پرواز «عقاب» در آخرین روز «مبارک»/ «پدر شعر پارسی» به صحنه می‌آید

مهر نوشت: نهمین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک میزبان اجرای ۱۲ اثر نمایشی در بخش‌های مختلف است.

امروز شنبه ۱۷ تیر و در نهمین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک ۱۲ اثر نمایشی در بخش‌های بزرگسال، مهمان، فراگیر، کودک و نوجوان، بین‌الملل و فضای باز اجرا می‌شوند.

در این روز در مجموعه تئاتر شهر، نمایش «پیراهنی به نام جنگ» به نویسندگی و کارگردانی سرگل اسلامیان از تهران با مدت زمان ۳۵ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ در سالن قشقایی، «بازی» نوشته ساموئل بکت و کارگردانی مشترک زهرا عظیمی‌نیا و وحید حجازی از رشت با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ در سالن چهارسو، «عقاب» به نویسندگی و کارگردانی ناصر آویژه از تهران با مدت زمان ۵۰ دقیقه در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ در سالن سایه و «پدر شعر پارسی» به نویسندگی و کارگردانی افشین قاسمی از تهران با مدت زمان ۴۵ دقیقه در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش اجرا می‌شود.

در سالن بزرگ مرکز تئاتر مولوی هم نمایش «آخرین نوار کراپ و کراپ و کراپ» به نویسندگی ساموئل بکت و کارگردانی درنا کمالو از تهران با مدت زمان ۳۵ دقیقه در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ و در سالن کوچک این مجموعه نیز نمایش «پدر چوب» به نویسندگی و کارگردانی مجید کیمیایی‌پور از اصفهان با مدت زمان ۴۰ دقیقه در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ به صحنه می‌روند.

در روز شنبه ۱۷ تیر نمایش «قورباغه و غریبه» به نویسندگی مشترک زهرا ناظری و بهنام متعارفی و کارگردانی زهرا ناظری از تهران با مدت زمان ۷۰ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

تالار هنر هم در این روز پذیرای نمایش «پرندگان ابدی هستند» به نویسندگی لوییز جیفونی و کارگردانی آنتونیو کاماکو اوروپزا از مکزیک با مدت زمان ۳۰ دقیقه و در ۲ نوبت ۱۷ و ۱۹ است.

در بخش فضای باز آخرین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک هم نمایش‌های «یه تار سبیل» به نویسندگی و کارگردانی راضیه پاشایی از همدان با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۱۹، «سرزمین مادریم» به نویسندگی و کارگردانی سمیه گلباز و داوود بختیاری از تهران با مدت زمان ۲۰ دقیقه در ساعت ۱۹:۳۰، «ازدواج پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی از تهران با مدت زمان ۳۰ دقیقه در ساعت ۲۰ و «هله هله کوسه» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجد سلیمان با مدت زمان ۲۰ دقیقه در ساعت ۲۰:۳۰ در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1786698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =