قیمت تمام شده قدیم پراید هم محرمانه است.

احمد قلعه بانی در این نشست در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان خبرآنلاین مبنی بر اینکه درست است که آقای قاسمی به فکر برکناری شما از این سمت است؟ تاکید کرد:آقای قاسمی وزیر هستند و اختیار دارند مدیرانشان را انتخاب کنند اما تا به حال چیزی به من نگفتند . به هرحال وظیفه من این است که تا هستم تمام تلاش خودم را برای پیشرفت صنعت نفت بکنم.
وی در پاسخ به سوالی دیگر در خصوص وضعیت واگذاری پتروایران متذکرشد: این اتفاق قبل از مدیریت من افتاده است.ظاهرا پس از واگذاری پتروایران نامه ای نوشته می شود و واگذاری را لغو می کند و دوباره آن را به نفت بر می گرداند.از آنزمان تاکنون دیگر حرفی از واگذاری و وضعیت جدید این شرکت در میان نبوده است.
قلعه بانی در عین حال درپاسخ به این سوال که چرا پتروایران را تقویت نمی کنید؟ تصریح کرد:پتروایران یک سری پروژه ها از گذشته داشته که هنوز به بهره برداری نرسیده اند . همین طولانی شدن اجرای پروژه ها که البته مربوط به دو سه سال گذشته هم نیست باعث شده تا این نگاه بوجود بیاید که این شرکت اول باید به تمام تعهدات خود عمل کند و پروژه های خود را به سرانجام برساند تا نفت پروژه جدید به آنها بدهد . به هرحال ما سعی می کنیم از این شرکت حمایت کنیم.
کاربر دیگری خواستار پاسخگویی قلعه بانی به این سوال شده بود که چرا مدیرعامل شرکت پتروپارس را عوض کردید؟
مدیرعامل شرکت ملی نفت در پاسخ به این سوال توضیح داد:آقای منوچهری در حال حاضر یکی از مشاورین فعال من هستند و خیلی در بخش مشاوره به ما کمک می کنند.
وی در عین حال در پاسخ به این سوال کاربران ما که پرسیدند تسلط آقای رستم قاسمی برحوزه نفت را چگونه ارزیابی می کنید؟ معتقد بود:آقای قاسمی در بحث اجرا و عملیاتی کردن پروژه ها خیلی خوب کار می کنند . اگر این قوانین و مقراررات و تأمین منابع مالی را بتوانیم هماهنگ کنیم زمان اجرای پروژه ها قطعاً کاهش خواهد یافت.به نظرم با حضوروزیر جدید نفت باید انتظار یک جهش در صنعت نفت به خصوص دربخش بالادست را داشته باشیم.
اما سوال یکی دیگر از مخاطبان ما در خصوص قیمت تمام شده پراید بود که قلعه بانی از پاسخ مستقیم به آن خودداری کرد و افزود: من این سوال را اینگونه پاسخ می دهم که قیمت تمام شده پراید در زمان مدیریت بنده بیشتر از یک میلیون و300 هزار تومان پایین آورده شد.

متن این گفت وگو را اینجا بخوانید.
/31221
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =