پیام تسلیت شورای اسلامی شهرکرد در پی درگذشت نابهنگام زنده یاد مهندس «عقیل مهدیان» سرپرست شهرداری فرخ‌شهر و فرزندش

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد در پی درگذشت زنده یاد مهندس «عقیل مهدیان» سرپرست شهرداری فرخ‌شهر و فرزند دلبندشان، پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد در پیامی درگذشت زنده یاد مهندس «عقیل مهدیان» سرپرست شهرداری فرخ‌شهر و فرزند نوجوانش در سانحه تصادف رانندگی، را به مردم ولایتمدار، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری فرخ‌شهر، جامعه خدوم مدیریت‌شهری چهارمحال‌وبختیاری و خصوصآ بیت مکرم و تمامی بستگان معزز ایشان تسلیت گفتند و برای مصدومان این واقعه‌ی تلخ آرزوی سلامت و شفای عاجل کردند


متن پیام رئیس واعضای شورای اسلامی شهرکرد به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی
إنّا للّٰه وإنّا إلیْه راجعون

«خبر حادثه تأسف‌بار و ناگهانی درگذشت زنده یاد مهندس «عقیل مهدیان» سرپرست شهرداری فرخ‌شهر و فرزند دلبندشان، در اثر سانحه تصادف موجب اندوه و تأثر خاطر گردید.

بدون شک مردم شریف و قدرشناس فرخ‌شهر؛ زحمات و خدمات ماندگار ایشان در عرصه‌های مدیریت‌شهری، توسعه و آبادانی را از یاد نخواهند برد.

ضمن تسلیت این ضایعه تلخ را به آحاد مردم ولایتمدار استان چهارمحال‌وبختیاری به ویژه شهروندان، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری فرخ‌شهر، جامعه خدوم مدیریت‌شهری چهارمحال‌وبختیاری و خصوصا بیت مکرم و تمامی بستگان معزز ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده رحمت و رضوان‌الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.»

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1802555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =