در اشتباهی فاحش، صاحب مغازه دوچرخه مشتری که جلوی فروشگاهش قفل شده بود را فروخت.

یونایتد پرس نوشت: زن سوئدی به قصد خرید از فروشگاه خیریه وارد مغازه می شود. وی قبل از ورود، دوچرخه خود را در قسمتی که دوچرخه های قفل شده وجود داشت؛ پارک کرده و وارد فروشگاه می شود. این حادثه در شهرک گاوله هنگامی رخ داد که اولا اودرید و اوله لین اولسون، هر دو به قصد خرید از فروشگاه چریتی یا خیریه وارد آن شدند. قبل از ورود اودرید دوچرخه خود را در جایی که چند دوچرخه دیگر وجود داشت پارک کرد.

وقتی از خرید برگشتند با کمال تعجب دیدند دوچرخه نیست و هنگامی که از صاحب مغازه در مورد دوچرخه شان پرسیدند، شوکه شدند. صاحب مغازه به صورت تصادفی دوچرخه را فروخته بود. اودرید از صاحب مغازه پرسید چرا دوچرخه ای که قف داشت را فروختید که وی در جواب گفت: معمولا در فروشگاه خیریه دوچرخه هم برای فروش می آورند که اغلب متعلق به فرد متوفی بوده و به همین دلیل دوچرخه شان قفل هم دارد.

نکته جالب اینکه دوچرخه 758 دلاری به قیمت فقط 50 دلار به مشتری فروخته شده بود. بلافاصله دستور برگشت دوچرخه داده شد و مشتری آنرا بازگرداند و صاحب دوچرخه به دوچرخه خود صحیح و سالم رسید.

صاحب مغازه نیز برای اینکه از دل صاحب دوچرخه در بیاورد و وی را راضی کند ضمن ارسال گل، کوپن 75 دلاری را نیز به وی هدیه کرد تا دوباره از مغازه اش خرید کند. صاحب مغازه همچنین قول داده تا روی دوچرخه های فروشی تابلو نصب کند تا چنین مشکلی دوباره پیش نیاید و مشتریان متوجه شوند که نباید دوچرخه خود را در آنجا پارک کنند.

/5656

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    1 0
    اگه تو ایران همچین اشتباهی بشه آیا واقعا فروشنده گل و کوپن خرید برای مشتری میفرسته ؟