روزنامه رسالت نوشت:

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش «کدام خانه؟ اصولگرایان و آینده فرارو» که به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، درباره مسائل داخلی کشور با اشاره به موضوع انتخابات مجلس نهم این انتخابات را مهمترین موضوع امروز کشور توصیف کرد.وی افزود: بعضی از عزیزان اصولگرا با این تحلیل که اصلاح‌طلبان دیگر قدرت و ظهور و بروزی ندارند، حتی پیشنهاد می‌کنند که اصولگرایان دو گروه بشوند و با هم رقابت کنند که این حرف خیلی ساده‌انگارانه و ساده‌لوحانه است.

وی گفت: جریان جدیدی بعد از جریان فتنه توسط عده‌ای مطرح شد به نام جریان انحرافی که این جریان از تب و تاب نیفتاده، هم پول خرج می‌کند و هم قدرت دارد. هنوز هم که هنوز است، آن فردی که اشتهار داشت به سر انحراف، تحت حمایت کامل است و بحث جدی نمی‌توان کرد. جریان انحراف وجود دارد و کارش را انجام می‌دهد و حمایت‌هایی که همچنان از این جریان می‌شود در ذهن بعضی از دوستان حزب اللهی جای سئوال ایجاد کرده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوال دانشجویی درباره جبهه پایداری گفت: من گفته‌ام که جبهه پایداری و همه گروه‌های اصولگرایی که می‌خواهند در کمیته وحدت شرکت کنند، باید موضع‌شان روشن باشد. آیت الله مصباح یزدی که موضع‌شان را نسبت به جریان انحرافی روشن و اعلام برائت کردند اما بعضی از عزیزان می‌گویند که ما چون هنوز می‌خواهیم با بخش‌هایی از دولت کار کنیم و ممکن است دولتی‌ها ناراحت بشوند، موضع روشنی را در این زمینه اتخاذ نکرده‌اند. ما خواهش‌مان این است که موضع‌شان را روشن و شفاف کنند.

302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =