ایرنا نوشت:

رييس سازمان بسيج مستضعفين با ابراز اطمينان از اينكه بيداري اسلامي تمام سنگرهاي كليدي جهان را فتح خواهد كرد، گفت كه بيداري اسلامي از شرق تا غرب عالم را همانطور كه آرزوي امام خميني (ره) و شهدا بود، فراگرفته است. 
    
سردار بسيجي 'محمدرضا نقدي'روز چهارشنبه در همايش فرماندهان واحدهاي مقاومت بسيج دانش آموزي استان تهران با تاكيد بر لزوم حفظ هوشياري نسبت به توطئه مصادره قيام مستضعفان جهان گفت: سرعت تحولات در عالم بسيار بالاست و اگر درنگ كنيم از قيام بزرگي كه خود منشأ آن بوده ايم، عقب مي مانيم.
سردار نقدي با اشاره به وعده امام راحل مبني بر فروپاشي شوروي افزود: تا دو دهه پيش ابرقدرتي به نام شوروي در جهان وجود داشت به همين قلدري و خصومت آمريكا، اما امروز سخن گفتن از آن ذيل موضوع تاريخ صورت مي گيرد.
وي با ابراز اطمينان از اينكه به زودي آمريكا فرو مي پاشد و خلأ قدرتي در جهان پديد مي آيد كه دشمنان به دنبال پركردن آن خواهند بود، گفت: بايد هوشيار باشيم و با ارائه و معرفي اسلام ناب محمدي(ص) به ملت هاي جهان اين مكتب الهي را بر جهان حاكم كنيم.
رييس سازمان بسيج مستضعفين با تاكيد بر مسئله كادرسازي براي اداره آينده جهان اظهار داشت: انقلاب جهاني ما نيازمند كادرسازي و تربيت عناصري است كه بتوانند در مقياس جهاني ايفاي نقش كنند و اين وظيفه اصلي بسيج است.
 

/212212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    4 1
    بیداری اسلامی تمام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد
  • اریامهر CA ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    1 4
    بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد .
  • بدون نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    1 3
    شما اول اسلام ناب رو توی مملکت خودمون درست و کامل پیاده کنید بعدا به فکر همه جهان باشید ... من فکر کنم با این وضعی که ما داریم خودمون زودتر از آمریکا از هم بپاشیم .
  • سید IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    0 0
    اری فتح خواهد کرد چون حق بر باطل پیروز است هر چند برای بعضی غرب زدگان قابل قبول نیست