۱۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
فقط آقای وزیر ارشاد بخواند

طاقچه را تعطیل کردید. یک عده جوان را در این اوضاع بد اقتصادی از نون خوردن انداختید. یک یا چند آدم خوش فکری که در این استارت آپ کار فرهنگی و اقتصادی می‌کردند را به خاک سیاه کشاندید.

فکر می‌کنید به تقویت دین کمک کردید؟ والا نه! آنها در دلشان با حجاب نمی‌شوند، حتی اگر مجبورشان کنید مدتی حجاب به سر کنند. حتما و حتما برخی و شاید همه اون بچه‌هایی که در «طاقچه» کار می‌کردند دیر یا زود ایران را ترک می‌کنند.

آن‌ها می‌آیند غرب و طوری زندگی می‌کنند که در آن کوچکترین نشانه‌ای از آنچه شما اعتقاد دارید در آن نیست. اگر در گذشته اعتقادی هم داشتند بعید می‌دانم دیگر آن تتمه اعتقاد را هم حفظ کنند. شما با کارتان به کشور و به مملکت و از همه مهم‌تر به دین بد کردید. دشمنان ایران خوشحال می‌شوند چون مفت مفت صاحب چندین نیروی کار با تجربه خواهند شد. شما هم برای کشور داری مجبورید منابع این مملکت را بفروشید آن‌هم به جاهایی که مردمشان بی‌حجابند. بعد برای گرفتن پولش سال‌ها با دشمنانی مذاکره کنید که زنانشان بی‌حجابند. محصولات نفتی و پتروشیمی را به کشورهایی می‌فروشید که با آن‌ها لباس‌ها و وسایلی درست می‌کنند که مصداق بی‌حجابی و برهنگی است. برق به کشوری می‌فروشید که ممکن است با آن چراغ میکده روشن کنند.

تلخ‌تر آن است که به راحتی پولش را هم‌ به ما نمی‌دهند. حتی اگر مشتری شما شیعی‌ترین کشور شبیه خودمان عراق باشد باز مردم ما محروم خواهند بود از پول برقی که با آلوده کردن هوای ایران تولید کردید، با پول برقی که با ساخت ویرانگرترین سدها مانند گتوند و چم شیر تولید می‌کنید. به خاطر منافع ملی و به خاطر جلوگیری از دو قطبی شدن، به خاطر نگهداری فرزندانتان در ایران، به خاطر شرایط بد اقتصادی، زیستی و بهداشتی با مردم راه بیایید.

خداوند خیلی بزرگ و توانمند است. اگر حجاب لازمه زیست انسان‌های آفریده شده توسط خداوند بزرگ بود حتما برای آنکه ۱۹۳ کشور دیگر جز ایران و افغانستان حجاب داشته باشند کاری می‌کرد. اگر ما از ته دل خدا باور باشیم حتما می‌دانیم که در این خلقت بی پایان خداوند فقط دستوراتی برای جمع کوچکی از مردمان کره زمین نمی‌فرستد. حتما حکمتی است که در قرآن هم گفته که در دین اجباری نیست. اگر شما بگویید جمعیت ۱۹۳ کشور دیگر به جهنم می‌روند دیگر کمتر کسی ممکن است با منطق دینداری شما همراهی کند.

جای وزیر ارشاد بودم دستور باز کردن طاقچه را صادر می‌کردم و از همه بچه‌های اون جمع فرهنگی دلجویی می‌کردم. آنوقت می‌دیدید که چه تعداد از همان بچه‌ها به اختیار حجاب به سر می‌کردند.

حسین آخانی، برلین ۹ مرداد ۱۴۰۲

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1796580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    6 25
    شما از آب و هوای برلین لذت ببر، نمیخاد نگران ایران و "اون" جمع فرهنگی باشی.بذار ما به درد خودمون بسوزیم و بمیریم.خارج گود نشستید یه بند پیغام لنگش کن میفرستید کلهم اجمعین تون!
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    17 2
    تمام این دستورات از جای دیگری می آید نه وزیر
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    21 6
    خدا رحمت کند اون مادری رو که به شما شیر داد که ابنگونه بی پرده واقعیت ها رو گفتین اما کو گوش شنوا !!!!
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    25 5
    شیر مادر حلالت که حق گفتی ولی خدا با شما یار بود که از برلین گفتی.اگر در ایران بودی حتما مشمول انتقام سخت جمهوری اسلامی می شدی.چرا ؟ چون حق گفتی!
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    1 0
    شما اگر جرات داری یک کارخلاف قانون آلمان انجام بعد بیا سراغ صاقچه
  • سید محمد کاظم موسوی نژاد IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    2 1
    چرا فقط وزیر بخونه؟ همه مسولین حکومتی باید بخونند
  • ساریخان IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    2 1
    اگر قرار باشد مجموعه ای بخاطر بیحجابی کارمندش بسته بشه خود اداره ارشاد باید زودتر از همه بسته بشه بخاطر اتفاقات اداره ارشاد گیلان اون اتفاق خیلی خیلی بدتر از بیحجابی بود