بررسی مدل  مشارکت بانک ملت در پروژه های توسعه ای پتروشیمی اروند

همزمان با حضور دولت‌آبادی در پتروشیمی اروند، مدل‌های مشارکت بانک ملت در طرح‌های توسعه این مجتمع پتروشیمی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از عمومی پتروشیمی اروند؛ آئین گشایش باجه بانک ملت در مجتمع با حضور دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت و هیئت همراه و کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند برگزار شد.

در این آئین، کریمی به تغییر مدل‌های نیاز مالی شرکت پتروشیمی اروند با توجه به پروژه‌های توسعه ای اشاره کرد و افزود: «با توجه به پروژه های توسعه ای تعریف شده پتروشیمی اروند در سال های پیش رو، نیازهای مالی شرکت نیز متفاوت خواهد بود و باید به مدلی برای تامین مالی بخشی از پروژه‌های توسعه ای تعریف شده برسیم.»

وی همچنین با تاکید بر زمانبندی آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه ها، خواستار کارشناسی و رسیدن به مدل جامع مالی از سوی بانک ملت و کارشناسان پتروشیمی اروند شد تا با همکاری بانک و این بنگاه عظیم اقتصادی، گام‌های اساسی و عملی در راستای تحقق شعار «رشد تولید ؛ مهار تورم» برداشته شود.

در ادامه، دکتر علیزاده مدیر مالی شرکت پتروشیمی اروند با ارائه پیشنهادات تخصصی از تشکیل جلسات کارشناسی با هدف خلق یک مدل جامع خبر داد.

مدیرعامل بانک ملت نیز ضمن استقبال و اعلام آمادگی برای مشارکت مالی در پروژه ها، بررسی و کارشناسی یک مدل جامع برای تحقق طرح‌های تدوین شده را به عنوان یک هدف پیش رو عنوان کرد.

دولت‌آبادی همچنین ابراز امیدواری کرد باجه افتتاح شده در مجتمع پتروشیمی اروند در آینده به شعبه ارتقا یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =