تحقق 74 درصدی مصوبات سفر ریاست جمهور به استان چهارمحال وبختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری از تحقق 74 درصدی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خبرداد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دولت سیزدهم ارتباط با روسیه، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و سه کشور آمریکای لاتین را تقویت کرد که این موضوع برکت‌های فراوانی برای ایران داشت.

وی با اشاره به توجه دولت سیزدهم به طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام مؤثر در توسعه چهارمحال و بختیاری افزود: کارمندان در این دولت تلاش‌های ارزشمندی برای فعال شدن طرح‌های مختلف و جذب اعتبارات ملی داشته‌اند.

حیدری با قدردانی از نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات ملی یادآور شد: ستاد هفته دولت در استان و شهرستان‌ها تشکیل و دبیرخانه این ستاد در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مستقر و فعال شود.

رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به لزوم کمک رسانه‌های گروهی برای اُمیدآفرینی بین مردم و ایجاد یاس و نااُمیدی بین دشمنان جمهوری اسلامی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری خود برای هفته دولت سال‌جاری را آماده و فهرست آن را به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اعلام کنند.

حیدری به تحقق ۷۴ درصدی مصوبات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ویژه سال ۱۴۰۱ و واریز اعتبار آن به حساب دستگاه‌های اجرایی مرتبط اشاره و تاکید کرد: هم‌اکنون حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در حساب دستگاه‌های اجرایی استان موجود است.

وی افزود: تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید میزان جذب اعتبارات ملی در اختیار وزرا را به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گزارش دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به لزوم رفع موانع مربوط به جذب اعتبارات از سوی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حساب هفت دستگاه اجرایی استان مانده است که باید سریع‌تر جذب و از برگشت آن جلوگیری شود.

وی یادآور شد: در صورت برگشت اعتبار از سوی هر کدام از دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با مدیرکل آن دستگاه به‌علت ترک فعل برخورد می‌شود.

حیدری اظهار داشت: در همین راستا کمیته‌ای به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با عضویت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تشکیل و روند جذب اعتبارات بررسی شود.

وی گفت: پیمانکاران طرح‌های مختلف چهارمحال و بختیاری باید پروژه‌ها را فعال کنند و فرمانداران شهرستان‌ها موظف به رفع مشکلات اجتماعی احتمالی هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =