۰ نفر
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
پیشنهاد رضا فیاضی برای دیدن یک تئاتر

ایسنا نوشت: رضا فیاضی که میهمان ویژه دو نمایش «شب روی سنگفرش خیس» به کارگردانی میکائیل شهرستانی و «پرده در پرده» به کارگردانی رویا اسدی بود، از زحمات میکائیل شهرستانی برای تربیت بازیگران آینده تقدیر کرد.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی کوتاه به زحمت و تلاش میکائیل شهرستانی برای تربیت نسل آینده بازیگران پرداخته و گفت: سالهاست که میکائیل را می شناسم و با کارهایش آشنایی دارم. می‌بینم که برای بچه‌ها چه زحمتی می‌کشد. همیشه اجراهایی که داشته اجراهای موفقی بوده است.

وی درباره نمایش «پرده در پرده» تصریح کرد: یک کار ترکیبی دیدم. کاری کلاسه و هم اجرای نمایشنامه. پرده‌ای از تمرینات و هم پرده‌ای از نمایش‌های آقای رادی. امیدوارم مردم بیایند و این کار را ببینند. معمولا وقتی که اسامی برای مردم آشنا نباشد، کمتر به آن توجه کنند ولی مطمئن هستم که با یک تبلیغ درست و درمان می‌توان تماشاگر را برای دیدن این کار ترغیب کرد. ذائقه تماشاگر را می توان هدایت کرد.

فیاضی تصریح کرد: میکائیل در کارش موفق است و چهره‌هایی که می‌آیند و در کارش بازی می‌کنند، ارزش بازی کردن در سینما و تلویزیون و تئاتر این مملکت را دارند. خودشان را با کارشان معرفی می‌کنند. به دلیل آموزشی که دیده‌اند در کارشان پخته شده‌اند.

وی با اشاره به حضور دلارام زرگر، یکی از بازیگران این نمایش که از هنرجویان میکائیل شهرستانی هم بوده ، در جمع بازیگران یک سریال گفت: برایم زیباست که دلارام در کار تصویر پذیرفته شده است. فکر می‌کنم با آن مونولوگ حقش بود که دیده شود.

نمایش‌های «پرده در پرده» و «شب روی سنگفرش خیس» تا ۱۰ شهریور در نوبت های ۱۸.۳۰ و ۲۰.۱۵ بر صحنه تماشاخانه سنگلج هستند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1802716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =