مهدی جوادی: پیشنهاد تغییر دبیرجشنواره کودک را خودم دادم/مدیریت دوی امدادی است

مهر نوشت: سیدمهدی جوادی که پیش از این حکم دبیری سی‌وپنجمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان را دریافت کرده بود، درباره انتصاب مجید زین‌العابدین به این سمت، توضیحاتی ارائه کرد.

سیدمهدی جوادی مدیرعامل سابق بنیاد سینمایی فارابی که سال گذشته حکم دبیری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را از محمد خزاعی دریافت کرده بود، پس از انتصاب مجید زین‌العابدین به همین سمت، درباره دلایل این جابه‌جایی مسئولیت توضیح داد: انتصاب مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به دبیری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان یک سنت ساختاری است و نکته آن هم این است که برگزاری این جشنواره، به‌شدت متکی بر ظرفیت‌های داخلی بنیاد فارابی است.

وی افزود: از این منظر انتقال دبیری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، همزمان با تغییر مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی قطعاً تصمیم درستی است و موجب تقویت کیفیت برگزاری این رویداد می‌شود.

جوادی درباره فعالیت‌های خود در دوره‌ای که دبیری جشنواره سی‌وپنجم را برعهده داشت هم گفت: تا زمانی که این مسئولیت را داشتم، تلاش کردیم کارها به بهترین شکل پیش برود. من در مراسم تودیع خود در بنیاد فارابی هم تأکید کردم که مدیریت مانند دوی امدادی است و هر مدیر کارها را تا مرحله‌ای پیش می‌برد و آن را به بعدی واگذار می‌کند. بنده هم تا روزی که در این سمت وظایفی را برعهده داشتم، نسبت به پیش‌برد برنامه‌ها اقدام کردم و امروز هم خوشحالم که جشنواره کودک با ورود آقای زین‌العابدین تقویت می‌شود و ان‌شالله شاهد برگزاری رویداد باکیفیتی خواهیم بود.

وی افزود: از آنجایی که جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان رویدادی است که در ساحت مدیریتی در میان بنیاد فارابی و شهرداری اصفهان، برای آن تصمیم‌گیری می‌شود، ایجاد یک ضلع سوم برای جشنواره به اسم دبیر، به صلاح این رویداد نیست و به همین دلیل هم پیشنهاد خود من هم به دوستان این بود که این سنت توأمان بودن مدیرعاملی فارابی و دبیری جشنواره را حفظ کنند تا خدای نکرده اصل برگزاری این رویداد دچار آسیب نشود. و از این نظر حتماً دبیری جناب اقای زین العابدین مقوم جشنواره خواهد بود.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از تاریخ ۱۰ مهرماه تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ (دوم تا هشتم اکتبر ۲۰۲۳) به دبیری مجید زین‌العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1792634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =