استاندار البرز: توان تامین نیاز کشور به بذور هیبریدی را داریم

استاندار البرز گفت: با حمایت از دانشمندان و دانشجویان نخبه کشاورزی می‌توانیم تمام نیاز کشور به بذور هیبریدی را تامین کنیم.

به گزارش خبرآنلاین البرز، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از بذور هیبریدی در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی تهران مستقر در البرز، با اشاره به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص تقویت بسترهای کشاورزی و تأمین غذای مردم، افزود: بر این باور هستیم که امنیت غذایی و موارد مرتبط با زنجیره غذایی بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: بر این اساس قرارگاه امنیت غذایی استان با محوریت دانشگاه کشاورزی شکل گرفته و تدابیر لازم برای توسعه تولیدات کشاورزی بخصوص در حوزه بذرهای هیبریدی اتخاذ می‌شود.

عبداللهی گفت: تولید این بذرها در حوزه کشاورزی کشور اقدامی بسیار مبارک و مؤثر است که بی شک تداوم و استمرار آن مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی افزود: استان البرز به عنوان قطب علمی و فناوری کشور در حوزه‌های دانش بنیان و تحقیقاتی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد از این اکنون با اهتمام و توجه بیشتری درصدد تقویت این ظرفیت بزرگ هستیم.

استاندار البرز گفت: دانش بنیان‌ها در حوزه کشاورزی استان بسیار پویا هستند و دستاوردهای ارزشمندی را به ثبت رسانده‌اند از این به عنوان نماینده عالی دولت در استان با تمام توان از فعالیت‌های آنها پشتیبانی می‌کنم.

وی افزود: با حمایت از دانشمندان و دانشجویان نخبه کشاورزی می‌توانیم تمام نیاز کشور به بذور هیبریدی را تأمین کنیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1787333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =