خبرگزاری مهر نوشت:

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با وجود اینکه هیج اثری از 13 سرنشین ناپدید شده کشتی کوشا یک مشخص نیست به غیر از مرگ هفت نفر از آنها مرگ مابقی افراد مفقود و محبوس شده هنوز قطعی نیست.
محمد راستاد افزود: تاکنون حدود 40 ساعت عملیات تجسس توسط گروه های تجسس و نجات سطحی، زیرسطحی دریایی و هوایی صورت گرفته و حتی چهار نفر ازغواصان نجات یافته شناور مغروقی نیز به گروه های عملیات تجسس و نجات پیوسته اند. وی با بیان اینکه شش نفر از غواصان این شناور که همگی هندی هستند در اتاقکهای فشار و در عمق 60 متری حبس شده اند، گفت: هیچگونه علائمی از سوی این افراد محبوس شده در اتاقک فشار به گروه تجسس و نجات ارسال نمی شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اعلام اسامی 12 نفر از کشته ها و مفقودی ها این شناور اظهارداشت: نام و هویت یک نفر از مفقودین این حادثه همچنان نامشخص است.
راستاد، اسامی غواصان گرفتار شده دراتاقک فشار کشتی کوشا را که همگی از اتباع کشور هند هستند را "درمندرا کادین"، "پرونیدرا کادین" ، "آجش گور"، "راجش داباس" ، " ان کی شارما" و "جاکتار سینگ پادا" اعلام کرد.
وی با بیان اینکه در این حادثه متاسفانه کشته شدن هفت نفر از خدمه این کشتی برای ما مسجل شده است، گفت: از میان کشته شده ها چهار نفر ایرانی و دو خارجی تبعه کشور هند و اکراین هستند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اسامی کشته شده های این حادثه را "حمید بخشی"، "شهریار پناهیان"، "محمد طیبی" و " احسان سلطانی" از ایران و " ویکتور" و " چاندرا" به ترتیب تبعه کشور اوکراین و هندوستان اعلام کرد. مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: 60 نفر از 73 سرنشین این کشتی از خطر مرگ نجات یافته اند.

56282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    3 0
    خوب تا حالا هواپیما بود حالا دیگه کشتی هم بهش اضافه شد خدا عاقبت این ملت رو بخیر کنه 21