بهای عوارض زیربنا در شهرکرد پنج درصد کاهش می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهرکردگفت کاهش پنج درصدی بهای عوارض زیربنا (مسکونی) فقط برای متقاضیان دریافت گواهی صدور پروانه ساخت از زمان تصویب تا پایان سال‌جاری و برای سایر شهروندان و از جمله طرح‌های حمایتی مسکن مانند نهصت ملی مسکن اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، مصطفی حیدری در یکصد و نودمین‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد تأکید کرد: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به شعار امسال با عنوان "مهار تورم رشد تولید" با پیشنهاد شهردار شهرکرد اقدام لازم برای اصلاح و کاهش عوارض زیربنا (مسکونی) از فصل دوم دفترچه عوارض مصوب سال‌جاری به تصویب این شورا رسید.

وی افزود: کاهش پنج درصدی بهای عوارض زیربنا (مسکونی) فقط برای متقاضیان دریافت گواهی صدور پروانه ساخت از زمان تصویب تا پایان سال‌جاری و برای سایر شهروندان و از جمله طرح‌های حمایتی مسکن مانند نهصت ملی مسکن اعمال می‌شود.

حیدری تصریح کرد: این پیشنهاد در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد مصوب شد و پس از تایید هیات تطبیق فرمانداری شهرستان شهرکرد برای اعمال به شهرداری ابلاغ می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نصب دوربین‌های کنترل سرعت در شهرکرد یادآور شد: در محل‌هایی که دوربین نصب شده است باید نسبت به جمع‌آوری سرعت‌گیرها اقدام شود.

رییس شورای اسلامی شهرکرد آشکارسازی سرعت‌گیرهای موجود در سطح شهر را ضروری دانست و اظهار داشت: اقدام شهرداری در اجرای آسفالت و روکش آسفالت مناطق مختلف مرکز استان قابل قدردانی است.

وی گفت: شهرداری شهرکرد آسفالت خیابان‌های خاکی منظریه و روکش آسفالت برخی خیابان‌های میرآباد شرقی را تسریع کند.

حیدری به تهیه و تدوین طرح جامع ترافیک شهرکرد اشاره و تاکید کرد: این طرح هم‌اکنون در انتظار تصویب در دبیرخانه شورای‌عالی ترافیک شهرهای کشور است.

وی افزود: در طرح جامع ترافیک شهرکرد اصلاح هندسی برخی ورودی‌ها و تقاطع‌ها پیش‌بینی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1790980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =