فارس نوشت:

نائب رئیس کمیته حقوق بشر مجلس با اشاره به گزارش اخیر احمد شهید گفت: این کمیته پیگیر شکایت از احمد شهید توسط دستگاه قضایی است چرا که گزارش اخیر گزارشگر سازمان ملل یکسویه و تحت مدیریت صهیونیسم بین‌الملل برای فشار به جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است.
 

محمد کریم عابدی نماینده مردم فردوس و طبس و نائب رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش اخیر احمد شهید در رابطه با وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل وامدار رژیم صهیونیستی بوده و در جریان تهیه گزارش جعلی و یکسویه خود با منافقین که مستقیماً از سازمان سیا حقوق دریافت می‌کنند، همکاری کرده است.

وی در این باره افزود: گزارش احمد شهید برای جمهوری اسلامی ایران ارزش کارشناسی ندارد اما اگر سازمان ملل طرفدار حقوق آحاد مردم در جهان است، امروز در کنار گوش این سازمان، ملت آمریکا با شدیدترین نوع برخوردها سرکوب می‌شود، چرا سازمان ملل و شورای حقوق بشر سرکوب ملت آمریکا را محکوم نمی‌کند.

نائب رئیس کمیته حقوق بشر مجلس همچنین تاکید کرد: بیش از 6 دهه است که رژیم صهیونیستی ملت مظلوم فلسطین را سرکوب و قتل‌عام می‌کند اما سازمان ملل هرگز برای بررسی اوضاع در فلسطین و نحوه قتل عام مردم این کشور گزارشگر حقوق بشری که بی‌طرف باشد را اعزام نکرده است؛ حتی این مسئله هم بررسی نشده که چرا صهیونیست‌ها مردم فلسطین را قتل‌عام می‌کنند.

عابدی ادامه داد: گزارش گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل برای ایجاد شانتاژ تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی تهیه شده و مدیریت پشت صحنه آن را مثلت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برعهده دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه عربستان سعودی هم در برخی معادلات امروز استکبار بازی خورده و ملت‌های مسلمان ایران و عربستان امروز به این موضوع پی برده‌اند که دولت سعودی در پازل غرب بازی خورده است.

نائب رئیس کمیته حقوق بشر مجلس در پایان گفت که این کمیته پیگیر شکایت از احمد شهید توسط دستگاه قضایی است چرا که گزارش اخیر گزارشگر سازمان ملل یکسویه و تحت مدیریت صهیونیسم بین‌الملل برای فشار به جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است.
 

/212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =