فراخوان بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز برای جمع آوری آثار فرهنگی هنری و ادبی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: این اداره کل برای جمع آوری و بهره برداری از آثار فرهنگی هنری و ادبی با موضوع ایثار و شهادت فراخوان داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز، سلیمان رستمیان روز سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری این فراخوان بزرگ فرهنگی و هنری با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، افزود: این فراخوان به همت معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دو بخش هنری و ادبی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این فراخوان را بهره‌برداری از تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی از ذوق‌ها و سلیقه‌های آحاد جامعه باهدف هم‌افزایی در خلاقیت و تاثیرگذاری در نسل نو در حوزه ایثار و شهادت برشمرد و اظهار کرد: این فراخوان حوزه وسیعی از تولیدات با مضمون ایثار و شهادت را در برمی‌گیرد و علاقه‌مندان از طیف‌های گوناگون هنری و ادبی می‌توانند عقیده و خلاقیت خود را در قالب‌های مختلف ابراز کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: این فراخوان در ۲ بخش ادبی با موضوعات داستان کوتاه، خاطره‌نویسی، زندگی‌نامه نویسی و یادداشت‌ها، مصاحبه و فیلم‌نامه‌نویسی و هنری با موضوعات آثار دیداری و شنیداری در چهار بخش موسیقی در قالب پاپ، سرود و آواز جمعه با موضوعات شهدای گمنام، دفاع مقدس و سلامت، آواز جمعی با موضوعات شهدای گمنام، دفاع مقدس، سلامت، مدافع حرم و ایثار اجتماعی، طرح فیلم مستند، کلیپ و موشن گرافی و تئاتر خیابانی و صحنه‌ای برگزار خواهد شد.

رستمیان افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به سایت نوید شاهد به آدرس https://alborz.navideshahed.com محتوای تولیدی خود را در هرکدام از بخش‌ها برای بنیاد از طریق درگاه‌های معرفی و تعریف‌شده ارسال کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پس از بررسی هریک از آثار در کمیسیون مربوطه، به محتوای تأیید شده اجازه اجرا با هزینه بنیاد داده خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =