پس از کناره گیری یک سال پیش ناصر سقای​بی​ریا از مشاورت رییس​جمهور در امور روحانیت، امروز معاون پارلمانی احمدی​نژاد از تغییر ساختار این حوزه مشاورتی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، با تغییر ساختار مشاورت رئیس‌جمهور در امور روحانیت، روحانیون عضو کابینه به عنوان اعضای شورای مشورتی رئیس‌جمهور در امور روحانیت فعالیت خواهند کرد.
از آنجا که حیدر علی مصلحی وزیر اطلاعات تنها عضو روحانی هیات وزیران است، می توان چنین برداشت کرد که او از این پس مشاور امور روحانیت رئیس جمهور نیز خواهد شد. این نخستین پست اعطایی به وی بعد از دورکاری اردیبهشت ماه امسال رئیس جمهور است. 
محمدرضا میرتاج الدینی درباره این تغییر ساختار در دولت، به فارس گفت: در این خصوص ایده شورای مشورتی رئیس جمهور در امور روحانیت با شخص احمدی‌نژاد مطرح شده که اگر نهایی شود به صورت رسمی اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه در شورای مشورتی رئیس‌جمهور در امور روحانیت، روحانیون عضو هیأت دولت نیز حضور دارند، تصریح کرد: علاوه بر روحانیون دولت، چند تن از روحانیون خارج از دولت به صورت شورایی به رئیس‌جمهور در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه مشاوره خواهند داد، گرچه تاکنون نیز به همین روش عمل می‌شد اما این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.
/29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 0
    موفق باشند انشا...