مهر نوشت:

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به بررسی استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس در هفته آینده گفت: دولت آماده دفاع مستدل از عملکرد وزیر اقتصاد است.
حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در بازدید از هیجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری هابا اشاره به بررسی استیضاح وزیر اقتصاد در هفته آینده در مجلس گفت: استیضاح حق قانونی نمایندگان است و این ابزار نظارتی کمک به رفع مشکلات و ابهامات و پویایی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
معاون رئیس جمهور گفت: ابزارهای نظارتی مجلس مانند استیضاح هر چقدر بدور از حاشیه های سیاسی باشد به نفع جامعه است.
وی با اشاره به بررسی استیضاح وزیر اقتصاد در هفته آینده در مجلس افزود: دولت آماده دفاع مستدل از عملکرد وزیر اقتصاد است.
 
 از سوی دیگر،سخنگوی کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی گفت: گزارش کمیسیون اصل 90 در خصوص پرونده فساد بانکی اخیر در استیضاح وزیر اقتصاد تاثیر خواهد داشت.
جعفر قادری نماینده مردم شیراز در بازدید از هیجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در پاسخ به سئوالی در خصوص استیضاح وزیر اقتصاد گفت: 28 نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر اقتصاد را امضا کردند و این موضوع در دستور هفته آینده مجلس قرار خواهد گرفت.
وی افزود: گزارش کمیسیون اصل 90 در خصوص پرونده فساد بانکی اخیر در استیضاح وزیر اقتصاد تاثیر خواهد داشت.
سخنگوی کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی همچنین با اشاره به جلسه امروز استیضاح کنندگان وزیر نیرو با هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: برخورد با وزیر نیرو به هیچ وجه یک برخورد سیاسی نیست بلکه عملکرد آقای نامجو در این وزارتخانه عملکرد ضعیفی بوده است.
وی همچنین در خصوص بازپس گیری امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر نیرو گفت: در جلسه امروز با هیئت رئیسه مجلس استیضاح کنندگان نامجو بر موضع خود اصرار داشتند.
 
/212 212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =