این انحصار هم سبب نزولی شدید آثار صداوسیمای میلی شود این مثل این هست که کلیه مطبوعات و پخش زنده سایت مطبوعات و آپارات آنها زیر نظر صداوسیما باشد صداو سیما تنها یک سازمان است و قابیلت های وزارتخانه ی فرهنگ اسلامی را ندارد
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 1
    خیر به هیچ وجه راضی نیستم شبکه خانگی مثل تیمی می‌ماند که چنتا جام پشت سرهم گرفته حالا بدن دست یه مربعی ناکارآمد وناشی که تیم رو میبره یه دسته پایین تر
  • 3309542122 IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    به هیچ عنوان نمیخوام زیر نظر صداوسیما برود خیر
  • حمید IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    ما همینجوری هم صدا و سیما نگاه نمی‌کنیم😡😡
  • مسعود IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 4
    صداوسیما باید برفیلمهای خانگی نظارت داشته باشد
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    صد در صد خیر چون کیفیت و داستان خوب رو از بین میبره همین الانش تلویزیون چیزی نداره همینها رو هم تعطیل میکنه
  • امین IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 2
    صد درصد باید باشه
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 1
    خیر . خلاف قانون اساسیه.
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    بله موافقم
  • مازیار US ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 1
    مخالفم. متاسفانه ممیزی ها در صدا و سیما بسیار سختگیرانه ست به طوری که شبیه رادیو تلویزیون های کومونیستی شده. همین موضوع باعث فاصله گرفتن فضا صدا و سیما از زندگی واقعی مردم شده و درنتیجه مردم صدا و سیما رو از خود نمی دانند. همین سختگیری های سلیقه ای و بی اساس باعث شده هنرمندان خلاق، به شبکه خانگی کوچ کنند و کیفیت برنامه های تلویزیون به شدت افت کنه. اگر دوستان دقیقه فرهنگی دارند، مدیریت غلط خودشون رو اصلاح کنند تا دوباره تلویزیون مرجعیت پیدا کنه.
  • یاس IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    من مخالف اینم که شبکه خانگی زیر نظر تلویزیون باشه حالا میخوایید همین نمایش خانگی رو هم از مردم بگیرید آخه کی تلویزیون نگاه میکنه که میخواید رو نمایش خانگی نظارت کنید
  • AE ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    خیر. چون صدا و سیما شجاعت ایجاد فضای باز را از دست داده و روز به روز از ترس بسته تر و محافظه کار تر می شود و به همان نسبت مخاطبین خود را هم از دست می دهد.
  • امیر IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    منفی سرطان تلویزیون به فیلیمو سرایت کنه اشتراک قطع پولش رو میدیم دیش
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    خیر
  • فرید IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    صدا وسیما اگر خوب بود که شبکه نمایش خانگی بوجود نمیومد پس حتما مشکل دارن وکسی که مشکل داره نمیتونه نظارت کنه
  • علیرضا IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 2
    باید نظارت کنن چون خیلی ولنگار شدن و بدآموزی دارن و پولهای زیادی ب بازیگران مفت خور بیسواد میدن
  • حسینی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    خیر بخشید من این می گویم صدا سیما برود شبکه دییجتیال را حذف نکن نمی خواهد برای شبکه خانگی نظر بدهد واقعا برای برای صدا سیما متاسفم با کردن حذف کردن بعضی شبکه مردم به سمت ماهواره برد حالا نوبت شبکه خانگی شد من می ترسم اگر صدا سیما دخالت در شبکه خانگی داشته باشد شبکه خانگی را کم کم حذف کن
  • علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    5 1
    بیخودی جوسازی نکنین تلویزیون بیننده خودشو داره حسودی نکنین اگه همه دنبال کننده تلویزیون بودن الان وضعیت فرهنگی و اجتماعی و سیاسی کشور اینجوری نبود لعنت بر امثال شما بدبخت های غرب زده ک همش دنبال ماهواره و فضای مجازی و نمایش خانگی هستید
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    تلویزیون نتونسته مخاطبان روراضی نگهداره چطورصلاحیت مدیریت برنمایش خانگی بهش سپردن جفادرحق مردم
  • M IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 1
    خیر
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    نخیر نباشه..ما به اندازه کافی از منویات صدا و سیما فیض بردیم..دیگه شبکه خانگی رو گوه نکشه..
  • Omid IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 2
    خیر.جدا از اینکه صدا و سیما همان نگرش شکست خورده ی خود را هم به این پلتفرم ها منتقل میکند،اینکه نظارت بر رقبا را به کسی که خودش ذینفع باعث میشه که کلا رقابت از بین بره و فرقی بین فلان پلتفرم و بهمان پلتفرم نباشه و مانند شبکه های تلویزیون شوند که همگی بجز لوگوهای شان تفاوتی با هم ندارند...
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    اره... اگر نباشند.. قیمت انها.. تنزول پیدا خواهد کرد.. ممکنه یک سریال.. گران بها ترین باشد.... جانان
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    4 2
    من اعلام می‌کنم اصلا خود صدا وسیما تعطیل بشه بهتره.چون اینهمه بودجه صرف سازمانی میشه که کلا ۱۰ درصد هم بیننده نداره.
  • رضا IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 3
    از دیدن فیلمهای نمایش خانگی شرم میکنم واقعا نظارت لازم داره موافقم نظارتم
  • سامان IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 3
    کسی‌هست‌که‌تلویزیون ایران را نگاه کند ؟ من که بعید میدانم
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      4 1
      اتفاقا من هم فکر می کردم نسل کسانی که با پرسیدن این سوال احساس روشنفکری می کنند منقرض شده ولی گویا هنوز وجود دارید
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 2
    جالبه که شما اصلاح‌طلبان بعنوان یکی از بزرگترین مخالفین خط مشی صداوسیما با حاکمیت جمهوری اسلامی که علاوه بر تحریم انتخابات و دیگر حوزه های سیاسی دائما بر عدم تماشا و گرایش مردم به صدا و سیما تیتر و گزارش میزنید برای خودتان نظر سنجی راه انداخته آیو خب از اولش هم معلوم بود با چه هدفی این حبر و کار کردید و نتیجه ش برای شما چیست
  • ناشناس IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    خیر چون فاتحه ش ،رو می خونه وگند می زنه به همه چی
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    خیر
  • سید عباس IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 3
    کاملا مشخصه که صدا و سیما که منتخب خاص خودش رو داره نباید اصلا به هیچ وجه در مورد نمایش خانگی نظری بده و داشته باشه یه زمانی میگفتن صدا و سیما ملی هست و باید برای خاص نباشه ولی الان نمایش خانگی ملی شده
  • سروش FR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    خیر چون زیر نظر تلویزیون باشند شبیه تلویزیون خودشکم بیننده میشن و مجبور میشن جمع کنن و نسازند
  • HU ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    5 0
    صدا سیما چه کمکی بهشون میکنه سرمایه و وام میده ... که الان بخواد در خصوصش اعمال نظر کنه مشکلش با بازیگرهاس و موضوعاتش که دوست داره اونجا هم اعمال قدرت کنه محدودیت چون خودسانسوری از خلاقیت و نو آوری رو ازبین میبره
  • محمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    من بیشتر سعی میکنم یه چیزی تولید کنم که چرخ اقتصاد بچرخد تا واردات کم بشه زیاد تلویزیون نگاه نمیکنم ولی فکر میکنم اگر زیر نظر صدا و سیما نباشد بهتر است
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 2
    به نظر من اگر به شورای نگهبان واگذار شوند بهتر است چون ۱. هم برنامه هایشان از نظر انطباق با شرع بررسی می شوند و هم از نظر انطباق با قانون اساسی. ۲. همین روش در مورد مجلس جواب خوبی داده و شما تنوع بسیار خوبی از افکار طنز را می بینید. اسم نمی آورم که ریا نشود!
  • یکی از مردم ایران IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 4
    اگه صدا و سیما میتونست جذابیتی برای مردم داشته باشه چرا مردم اینقدر هزینه کنن پول اینترنت بدن خواهشن صدا و سیما دست از سر نمایش خانگی بر داره یکبار به مردم احترام بذارن همون صدا و سیمای خودشونو داشته باشن کافیه مردمو آزاد بذارن این دلخوشی رو از مردم نگیرن
  • ایرانی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    این مسخره بازیا چیه، اینا نظر شون اینه عین کره شمالی نه رسانه نه شبکه اجتماعی نه روزنامه ونه ..... غیر خودشون نباشه ، اگه دست اینا بود یه دیوار میکشن دور مملکت
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    کل اگر طبیب بودی سر خو دوا نمودی
  • علی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 3
    تلویزیون اگر عرضه و توان می داشت بینندگان خود را حفظ می کرد . اگر تصمیم دارند سینمای خانگی را هم به سرنوشت تلویزیون برسانند تصمیم خوبی است !!!!
  • میرزا ولی. IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    خیر
  • فرزاد فردی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    5 0
    نه تلویزیون ایران میبینم نه سریالهای پر از غم شبکه خانگی فقط وفقط ماهواره .محتوا نداره ولی سرگرم کنندست .صدا وسیما که نه محتوا داره نه سرگرم کنندس
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    خیر به صدا سیما چه ربطی دارد اون یک سازمان دولتی هست نمی‌تواند عدالت را در نظر بگیرد
  • حسین RO ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 1
    پای صدا و سیما بیاد وسط کل کار خراب میشه
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    خب معلومه که نع! چون انحصار به وجود می‌آید و رقابت از بین میره و انگیزه ای برای افزایش کیفیت نمی‌مونه
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    سلام وقت بخیر خیر تلویزیون صلاحیت ندارد
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 2
    اگر قرار همون زباله هایی که توی ماهواره ساخته میشه فقط ایرانیزه بشه و در حد روسری دار شدن بازیگران زن باشه خب طبیعتا نباید زیر نظر صدا و سیما باشه و اصلا بهتره نظارتشون رو بدیم به شبکه من و تو و ایران اینترنشنال.ولی خب نکته ای که وجود داره اینه که بالاخره صدا و سیما و نمایش خانگی مگه برای یک کشور نیستن؟مگه هر دو برای ایران نیستن؟مگه توی ایران اسلام دین رسمی نیست؟مگه دین اسلام در مورد حجاب یک دستور مشخص نداره؟پس چرا پیدا بودن یک تار موی یک خانم ایرانی توی تلویزیون اشکال داره ولی توی سینما و نمایش خانگی بلااشکاله؟بالاخره یکی از این دو تا غلطه.اگر اون محتوا و تصاویری که توی نمایش خانگی پخش میشه از نظر اسلام و نظام مشکلی نداره خب چرا توی تلویزیون قابل پخش نیست و اگر مشکل داره چرا توی نمایش خانگی پخش میشه؟
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 2
    من موافقم.چون نمایش خانگی دقیقا محتوای ماهواره رو داره.اگر قرار همون محتوا رو رو عرضه کنیم خب ماهواره داره این کار رو می کنه دیگه.با این کار فقط داریم به اون ابتذال و کثافت کاریهای ماهواره رسمیت میدیم
  • احسان الله IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 3
    فقط نظارت بر عهده کارشناسان فنی و با تجربه باشد بدون گرایش سیاسی ذهبی
  • ایرانی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 1
    قطعا مخالفم .در کجای دنیا نظارت رو به رقیب می‌سپارند ؟ اصولاً اگر هدف تحت فشار قراردادن و فشل کردن نمایش خانگی نیست. چرا نهادی مثل صدا و سیما که تحت کنترل گروهی است که کلا برای نظرات و خواست مردم اهمیتی قائل نیست و از طرف دیگر مورد توجه و اعتماد مردم نیست و کارنامه سیاه آن مثل روز روشن است باید بر نمایش خانگی کنترل و نظارت داشته باشد؟ سازمان عریض و طویل صدا و سیما به قدری نزول کرده که توان رقابت و جذب مخاطب رو از دست که در توانایی مقابله با تولیدات نمایش خانگی را ندارن و تنها راه رو اعمال فشار و تحمیل نظراتش برای از صحنه به در کردن رقیب یعنی شبکه سیمای خانگی میدونن
  • امیر IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    این مسیر صدا و سیما که داره میره مسیر نابودی خودشه کسی نمیتونه به مردم دستور و دیکته کنه که چی و ببینند
  • ایران من IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 3
    سلام،خیر چون اونموقع هم باید شاهد حضور مهران رجبی در تمام فیلم ها و سریال های شبکه خانگی باشیم
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 4
    شبکه ی خانگی با سریالها و مجموعه های بی محتوا و مسخره اش واقعا حیف از وقت و چشم که آدم برای این مجموعه های مزخرف شبکه خانگی بزاره
  • سیداحمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    قطعا که زیر نظر صدا وسیما باشد خیلی بهتر به موضوع ومحتوای نمایشها رسیدگی میشود
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 2
    صدا و سیما که استاد گند زدن به برنامه های برند خودش مثل شب شیشه ای، نود، هفت، کتاب باز، دو قدم مانده به صبح و ... است میخواد چه چیز را در نمایش خانگی سامان دهد؟ برنامه آماده با ۲۰ میلیون مخاطب هم بدید دست صدا و سیما، بعد چند روز به نام نظام جنازه اش را تحویل میده!
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 3
    بله قطعا. سریال های خانگی شده ژست های الکی و سناریوهای مبتنی بر رابطه های ضعیف چارتا بچه تازه به دوران رسیده و مدام سیگار و سیگار و سیگار. گرچه تلویزیون هم مالی نیست
  • سعید IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 3
    خیلی تلویزیون کارنامه درخشانی دارد ؟حالا قصد ترکاندن نمایش خانگی هم دارد !!
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    خیر همون به تلویزیون گندزدن بسه
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 0
    تلویزیون که سرگرمیهاش خیلی کم شده،وتقریبا میشود گفت دیگرکششی ندارد،ولی شبکه خانگی هم اگریک سری مسائل رابیشتررعایت کند بهتراست.
  • ح ج IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    نه خیر صدا و سیما صلاحیت این کارو نداره الان صدا و سیما در جذب مخاطب مونده کاری کردن که دیگه کسی به اون نگا نمی کنه باید نهادی و مرجعی بالاتر و قابل اعتمادتر نظارت کنه
  • وحید IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 4
    فقط شبکه پویا نمیدونم آواز خوندن دو تا مداح را بین دو تا کارتون برای بچه 4 سالم چطور توضیح بدم باز خاله شادونه اوکی بود اما این یکی دیگه .... صدا سیما یعنی فقط بشین گریه کن سن و سال هم فرقی نداره
  • محمدرضا IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 2
    مثل اینه که بگی برای تماشای تلویزیون ایران پول بده. خب همون تلویزیونو (صد سال سیاه) میبینیم دیگه!
  • علیرضا IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 2
    صدا و سیما حتی قادر به اداره خود و حفظ مخاطبین خود نبوده و نیست. واقعیت آن است سپردن سینمای خانگی به صدا و سیما به منزله از دست دادن بخش عظیمی از مردم و راندن بیشتر آن بسوی شبکه های بیگانه است.
  • ون DE ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 3
    باید زیر نطر یه جایی باشن تا خانواده ها ازاین مبتذلیات جنسی اونم درجمهوری اسلامی نجات پیداکنند خداوکیلی آدم نگاه میکنه با سریالهای ترکی وخیانت وروابط مثلثی هیچ فرقی نمیکنه یکم ادب ..آخه شما نگاه کنید به فیلم رهایم کن فقط موند سکس اجراکنند اون دختر خان واون دوماد فراری
  • یک ایرانی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 1
    خیر تااینجا که من دیده ام هیچ یک از دوستان وکلیه افرادی که میشناسم تلوزیون نگاه نمی کنند
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      4 1
      ولی من همه دوستان و کلیه ی افرادی که می شناسم صدا و سیما رو می بینن
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    3 2
    صدا سیما اگه عرضه داشت خودش مخاطب داشت فقط با چرت و پرت داره برنامه هاشو پر میکنه براشم مهم نیست که مردم این برنامه هارو میپسندن یا نه فقط تا دلت بخواد مداحی و عزاداری داره حالا فرقی نمیکنه عید باشه یا شهادت
  • هاشم IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 3
    تنها دلخوشیمون همین شبکه نمایش خانگی بود اگه بره زیر نظر صدا سیما مثل سریالهای داغون خودشون میشه مخصوصا از وقتی که جبلی اومده ما اگه می خواستیم سریال زیر نظر صدا سبما رو ببینیم همون های صدا سیما رو می‌دیدیم اونم نابود شد رفت فقط ماهواره باید نگاه کرد
  • آرسا KR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 0
    معمولا قویترها نظارت میکنن نه ضعیفترها
  • رحمت الله خسروی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    5 2
    نمایش های روحوضی قدیم هم زیر نظر صدا وسیما بره نابودش میکنه !! حتی تعزیه ویا شبیه خوانی هم با وجود این مدیران کارنابلد بره نابود میشه همانطور که صدا وسیما را نابود کردن وهنرمندان را!!
  • رضا IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 6
    برای سلامت جامعه بهتر است زیر نظر صدا و سیما باشد
  • NL ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 2
    تورو خدا نکنید این کارو التماس میکنم
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 3
    مگه کسی تلویزویون نگاه میکنه خدایش
  • ایران من IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 2
    اگر صدا و سیما هم ناظر نباشه، باید یک مرجع قوی کار نظارت بر شبکه خانگی رو بعهده بگیره، در حال حاضر انگار که هیچ نظارتی وجود نداره و ولنگاری و فساد در این سریال ها موج میزنه، گویا رقابتی بین تهیه کنندگان این سریال ها وجود داره که هرکسی سعی میکنه برای جذب مخاطب بیشتر از مسایلی مثل مصرف مشروبات، سیگار، روابط نامتعارف زن و مرد و دختر و پسر، خیانت و استفاده از الفاظ رکیک در دیالوگ‌ها استفاده کنه، بعنوان مثال عبارت « گه خوردی» به طور معمول در تمام این سریال ها وجود داره که خیلی زشته و برای خانواده ها که در کنار فرزندان،اینها رو میبینن اصلا خوب نیست، امیدوارم نظارتی صورت بگیره واین موارد که با فرهنگ غنی و اصیل ایرانی منافات داره مد نظر قرار بگیره
  • مریم LT ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 2
    روراست بخوام بگم من ۲۴ سالمه و واقعا مخالفم تا قبل از نمایش خانگی من اصلا سریال ایرانی نمیدم نه من نه خانواده م چون به شدت چرت و کلیشه ای هستن با محدودیت های غیرواقعی از جامعه و فقط یا ماهواره یا سریال و فیلم دانلودی خارجی ولی نمایش خانگی واقعا تنها چیزی بود که من و خانواده م رو نشوند پای سریال ایرانی چون مسائل جامعه و پوشش نزدیک تر بخ جامعه و محدودیت های کمتر و اینو به وضوح توی دوستام و فامیل هم می بینم کسایی که اصلا بازیگرای ایرانی رو حتی معروفا رو نمیشناختن الان اشتراک می خرن میبینن سریالای ایرانی رو ولی همه تا الان و حتی خودم نظرمون اینه که اگر بره زیرنظر صدا و سیما دوباره برمیگردیم به حالت قبلی چون اگر می خواستیم با معیار های غیرواقعی و محدودیت های خسته کننده سریال ببینیم که تلویزیون رو میدیدیم و امار برنامه های تلویزیون زیر ۴۰ درصد نبود
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    5 2
    چرا میخواهید شبکه خانگی را نابود کنید صدا سیما اگر مخاطب داشت شبکه خانگی رشد نمی کرد
  • امین IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 2
    خیر . مثل ماجرای خودروی تولید داخل می شود و کیفیت هر روز پایینتر می آید. در صورتی که زیر نظر صدا و سیما نباشد رقابت ایجاد شده و باعث افزایش کیفیت فیلم ها هم در صدا و سیما و هم در شبکه خانگی می شود.
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 5
    خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر خیر اصلا
  • حمید رضا IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 3
    نتیجه نظر سنجی مثل انتخابات ایران میمونه.شب میخوابی همه رای ها عوضی میشه
  • میلاد IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 4
    بله چون واقعا فیلم های که ساخته میشود خارج از چهارچوب های فرهنگی خانوادگی و اجتماعی ما هست.و بیشتر بی بند و باری رو ترویج و تبلیغ می‌کند.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 3
    چقد تابلوس مثبت منفی ها هم دستکاری میکنن بعد میخوایید جامعه درست بشه زهی خیال باطل
  • سیدمحمد IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 2
    گفتم زودتر ماهواره بخرما حالا با این حرکت شورای عالی نخبه فرهنگی کلی قیمت ماهواره لعنتی میره بالا ، یه عالمه ضرری باید بدم کسی آشنا داره یه شماره چیزی برام بزارین،
  • علیرضا IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 2
    من خودم نویسنده ام.فیلم هم در حد توان و وقتم دیدم. اخیرا فیلم های نمایش خانگی رو ندیدم.آخریش همون نیسان آبی بود که از نظر شوخی هایی که داشتن قابل تحمل بود و میشد با خانواده و بچه ها دید. ولی اخیرا کامنت ها رو که میبینم متوجه میشم که تو سریال های جدید موضوعات چالشی تری نمایش داده میشه. من خودم به شدت مخالف این مسایل هستم حتی همان سیگار کشیدن که البته تو نقد فیلم جاده خاکی هم بزرگترین نقدم همان استفاده خانوادگی از سیگار و یه سری الفاظ بد بود. دوستان نویسنده و کارگردان یه کم دقت کنید به جای این جملات و و ژست هایی که صددرصد بین عامه مردم عمومیت نداره از متن های جایگزین و بهتری استفاده کنید. سریال بدون این ژست ها و حتی شوخی های ناجور هم میتونه خوب و عالی در بیاد.
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 2
    صدا سیما جمع بشه کلا
  • رها IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 3
    نه اصلا صدا وسیما نباید وترد این مقوله بشه چون نه صلاحیتش را دارد نا قانونش را واگر وارد شود اونا نیز همانند خود صدا و سیما مخاطبان خود را از دست خواهد داد
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 4
    موافقم زیرنظر صداوسیما باشه فساد در این شبکه ی خانگی بیداد میکنه هرچند آموزش تجمل گرایی و پوشش نامناسب از خود صداوسیما شروع شد
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 3
    سلام، جالب است که در بسیاری از کشورها پس از سالها ولنگاری و هزاران بزه اخیرا به فواید اجتماعی نظارت بر شبکه های اجتماعی حتی ماهواره پی بردند ولی در ایران بسیاری از بزرگواران غرب پرست ، تازه در حال عقده گشایی در هوای لا ابالی گری و اباحه گری مثل مشروبات الکلی و سکس و ... هستند و به همین دلیل با هزاران بهانه نقش نهادهای نظارتی را زیر سوال می برند
  • بی نشان IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 2
    تلویزیون روی کیفیت و محتوای برنامه های خودش تمرکز کنه بهتره با این سریالای مزخرفش که میسازه مخصوصا طنزاش ی شاهی نمی ارزن
  • مریم IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 3
    خیر وقتی ما هزینه داریم پرداخت میکنیم چرا باید این اتفاق بیوفته صداسیما یه ورشکسته بیخاصیت و یه جنازه متحرکه
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    9 4
    خیلی جالبه کسانی به مخالفت کامنت گذاشتن که تو کامنت هاشون ادعا می کنن اصلا تلوزیون ایران رو نگاه نمی کنن و رسانه تصویری شون ماهواره است .... خوب بزرگوار شما اساسا تحت فرهنگ سینمایی آمریکا و غرب هستی و با بافت فرهنگی و اجتماعی متکثر در نقاط مختلف ایران قطعا اختلاف داری . کاملا طبیعی است که شبکه نمایش خانگی با مفاهیم سبک زندگی غربی برات جذابه ولی وجوه تمدنی ایرانی برات در حد شعار باقی مونده. از هزار عیب صدا و سیما بگذریم باید جلوی جایگزینی سبک زندگی غرب به جای سبک زندگی ایرانی گرفته بشه و شبکه نمایش خانگی مروج نهاد سبک زندگی غربی است.
  • علی امینی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 2
    با این خزعبلاتی که داره ساخته میشه باید نظارت باشه ولی نه ازطرف رقیب بقول شادروان علی حاتمی هنرمند باید جواهر ازدهانش بیرون بیاد
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 2
    سلام.صداو سیما توانایی خودش رو نشون داده .خواهشاً دست از سر نمایش خانگی برداره
  • ایرانی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    4 1
    صداوسیما بخاطر سانسور شدید فیلمها مخاطبش رو از دست داده. اونوقت این نهاد بیاد و کنترل فیلمهای نمایش خانگی هم در دست بگیره که اونم ورشکست میشه مثل خودش
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 2
    تا زمانی که صدا و سیما اعتماد مردم را جلب نکردن نمیشه یک اخبار و چهار نفر کارمندشون نمیتونن مدیریت کنن . دروغگوهای بزرگ . دیگه مردم انقلابی نوزادشون ۴۰ ساله بیشتر شده دروغ و فریب و .... تشخیص میدن
  • نسیم IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 2
    بله منم موافقم
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 0
    خیر به اندازه کافی اشغال به خورد مردم دادن اینم دستشون باشه هر روز عزاداریه
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 0
    حتما باید این موضوع اتفاق بیفتد. بالاخره برای نابودی کامل صنعت سینما یک مقدماتی لازم است. این موضوع به لطف آقایان آخرین تیر خلاص میباشد.
  • بیچاره IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 1
    صدا وسیما خودش مخاطب نداره ،اگه سینمای خانگی هم بیاد زیر نظرش باس فاتح اونم بخونیم
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    2 0
    ننننننننننننننننننننننننه چون به گند می کشونن ننننننننننننننننننننننه چون دست پایداری ها می افته نننننننننننننننننننننننننه چون صداو سیما داره تعطیل میشه ننننننننننننننننننننننننننننننه چون تحججججججججججججججججججر میخواد تبلیغ بشه نننننننننننننننننننننننننه چون مردم را می خواهند از نمایشگاه خانگی فراری بدن ننننننننننننننه چون کج فکرند
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      2 0
      بله چون گند اون چیزیه که نمایش خانگی نشون میده بله چون نمایش خانگی دست اصلاحاتچی ها افتاده بله چون صدا و سیما همیشه بوده و خواهد بود بله چون ابتذال و مستهجن بودن توی نمایش خانگی تبلیغ میشه به عنوان یکی از مردم هم هیچ علاقه ای به نمایش خانگی ندارم.پس یاد بگیر از طرف خودت حرف بزنی نه مردم
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 2
    تلویزیون خودش زیر نظر کجاست ؟؟؟؟به کجا پاسخگو است ؟؟
  • بی نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    3 2
    مگه نظر ما هم مهمه!!!
    • کامران IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
      0 0
      واقعا مهمه این دوستان میخوان بفهمن ما از چی خوشمون نمیاد همون رو انجام بدن
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    کی فیلم ایرانی نگاه می‌کنه؟!
  • بیننده IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 1
    اصلا تلویزیون اگر میتونست بیننده خودش را نگه میداشت من دقیقا پانزده ساله تلویزیون ایران نمی بینم فیلم ماهواره ام دوست ندارم ولی اگر اسم تلویزیون بیاد روی شبکه خانگی عمرا دیگه نگاه نمیکنم از بس دروغ شنیدم از تلویزیون ایران خاطره بد دارم فامیل و آشنا هم نمی بینند
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    خیر
  • Asd IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    در یک کلام نه نه نه
  • محمد صدرا زندی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    نظارت شبکه نمایش خانگی نباید زیر نظر صدا و سیما باشد که ممکن است صدا و سیما سلیقه ای عمل کند و ۴ دقیقه از یک قسمت از یک سریال دچار ممیزی قرار بگیرد.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    1 0
    هر غلطی دوست دارند بکنند. ما نه تلویزیون تماشا می کنیم نه سریال نمایش خانگی.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    ههه
  • SE ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 2
    صددرصد خیر. تا حالا سریالهای تلویزیون جز فلاکت و بدبختی با فضاهای تیره و غمبار با ظاهر فلاکتبار بازیکنان چیزی عایدمان نکرده. البته مسابقات مثل عصرجدید، برنامه های آقای مدیری و گلزار شامل این نظرسنحی نمیشود. اقلا در سریالهای خانگی چشممون به چند بازیگر با تیپ معمولی، فضاهای شادتر و با کارگردانی مستحکمتر میتوانیم ببینیم.
  • SE ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    چه لزومی داره تیکهای قرمز را اضافه میکنید ما که از عامه مردم هستیم به نظراتشون کاملاً واقفیم. خودتون رو خراب نکنین.
  • ناشناس IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    2 0
    سلام باید حتماً زیر نظر سازمان صدا و سیما باشد تا از ترویج فساد و فحشا جلوگیری شود
  • ها تو باید نظر بدی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 2
    مگه پول شبکه نمایش خانگی رو داره صدا و سیما میده که بخواد ناظرش بشه؟؟؟؟؟ صداو سیما چه گلی زده به سر محتوای ایرانی ؟؟؟؟؟ بنظر من که صدا و سیما باید عامل نظارتیش تغییر کنه نه نمایش خانگی - گذشته ازین مگه صدا و سیما نمیگفت این شبکه بطور کل مبتذل هستش؟ پس چرا میخواد بیاد تو جایی که ابتذاله
  • دوستکار IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 2
    مخالفم چون اعتقاد دارم در بالا رفتن بازدید از سایت های مستهجن طبق آمار رسمی بعد از فیلترینگ قطعا اون قاضی سهیم و گنهکار است و نیز اکنون در گرایش مردم به ماهواره با سپردن نظارت به نمایش خانگی توسط صدا و سیما چون اگر جلیلی و تیمش وارد بودن این همه ریزش تماشاگر نداشتیم.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 1
    همین الانم اونقدر سطح کیفی سریالای تلویزیون پایین هست که کسی رغبت نمیکنه بشینه پاش،بعد اون بیادبشه ناظر😐😐
  • علی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    0 0
    به نظرم، صدا و سیما باید شبکهٔ نمایشِ خانگی را مدیریت کند. شاید این‌جوری مشکلاتِ اخلاقیِ موجود در آن کاهش یابد.