عملگرایی در دستور کار اتاق بازرگانی استان قرار دارد

رئیس اتاق بازرگانی استان چهارمحال وبختیاری با تاکید بر اینکه عملگرایی در دستور کار اتاق بازرگانی استان قرار دارد، گفت :تشکیل انجمن گلخانه‌داران یکی از دغدغه‌های اصلی در استان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، با هدف ساماندهی گلخانه داران و تشویق به امر احداث گلخانه توسط سرمایه گذاران، اتاق بازرگانی استان اقدام به تشکیل اولین جلسه هماهنگی به منظور ایجاد انجمن گلخانه داران استان کرد.

شهرام زارع در این جلسه با تاکید بر اینکه عملگرایی در دستور کار اتاق بازرگانی استان قرار دارد، اظهار کرد: تشکیل انجمن گلخانه‌داران یکی از دغدغه‌های اصلی در استان است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت برای بهبود فضای کسب و کار در چهارمحال و بختیاری و همچنین حل مشکلات فعالان اقتصادی نیازمند به همفکری با اندیشمندان در استان هستیم.

زارع افزود: استان چهارمحال و بختیاری قابلیت های فراوانی در تولید محصولات گلخانه‌ای دارد و با صادرات محصولات گلخانه‌ای، توسعه کشت های گلخانه ای رشد قابل توجهی پیدا می کنند

. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: برای انجمن‌های اتاق بازرگانی اعتبار مالی در نظر گرفته شده است که این اعتبار برای هر انجمن بر اساس عملکرد اختصاص پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: برای بهبود فضای کسب و کار در چهارمحال و بختیاری و همچنین حل مشکلات فعالان اقتصادی نیازمند به همفکری با اندیشمندان در استان هستیم.

زارع با بیان اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری آمادگی حمایت از ایده‌ها و پیشنهادات انجمن‌های اتاق بازرگانی را دارد، گفت: نباید اجازه دهیم تا سود کشاورز در جیب دلال برود.

در ادامه سید مرتضی فیاضی، دبیر کمیسیون‌های تخصصی و انجمن‌های اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای تشکیل هر انجمن حداقل نیاز به ۱۵ عضو داریم، گفت: اعضا باید دارای کارت بازرگانی و عضویت در اتاق بازرگانی باشند.

وی بیان کرد: اعضای کمیسیون گلخانه‌داران می‌تواند در قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی نیز دخالت داشته باشند.

فیاضی تاکید کرد: به ازای هر ۱۰ عضو در انجمن گلخانه‌داران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری می‌توانیم یک نماینده در انجمن ملی گلخانه‌داران کشور داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1786835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =