چهره واقعی مجریان تلویزیون شکل دیگری است؛ از عاطفه میرسیدی تا ژیلا امیرشاهی

پس از تغییر شغل عاطفه میرسیدی بعد از بازنشستگی نگاهی انداختیم به خارج شدن پنج مجری زن از تلویزیون در پنج سال گذشته،که در ادامه می‌خوانید.

مهسا بهادری: سال‌های قبل‌تر کمی اوضاع متفاوت بود، صداوسیما به مفهوم رسانه‌ای خودش مرجعیت و مخاطب داشت و مجریانی که اتفاقا طرفداران زیادی هم داشتند، دائم در حال رفت و آمد در تلویزیون بودند، اما به مرور زمان اوضاع تغییر کرد و کم کم مجریان هم کمتر شدند، این کاهش یا خود خواسته بود، یا ناخواسته، یعنی یا مجریان تصمیم گرفتند که به فعالیت خود با سازمان صداوسیما ادامه ندهند، یا سازمان صداوسیما علاقه‌ای به همکاری با آن‌ها نداشت.

مصداق‌های زن و مرد زیادی برای این ماجرا وجود دارد، اما بخاطر یک بهانه تصمیم گرفتیم تا به پنج مجری زنی که به تازگی از تلویزیون رفتند نگاهی بیندازیم، مجریانی که یا از ایران رفتند، یا در کشور ماندند و شغلشان را عوض کردند؛ اما در هر حال نشان دادند که پوشش آن‌ها مقابل دوربین تلویزیون با واقعیت کمی متفاوت است.

یکی از مجریان سابق تلویزیون که همه او را با عنوان دکتر خبرنگار می‌شناسند، عاطفه میرسیدی است، کسی که از سال ۹۶ وارد پخش اخبار شد و سال‌ها سردبیری یک بخش علمی و فرهنگی را برعهده داشت که در گفت‌وگوهایش عنوان کرده بود این بخش برای گذراندن سال‌های پایانی نزدیک به بازنشستگی خوب است و در نهایت این پزشک، مجری و سردبیر اخبار علمی و پزشکی در سال ۱۴۰۰ با ۲۳ سال سابقه کار در صداوسیما بازنشسته شد.

حالا چرا این داستان را از عاطفه میرسیدی شروع کردیم؟ در روزهای اخیر ویدئویی از عاطفه میرسیدی، مجری و خبرنگار سابق صداوسیما منتشر شد که او را با ظاهری متفاوت از آنچه تا به حال مقابل دوربین دیده بودیم، مشاهده کردیم. ظاهر او که کاملا متفاوت بود یک طرف اما اینکه یک مجری را، هرچند که پزشک هم هست در کلینیک زیبایی و در فضای کاری متفاوت دیدیم، باعث شد که واکنش‌های زیادی در مواجهه با این موضوع نمایان شود.

عاطفه میرسیدی سال ها به عنوان مجری، خبرنگار و کارشناس حوزه‌ی بهداشت، درمان و سلامت در این سازمان فعالیت می کرد. ظاهراً میرسیدی پس از بازنشستگی در حوزه طب سوزنی و زیبایی فعالیت می کند و یک کلینیک زیبایی تاسیس کرده است.

ژیلا امیرشاهی و مهاجرتش

چندین هفته پیش از ماجرای کلینیک زیبایی میر سیدی، ژیلا امیرشاهی مجری صداوسیما با انتشار ویدئویی اعلام کرد که مهاجرت کرده و در کانادا حضور دارد. او سال‌ها در شبکه پنج سیما مجری برنامه «به خانه بر می‌گردیم» بود و در نهایت حدود دو ماه پیش با انتشار ویدیویی اعلام کرد که قصد دارد کلاس‌های آموزش فن بیان و سخنرانی را در شهر ونکوور برگزار کند. ژیلا امیر شاهی چندسالی بود که از صدا و سیما بازنشسته شده بود و حالا هم پس از مهاجرت تصمیم گرفته تا در همین حرفه اما به نوعی دیگر فعالیت داشته باشد.

ماجرایی که ژیلا امیر شاهی را پس از مهاجرتش بر سرزبان‌ها انداخت، بحث مهاجرتش نبود، بلکه دلیل اصلی این موضوع پوشش و ظاهر متفاوتی بود که او در فضای مجازی از خود نشان داد.

چهره واقعی مجریان تلویزیون شکل دیگری است؛ از عاطفه میرسیدی تا ژیلا امیرشاهی
ژیلا امیرشاهی

بیشتر بخوانید:

جنجال گوینده زن صداوسیما با ظاهر متفاوتش!

صداوسیما هم از درون آشفته است هم از بیرون؛ نه مدیر می‌ماند نه مخاطب/ مدیران چه بر سر خود آوردند؟

شبکه نمایش‌خانگی بلاتکلیف است و پیمان جبلی فقط لبخند می‌زند!

کمی به قبل‌تر بازگردیم، سال ۱۳۹۸ بود که دو مجری از تلویزیون استعفا دادند، اولی صبا راد و دومی زهرا خاتمی‌راد و پس از این دو گلاره جباری بود.

استعفا و مهاجرت صبا راد

صبا راد مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم»، در پست اینستاگرامی خود نوشت: «این روزها می‌خواهیم دلمان گرم شود نه سرمان… ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌وقفه شما مردم عزیز در تمام سال‌های فعالیتم، از این طریق اعلام می‌کنم پس از ۲۱ سال کار در رادیو و تلویزیون، قادر به ادامه فعالیت در رسانه نیستم. دیگر نمی‌توانم…»

قطع همکاری صبا راد با تلویزیون در شرایطی است که این مجری معروف همکاری‌ اش با صدا و سیما را از نیمه دهه ۷۰ با نویسندگی و گویندگی رادیو آغاز کرد و با اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در شبکه تهران به شهرت رسید. همکاری او با این برنامه تلویزیونی در از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و حتی برای مدتی شایعه ممنوع‌ التصویری اش به گوش می‌رسید. صبا راد متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۹ در تهران، است، علاقه به بازیگری داشت اما بصورت اتفاقی وارد اجرا شد.

خداحافظی زهرا خاتمی راد با تلویزیون

همزمان با صبا راد، زهرا خاتمی راد مجری برنامه «تصویر زندگی» و «برنامه خانواده» نیز در پست اینستاگرام خود اعلام کرد هرگز به تلویزیون باز نخواهد گشت. خاتمی راد همان زمان در این‌باره نوشت: «مردم سلام، ممنونم که تا امروز منو به عنوان مجری پذیرفتید دیگه هرگز به تلویزیون باز نخواهم گشت حلال کنید» . این مجری صدا و سیما در ۲۶ آذر سال ۱۳۶۰ در شهر آخن آلمان به دنیا آمده است. خاتمی راد از سال ۱۳۸۴ به صورت جدی و مداوم وارد حرفه اجرا شد و کار خود را از شبکه یک سیما با برنامه «دخترانه» آغاز کرد. پس از آن در شبکه دو برنامه (تصویر زندگی) و در شبکه های جام جم، قرآن، و... فعالیت خود را ادامه داد.

چهره واقعی مجریان تلویزیون شکل دیگری است؛ از عاطفه میرسیدی تا ژیلا امیرشاهی

گلاره جباری مجری و تهیه‌کننده صداوسیما از قطع همکاری خود با تلویزیون خبر داد، وی پس از صبا راد (مجری برنامه به خانه برمی‌گردیم) و زهرا خاتمی راد (مجری تصویر زندگی و برنامه خانواده) سومین مجری زنی بود که از همکاری با تلویزیون کناره‌گیری کرد، گلاره جباری متولد ۱ آذرماه ۱۳۶۷ در تهران است وی از ۱۶ سالگی کار در تلویزیون را با گزارشگری آغاز کرد و سپس در مقام تهیه‌کننده به تولید برنامه‌های تلویزیونی پرداخت. جباری متولد شمیرانات تهران و فارغ‌التحصیل رشته خبرنگاری از دانشکده خبر است.

وی از سال ۱۳۸۸ با برنامه صبح‌به‌خیر ایران اجرای زنده را شروع کرد و در برنامه‌های روز از نو، خونه زندگی شبکه دو سیما، شما بفرمایید شبکه ۲ و عینک شبکه جهانی جام جم، خانه مهر شبکه جهانی جام جم، ترنم جام در شبکه جهانی جام جم را اجرا کرده است. گلاره جباری پس از سیزده سال فعالیت در صداوسیما طی پستی در اینستاگرام خود از حضور در تلویزیون کناره‌گیری کرد.

علت استعفای مجریان صدا و سیما

در همان زمان بسیاری از اهالی رسانه علت استعفای صبا راد، گلاره جباری و زهرا خاتمی‌راد را ناآرامی‌های سال ۱۳۹۸ در ایران می‌دانند، علت این استعفاها به طور کامل مشخص نشد اما در نهایتت صبا راد همراه با همسرش مانی رهنما از کشور مهاجرت کردند.

گلاره

البته ناگفته نماند که داستان عاطفه میرسیدی ژیلا امیر شاهی کمی از دیگر مجریان متمایز است چرا که هر دو پس از بازنشستگی از صداوسیما یا وارد یک عرصه دیگر در ایران شدند، یا مهاجرت کردند. اما سه مجری دیگر از اجرا در صداوسیما استعفا دادند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1786519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 67
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ج IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    مشگل همینه اگر این اشخاص ریا کار نباشن قطعا بازیگردان در سیما محجبه وبعدازخروج تبدیل به اصل خودشون میشن !وتمام کسانیکه متهم به اختلاسند ابتدا با ظاهر سازی مقبول دستگاه میشن وبعد ازمدتی مثل خاوری که بدون وضو راه نمی‌داد!!سراز ونکوور درمی‌آیند با شلوارک ودوتیغه!!خداوکیلی اگر بجای ظاهر سازی باطن را محور قراردهند وقانون سفت وسخت اجرا بشه وشایسته سالاری بجای ظاهر فریبی باشه فساد ودزدی به اقل میرسه !
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      اگر قبل از انقلاب بود آدم های ریاکار با کراوات و مینی ژوپ خودشون رو به سیستم می چسبوندند و بعد از انقلاب هم به نحو دیگری ... شفافیت در نظام اداری و شایسته سالاری برای به کارگیری افراد متخصص و متعهد راه رهایی از دست نان به نرخ روز خورها هستش!
    • Sam IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      132 6
      عزیز من اگر بخواهیم مشکل اختلاس تو این کشور حل بشه باید از اولین جایی که شروع میشه مجلس و اعضا دولت هست در تمام دولت‌ها و مجالس و دوم این که اگر دو تا آقا زاده رو دار بزنن بقیه حساب کار دستشون میاد نه این که وقتی چند نفر رو میگیرن نفر سوم و چهارم رو محاکمه و زندان نمیکنن ولی نفرات اصلی با خیال راحت تبرئه و میشن بعدش به خاطر نفوذ و قدرتیکه دارن ادعای شرف میکنن
    • محمد IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      34 6
      درود برشرفت ...
    • شکوه IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      7 14
      استفاده از واژه ریا در این موقعیت، اصلا درست نیست. اینکه هر کسی باید به فراخور مکانی که در اون جا داره، لباس مناسب بپوشه، کاملا مطابق عرف هست. مشکل نگاه مردم ماست. فکر میکنن هر کسی، هر جا، هر چی دلش خواست باید بپوشه. همینه که کف خیابونا برای بعضیا شده مجلس عروسی. آقا هر جای دنیا بری، مجری ها الزاما در تلویزیون، لباس مناسب می‌پوشن. چون همه از بچه و نوجوان گرفته تا .... دارن نگاه میکنن.
    • به sam IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      63 12
      جناب، لطفا از این دار زدن و کشتن و اعدام دست بردارید. آخه مگر در کشورهای غربی کسی رو دار می زنند که اقتصادشون این همه سالمه. اختیار همه چیز و حتی جان آدمها رو دادیم دست حکومت که وضع مملکت اینه.
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      3 0
      متاسفانه باطن بر خلاف ظاهر کنتور نداره.
  • بی نام IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    شما که می گویید کسی تلویزیون نگاه نمی کند،پس نگران چه چیز هستید،مگر برای شما مهم است که بعد از بازنشستگی و خارج شدن از اداره چه بپوشند.
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      26 5
      مسئله اینجاست که خانم میرسیدی پزشک هستند و درآمدشون چند برابر یک کارمند، پس هیچ احتیاجی به حقوق رسانه ملی و حقوق بازنشستگی ندارند!
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      17 2
      اینی که گفته میرسیدی پزشک هستش و احتیاجی به حقوق رسانه ملی نداره فراموش نکنه که میرسیدی پزشک عمومی مثله صدها پزشک عمومی بی نام و نشان هستش که رسانه اونو برجسته کرد و الان در واقع هر کاری رو شروع کنه نون اسم و رسمی رو می خوره که با رسانه برای خودش دست و پا کرده نه این که پزشک حاذق یا خاصی باشه. همینی که سروقت خدمات زیبایی مثه ساره بیات و دیگرانی که به پشتوانه اشتهار رسانه ای رفتن نشون میده دنبال پول هستش و میدونه کجا باید سرمایه گذاری کنه تا از سرمایه شهرتش به بهترین نحو کسب درآمد کنه
    • DE ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      9 5
      کی گفته کسی نگاه نمی‌کنه؟! کلا میگن ریزش کرده...دیگه یه بیست سی درصد مخاطب داره که،اونم افراد بالای پنجاه شصت سال هستن
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      6 0
      حجاب تو ایران از الزامات اجازه کار کردن تو رسانه حساب میشه.تو سینما هم شرایط مشابه رو داریم.بازیگران خانمی داریم که بخاطر بازی در نقش خانواده شهدا و فیلمهای دفاع مقدس سیمرغ گرفتن ولی وقتی برای دریافت همون سیمرغ رون صحنه رفتن به حدی حجابشون کم بوده که دوربین مجبور شده از فاصله ۱۰۰ متری ازشون فیلم بگیره.در نتیجه تو موارد زیادی بین این قشر ،حجاب یه اعتقاد حساب نمیشه بلکه یه مجوز برای کار کردن تو رسانه های مخصوصا بصری ایران هست.
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      9 2
      بله احتیاج به حقوق نداشت و برای آینده سیاسی و اجتماعی و اقتصادی خود به تلویزیون نیاز داشت اما جای یک نفر که ممکن بود استحقاق داشت را اشغال کرده بود و همین کارهای به ظاهر کوچک و بیخود در زندگی ما و فرزندانمان اثر منفی می‌گذارد و اگر حقی، ناحق شد تاوان دارد پس این رند بازی‌ها حتی به اندازه‌ی یک بی نوبتی در صف را کوچک نشماریم تا عذابی شامل حال ما نشود، امتحان الهی و چشم و نظر و غیره همه حاصل اعمال خودمان است و عده‌ای با این حرفها دو روزی خودشان را آرام می‌کنند اما....
    • گلی IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      1 1
      بنده خدا جای کسی رو نگرفته بود.خودشم مجری خوبی بود تا آخر.اینکه تو ذوق آدم میخوره یکی رو که همیشه با حجاب دیده رو با حجاب کم ببینه و احساس کنه همه ی اون پوشش به خاطر موقعیت کاری بوده درسته.منم تو دلم گفتم کاش خانوم میرسیدی رو باز هم با حجاب میدیدم،اما دیگه بی انصافی هم نکنید.ضمانت نداده چون مجری بوده دیگه همه جا با لباس صدا سیما باشه که😁
  • ناشناس IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    این سلبریتی ها مقصرنیستند، بلکه سیاست حاکم براین کشور به نحوی هست که اشخاص برای نون خوردن باید دو رو و ریاکار باشند
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      سیستم ریاکار پروره. شما ریاکار باشی اما متخصص نباشی کار بهت میدن نباشی هیچی
  • جنرال IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    16 25
    دخترخیییلی وقت بودندیده بودمت چرا این شکلی شدی؟اون موقه خوشگل بودی
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
      20 13
      مگه می خوایش
  • م.م IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    71 18
    مشکل اقتصاده....از این در فقر میاد از اون در ایمان میره..دم طالبان گرم درسته حجاب و وو زورکیه ولی اقتصاد تورمش منفی شد...مسئولین حجاب زورکی میگن ولی بچه هاشون تو کافه ها بی حجابن...ایران یعنی ریش بذار و نماز جمعه صف اول بعد هرکاری میکنی بکن..چی بگیم...اینا اسلام و ایران و نابود کردن ..میریم مسجد جز چندتا مسن انگشت شمار کسی نیست..همه میگن صبح تا شب کار میکنیم وقت اینا رو نداریم راس میگن..
  • FR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    24 53
    خیلی از اینها بچه هایا قوم و‌خویشای همون مجری‌های زمان شاه هستند ....
  • اذرن IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    24 40
    آیا خانم میر سیدی حقوق .صداوسیما برایش برکت وخوشی می آورد؟فکر نمی کنم با این نفاق !
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      4 8
      اصلا اینجا به نظرم بحث ریا نیست پوشش درون صداوسیما به این صورت بوده و خانم میر سیدی هم رعایت می کرده وادعایی هم نداشته..چون بعد باز نشستگی با فیلم دیگری پوشش اصلی خودش را نشان داده ومگر خانم میرسیدی دزدی کرده که شما می نویسید با حقوقی که می گیره خیر وخوشی می کنه؟؟...ایشان چندین سال کار خودش را به نحو احسن انجام داده والان داره حقوق بازنشستگی را می گیره
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    در حکومت ایران مردم مجبورن ریا کار باشن تا کارشون راه بیفته با خود واقعی‌شون حکومت جایی راهشون نمیده ریا رو از دوران بچه گی یاد گرفتم وقتی برای اول ابتدایی مجبور شدم توی عکاسی مقنعه سرم کنم و عکس بگیرم و وقتی عکس تموم شد مقنعه رو در اوردم و توی کیفم گذاشتم و با موهای پریشون توی باد به خیابون اومدم و فهمیدم ریا کار ریا یادت میده نه صداقت
  • میترا IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    28 36
    منافق تنها حرفی که می توانم بزنم نون به نرخ روز خوردن رفتار کثیف منافق گونه
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    31 47
    خدایی با حجاب زیباترین تا بدون حجاب ،ازبس مواد آرایشی استفاده میکنند عقده دارن بندگان خدا یک عمر با نقاب زندگی کردن الان نقاب رپ کنار میزنن چهره پاقعیشون رو روشن نمیشه نشون بدن مجبورم با دوزک بزک ظاهر بشن
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    98 7
    همه میدانند سیستم مروج تزویر و ریاست
  • رضا IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    41 4
    افسوس که افسانه سرایان همه رفتند ما با که نشینیم که یاران همه رفتند
  • حسین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    9 25
    ورود اسلام ب حسین ابن علی(ع).اگر دین ندارید.ازادباشید..مردم با کسی عهد اخوت بستندکه حتی دوران اتمام کاربایدزیر زربین انسانهای مداربسته قرارداشته باشند.بازنشسته شدند.
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    17 45
    لعنت خدا بر دین فروشان مزدور شرق و غرب
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    60 6
    ریاکاری وتظاهر ازبالا به پایین سر ریز شده،الناس علی دین ملوکهم.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    51 5
    متاسفانه قوانین و درخواست حکومت باعث این امور میشه تو فیلمها خانمه با روسری خونش میگرده با اون وضع می‌خوابه با اون وضع کرم رو آرنجش میزنه با اون روسری حموم می‌ره این از حالت عادی خارجه مگه همه مردم محجبه چادری هستن ولی حکومت این رو تحمیل می‌کنه ،ادارات میری طرف چادریه با هزار تا آرایش که افراد دیگه مثل اونها نیستند ،
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    33 55
    والا بخدا اینا با حجاب خوشگل ترن بدون حجاب خیلی بیریختن
  • R IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    36 42
    چقدر بدون حجاب زشت اند اینها.....
  • ممد IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    39 0
    عجب روزگار غریبیست نازنین.
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    33 5
    علت دوگانگی ریا کاری و نون به نرخ روز خوردن معلومه که در واقعیت اکثر اینها که با حجاب هستن صرفا واسه جیره خواری و ریا کاری این کار رو میکنن
  • احمد IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    19 18
    این همه نفاق ودورویی چندش آوراست واقعا! والبته بی تدبیری وبی بصیرتی بعضی ازمدیران نالایق که اوج هنرشان هزینه درست کردن برای نظام است!
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    41 4
    همین تظاهر و ریاکاریها ما رو به این بدبختی انداخته اگه همه آزادباشن اونوقت این ریاکاریها هم ازبین میره
  • متین IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    36 5
    ادمارو مجبور به ریا کاری کردن ومتاسفانه طوری شده که اگه راست حرف بزنی کارت پیش نمیره من وام واسه دستگاه میخواستم
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    47 8
    دوست دارم اقای نجم الدین شریعتی بعد از صدا و سیما آموزش رپ خونی را بندازه !!
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      3 1
      من بیشتر دوست دارم یک کار مشترک با خردادیان اجرا کنه
  • ناشناس IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    9 16
    یکی از مزییت های حجاب پوشوندن همین معایب است بنده ی خدا فکر می کنه خیلی زیبا شده
  • CA ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    30 2
    سيستم ريا پرور
  • IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    18 0
    همه چیز تو کف خیابون مشخصه اینقدر زور نزنید
  • جلال IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    7 1
    ۹۹درصد بازیگرها و۹۰درصد مجری‌های بی حجابتر از بقیه مردم هستن چون پول مفت میگیرن فقط جلوی دوربین حجاب رعایت میکنن اونم فقط برای پول وگرنه بیرون هم منافق هستن هم چنان بی حجاب که روی هرچی بی حجاب را سفید کردن وبا پول مفت بیت مال لخت کنار دریاهای خارج را می‌گردن تو ظاهر عاشق ایران تو باطل منافق وحتی برای سرمایه گذاری و زایمان میرن آمریکا
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    3 0
    ناخواسته اعتراف کردید که صدا و سیما تنگ نظر نیست و طیف های متفاوتی در آن فعالیت می کنند برخلاف رئیس دولت شما که با صراحت گفت مدیران احمدی نژادی را بیرون کنید حتی مدیر خیلی موفقی هم باشند
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    11 16
    همه اینها با حجاب زیبا هستند شکل جدیدشان زیبا نیست اگر این خانم ها این را می فهمیدند چهره عوض نمی کردند
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    1 0
    ما همه نقابیم جمعه صدای ارگ و آواز تو کوچه پیچید جدای از سروصدای زیاد و مردم آزاری گفتم عروسی حتما بعد فهمیدم جشن میلاد تو خانه گرفتن خداپیغمبری نه مکانش خوب بود نه آوازش نه سازش داریم کجا میریم واقعا این نوع دینداری
  • ناشناس IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 1
    دکتر مجری مشاطه سیر تحول عاطفه
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    5 0
    خود سیستم مردم رو مجبور میکنه که ریا کار باشن!!! اونقد که طرف روی پیشونیش جای مهر درست میکنه! اخه لامصب چطوری سر رو مهر میزاری که جاش می مونه ؟؟ چرا این طور ادمایی باید سرکار باشن کسی دیگه تلویزیون نگاه نمیکنه . همه شبکه ها شدن عین شبکه 4
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    9 2
    یک مشت دروغ گو که به خاطر پول ،برای مردم نسخه های دو رویی میپیچیدند و دم از حجاب میزدن تا جیبهاشون رو پر کنن واقعا شرم بر این پلیدها
  • سعید IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    3 1
    بعد چهل و چندسال هنوز نمیدونی مملکت پر از آدمهای ریاکاره که توی پستهای کلیدی نظام بروبیایی دارن؟ این چندتا مجری و بازیگر و... به کجا برمیخوره؟ چسبیدین به فرعیات
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    5 0
    چرا به افراد بی ایمان کار و شغل و پول نفت مملکت را میدهید شما گزینش کنندگان خائنید
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    4 4
    حجاب یکبار برای همیشه باید اختیاری بشه مثل ترکیه...
  • ندا احمدی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 0
    معولا همه اش حمل زیبا کرد بله
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    3 0
    صداوسیمای میلی خخخخخخخ خخخخخخخ حخخخخخخخ خخخخخخخخخ
  • بازنشسته IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    2 0
    وقتی میخواهیم فقط ظاهر سازی کنیم همین میشه
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    3 0
    پس فکر می کردید چون این بنده خداها در صدا و سیما کار میکنند قدیس هستند!
  • AT ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    3 0
    من سه بار در مصاحبه عقیدتی هییت علمی برای احکام نماز و ... رد شدم. الان هم اتریش کرسی تدریس دارم، از امریکا هم جاب آفر گرفتم. من نباید از ایران می رفتم ولی چون دورویی بلد نبودم، حق استخدام شدن را نداشتم! کشور برای خودتان و افراد متدین!
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    3 1
    مردم دو دسته شدن ۱. اون هایی که به خاطر دو قرون پول دولت یا شهرت یا هرچیز دیگه ای رنگ عوض میکنن و لباس ریا می پوشن ۲. اون هایی که تخصص دارن ولی وقتی اوضاع و احوال رو میبینن پای اعتقاد خودشون می ایستند و میگن گور پدر.... و نون بازوی خودشون رو میخورن و برا خودشون یه شغل آزاد ولو یه دکه گوشه خیابون راه میندازن.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    2 0
    چرا این همه تغییر ؟؟؟ چرا بعد این که میرن از خودشون درمیان؟؟ ما الان دم روباهتون باور کنیم ،یا تاخ خروستون؟؟؟ ماها عادت کردیم به هزار رنگی شماها ،اما ای کاش شماها خودتون بیشتر باور میکردین
  • زهره IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    0 0
    از بس صدا و سیمای جمهوری کثیف و دروغگوتون به مجری های برترش میرسه اینام همه دارن فرار می کنن میرن از جهنم شماها مجبورم نیستن بمونن تحملتون کنن خر چه داند قیمت نقل و نبات
  • Amin IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 0
    چند وقت پیش یه پیرمردی داخل مترو چقدر در مورد عاطفه صحبت کرد .
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    2 1
    حجاب دارن قشنگ تر و دوست داشتنی تر بودند
  • م IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    2 0
    دارند زمینه خوش خدمتی به ارباب راجرا مزککند تاویزای خارج رابگیرند
  • م IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    3 1
    مشکل اینجاست باصدا وسما مشهور وپولدار می شوند واعتبار کاذبی بدست می اورند رعد برای دریافت ویزا از ارباب شروع به حرکات ورفتار خوشایند حضرت اربا ب میکنند تاویزایکانتدا امریکا و...درایفت کنند وپولهای مفت صدا وسیمت انجا هزینه کنند
  • ح IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    2 1
    به جهنم که ای ریا کاران رفتند صدد وسیما باید پاک سازی شود وتشکر صدا وسیما
  • ح IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    3 1
    با حجاب که زیا تر بود این قیافش که خیلی زشت شده!