فارس نوشت:

 نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی تاریخی بود، گفت: ‌تمام تلاش‌های دشمن جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی ایران است.

 

 ‌سیدشهاب‌الدین صدر در همایش بیداری اسلامی که در مسجد صاحب الزمان (عج) پاکدشت برگزار شد، با اشاره به بیداری اسلامی که در منطقه صورت گرفته است به تشریح رخدادها و اتفاقاتی که در این راستا صورت گرفت پرداخت.وي

اهم اظهارات وي به شرح زير است:

 *وزیر خارجه آمریکا، نخست وزیر انگلستان و ... بعد از حرکت مردم مصر خیلی مصاحبه کردند و در گفته‌های خود به این نکته اشاره داشتند که این اتفاقات هیچ ارتباطی با ایران دارد و اعلام می‌کردند مردم قیام کننده با رهبری ایران مخالف هستند و سعی بر آن داشتند که به دنیا بگویند شعارهای دینی مدنظر مردم در این کشورها نیست.
* امروز استکبار جهانی به دنبال سکولاریسم است و نمی‌گوید دین بد است چرا که آنها بیش از صدها سال به دین اهانت کردند اما دیدند که مردم دین خود را کنار نمی‌گذارند.
* تمام تلاش‌هایی که توسط دشمن علیه انقلاب اسلامی صورت گرفت چه در زمان حیات حضرت امام (ره) و چه امروز که رهبری انقلاب به دست خلف صالح ایشان است، این است که کشورهای دیگر از ایران الگو نگیرند و توطئه دیگر آنها این است که مردم به سمت حکومت‌های دینی نروند.

* اتفاقاتی که امروزه در منطقه افتاده است تاریخی بود. دشمنان نظام می‌خواستند بیداری اسلامی صورت نگیرید و سعی بر آن داشتند جلوی آن را بگیرند اما انفجار نوری که توسط انقلاب اسلامی به وجود آمد کار خودش را کرد.

* جلوگیری از دعوت اهل بیت‌ علیهم‌السلام را یکی از کارهای ناشایستی دانست که امروز در ارتباط با غاصبان عنوان می‌شود.یکی از حرف‌هایی که امروز در ارتباط با غاصبان گفته می‌شود این است که آنها جلوی دعوت اهل بیت علیه‌السلام را در بعضی از مناطق گرفتند که این حرکت عمل ناشایستی برای آنها است.
* دعوت اسلام و ادیان الهی به بعضی از مناطق دنیا نرسیده است و این جرم است.
* امروز تشعشعات انفجار نور دنیا را گرفته است.تمام تلاش‌های دشمن این بود که جلوی صدور انقلاب را بگیرد اما انقلاب اسلامی کار خودش را کرد.
*مردم کشورها دل در اسلام دارند. مردم کشورها دل در اسلام دارند تا از این حقارت بیرون بیایند.
 

 /212 212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =