آخرین مهلت ارسال اثر به دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی دَهمین دوره‌ی‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران روز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری دَهمین دوره‌ی‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، علاقه‌مندان برای شرکت در این جایزه تا پایان مرداد ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه‌ی این رویداد هنری به نشانیِ تهران، خیابان انقلاب، خیابان شهید برادران مظفر، نبش کوچه‌ی خسرو شکیبایی، ساختمان آفتاب طبقه‌ی اول، خانه‌ی تئاتر، دبیرخانه‌ی دَهمین دوره‌ی انتخاب آثار ادبیات نمایشی ایران بفرستند.

بر اساس اعلام دبیرخانه‌ی دَهمین دوره‌ی انتخاب آثار ادبیات نمایشی ایران، مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه تمدید نخواهد شد و داوری آثار شرکت‌کننده از روز ۴ شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و یکم دی‌ماه سال جاری نیز نامزدهای این جایزه معرفی خواهند شد.

این گزارش در ادامه می‌افزاید: دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران هم‌چون دوره‌های قبل، به کوشش کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران و با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان برتر ادبیات نمایشی در دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و دبیری این دوره، بر عهده‌ی محمد رحمانیان (نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر) است.

این دبیرخانه در پایان یادآور می‌شود: آیین پایانی دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، روز پنجم دی ماه سال جاری، هم‌زمان با سال‌روز تولد بهرام بیضایی و جاودانگی اکبر رادی برپا می‌شود و در این آیین بِه‌ترین اثر ادبیات نمایشی ایران و به‌ترین نمایش‌نامه‌ی ترجمه‌شده به زبان فارسی که در قالب کتاب از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۱منتشر شده باشد، در بخش‌های نمایش‌نامه‌ی تألیفی چاپ‌شده شامل نمایش‌نامه‌ی غیر اقتباسی و نمایش‌نامه‌ی اقتباسی، نمایش‌نامه‌ی ترجمه‌شده‌ی چاپ‌شده و ناشر برگزیده‌ی ادبیات نمایشی، انتخاب و معرفی می‌شوند.

لازم به توضیح است که در این دوره، نمایش‌نامه‌هایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که می‌بایستی چاپ اول آن‌ها مربوط به سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ باشد.

گفتنی است شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۸۷۸۷۱ و ۰۲۱۶۶۴۸۷۸۷۲ دبیرخانه‌ی دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران خانم پدیده جمال‌ها به عنوان مسئول دبیرخانه‌ی این دوره آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های احتمالی شرکت‌کنندگان است.

ستاد خبری دَهمین دوره‌ی‌ انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1801433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =