تسهیلات اشتغال به ۷ دهک پایین درآمدی در البرز اعطا خواهد شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز گفت: تسهیلات اشتغال به مددجویان مورد حمایت و هفت دهک پایین درآمدی این استان تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان اعطا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز، کیومرث عدل‌بخش در گفت‌وگویی با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف این نهاد توانمندسازی از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است گفت: در سال جاری تسهیلات اشتغال به مددجویان مورد حمایت و هفت دهک پایین این استان تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک‌های عامل استان انجام می‌شود افزود: به‌منظور مساعدت به مددجویان مجری طرح‌های خودکفایی، اعطای وام‌های اشتغال از بند ب تبصره ۱۶ در تعامل با بانک‌ها، از محل تبصره ۱۸ دستگاه‌های اجرایی استان و صندوق کارآفرینی امید از منابع صندوق امداد ولایت، اشتغال پایدار روستایی و… به گروه‌های هدف پیش‌بینی شده پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز با اشاره به شرایط عمومی دریافت تسهیلات اشتغال گفت: ایرانی‌الاصل بودن، انجام خدمت سربازی یا معافیت، سکونت در محله ارائه درخواست، دارا بودن مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه)، عدم دریافت مستمری از سازمان‌ها و یا نهادهای دولتی، عدم استفاده از وام اشتغال بانک‌ها و سازمان‌ها، سن (بین ۱۸ تا ۶۰ سال از شرایط عمومی وام اشتغال است.

وی همچنین افزود: نداشتن سابقه بیمه و دریافت حقوق و دستمزد از سایر سازمان‌ها و نهاد، توان ارائه تضامین به بانک‌ها، دارابودن مجوزهای لازم پیرامون شغل موردنظر، نداشتن چک برگشتی وام گیرنده و ضامنین از شرایط اختصاصی دریافت وام است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد البرز گفت: مددجویان کمیته امداد و هفت دهک پایین در آمدی برای دریافت تسهیلات اشتغال می‌توانند به دفاتر کمیته امداد امام (ره) و یا نشانی (hayat.emdad.ir) مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1786836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =