میزبانی ۸ نمایش صحنه‌ای و محیطی از مخاطبان

ایران تئاتر نوشت: هشتمین روز از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، میزبان چهار نمایش صحنه‌ای و چهار اثر در بخش فضای باز است.

در هشتمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، امروز پنجشنبه (پانزدهم تیر)، چهار نمایش در بخش صحنه‌ای و چهار اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد.

میزبانی ۸ نمایش صحنه‌ای و محیطی از مخاطبان

نمایش‌های ایرانی صحنه‌ای

«زنده به گور» به نویسندگی صادق هدایت و کارگردانی مریم ایرانمنش از تهران با مدت زمان ۴۵ دقیقه در دو سئانس ۱۸ و ۲۰ در تالار سایه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

«مبارک در قصه‌های خوب» به نویسندگی و کارگردانی سعیده دهقانی‌نژاد از کرج به مدت ۳۰ دقیقه در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش تئاتر شهر اجرا می‌شود.

«تاریکی» به نویسندگی زینب مقیسه و غزاله عبادی با کارگردانی غزاله عبادی از تهران برای ۳۵ دقیقه و در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در سالن کوچک مولوی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

«دختر کفش عروسکی» به نویسندگی امین رضا ملک‌محمودی با کارگردانی امیرافسر شیبانی از تهران برای۷۰دقیقه ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در تالار هنر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

میزبانی ۸ نمایش صحنه‌ای و محیطی از مخاطبان

نمایش‌های فضای باز

در بخش نمایش‌های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، چهار نمایش «یه تار سبیل» به نویسندگی و کارگردانی راضیه پاشایی در ساعت ۱۹، «سرزمین مادریم» به نویسندگی و کارگردانی مشترک سمیه گلباز و داوود بختیاری در ساعت ۱۹:۳۰، نمایش «ازدواج پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی در ساعت ۲۰ و نمایش «هله هله کوسه» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی در ساعت ۲۰:۳۰ در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیر هادی حجازی‌فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.

میزبانی ۸ نمایش صحنه‌ای و محیطی از مخاطبان

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1786095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =