اهدای تندیس «سرمایه قلم» به ۸۰ نویسنده بازار سرمایه

مراسم تجلیل از نویسندگان بازار سرمایه با عنوان سرمایه قلم با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد و مدیران ارشد بازار سرمایه ایران و اساتید این حوزه به همت انتشارات بورس در هتل لاله تهران برگزار شد.

برای اولین بار به مناسبت روز قلم، گردهمایی نویسندگان بازار سرمایه برگزار شد و ضمن تقدیر ویژه از نویسندگان پیشکسوت و برتر در یک اقدام نمادین به همه نویسندگان حاضر در مراسم تندیس سرمایه قلم اهدا شد.
در این مراسم که یاسر احمدوند معاون فرهنگی ، عبده تبریزی مدیران ارشد سازمان بورس و بازار سرمایه و اساتید این حوزه حضور داشتند از دکتر ایرج نوروش برای یک عمر خدمت علمی و تحول در تالیف و ترجمه کتب رشته حسابداری تجلیل شد.

یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست طی سخنانی بیان کرد: اول باید تشکر کنم که سازمان بورس انتشارات دارد. این مهم است که سازمان بورس به راه‌اندازی این مرکز اهتمام داشته چراکه بسیاری از مراکز اقتصادی و نهادهای بانکی در بازارهای مختلف چنین اهتمامی ندارند. از این نظر نیز که مجموعه‌ای در حوزه اقتصادی و بازار سرمایه به بازار نشر می پردازد هم باید به مسئولان آن تبریک گفت.
احمدوند با بیان اینکه وضعیت تولید محتوا در زمینه اقتصاد در کشور ما به سامان نیست عنوان کرد: بر همین اساس تولید محتوای اقتصادی برای مراکزی که دارای صلاحیت برای تولید محتوا هستند یک ضرورت است.

او با تاکید بر اینکه مانند بسیاری از حوزه‌های دیگر در اقتصاد نیز گرفتار شبه علم هستیم گفت: متاسفانه بسیاری از مراکز در عین این گرفتاری دست به تولید محتوا می‌زنند. باید توجه داشت که تولید دانش درست و ترویج دانش درست در زمینه اقتصاد کاری است که بورس می‌تواند انجام دهد.
در بخش دیگری از این مراسم محمد هادی سلیمی زاده مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس گفت: نشر یک موضوع پایه در فرهنگ‌سازی است.
او با اشاره به ورود نهادهای مختلف مالی از جمله بانک‌ها در حوزه کتاب و کتابخوانی در کشور ترکیه گفت: ما نیز این دغدغه جدی را در سازمان بورس داریم و از همه حضار می‌خواهم پس از برنامه با ما ارتباط بگیرند تا کاری تعاملی در عرصه تولید محتوا و انتشار داشته باشیم.
همچنین در این مراسم دکتر عبده تبریزی به ایراد سخنرانی پرداخت و بخش پایانی این مراسم به تجلیل از نویسندگان بازار سرمایه ایران اختصاص داشت که به نمایندگی از آنها از نویسندگان پیشکسوت و برتر بازار سرمایه نیز تقدیر شد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1787474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =