برگزاری مجمع عمومی کانون  زنان بازرگان چهارمحال وبختیاری

مجمع عمومی و انتخابات کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی استان برگزار و هیات رئیسه این کانون با رای اعضا انتخاب شدند.  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان، مجمع عمومی و انتخابات کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی استان برگزار و هیات رئیسه این کانون با رای اعضا انتخاب شدند.

شهرام زارع، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به اینکه زنان بازرگان نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می‌کنند، اظهار کرد: اتاق بازرگانی از زنان بازرگان حمایت می‌کند.
وی تاکید کرد: برای اولین بار کانون زنان بازرگان در چهارمحال و بختیاری در حال تشکیل است، افرادی برای حضور در هیات رئیسه این انجمن کاندیدا شوند که فرصت کافی برای پیگیری موضوعات مرتبط با این انجمن را داشته باشند.

همچنین سید مرتضی فیاضی دبیر کمیسیون های تخصصی و تشکل های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ابراز داشت امروز با تشکیل کانون زنان بازرگان بیست و چهارمین استانی هستیم که این کانون را تشکیل می دهیم.
وی با اشاره به نقش کلیدی زنان بازرگان در اقتصاد استان به اهمیت این کانون در راستای ایجاد اشتغال و ارزآفرینی برای استان و نیز مرتفع نمودن مشکلات و چالش های قشر بانوان توسط این کانون اشاره نمود.

همچنین در این جلسه متقاضیان برای حضور در هیات رئیسه کانون زنان بازرگان چهارمحال و بختیاری برنامه‌های خود را ارائه دادند.

پس از برگزاری انتخابات نجمه کرم‌پور بروجنی، مرجان امیریان فارسانی، شبنم کریمیان شمس آبادی، الهام حیدری سورشجانی و مهسا پرویزی بابادی به‌عنوان هیات مدیره کانون زنان بازرگان چهارمحال و بختیاری و معصومه حیدری به‌عنوان بازرس این کانون انتخاب شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1800976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =