بازگشت شیطان به اولدترافورد

جدیدترین اخبار در مورد بازگشت احتمالی پسر جوان به اولدترافورد سر و صدای زیادی را در میان هواداران و اعضای باشگاه منچستریونایتد به پا کرده است.

ایمان گودرزی؛ در ژانویه 2022 میسون گرینوود به ظن خشونت خانگی و تعرض به شریک سابق خود، هریت رابسون، دستگیر شد. مرد انگلیسی در 2 فوریه با قرار وثیقه آزاد شد و تحت نظر پلیس قرار گرفت. پس از این اتفاق منچستریونایتد تا زمان روشن شدن پرونده نام او را از لیست بازیکنانش خط زد و با او قطع همکاری کرد.
در 15 اکتبر او دوباره به دلیل رعایت نکردن یکی از شروط تحمیل شده توسط پلیس دستگیر شد. بعد از دستگیری مجدد این بازیکن تحریم‌های شدیدتری علیه او صورت گرفت و هم نایکی، برندی که اسپانسر لباس‌های میسون بود، هم بازی‌های ویدیویی مختلف و سایر حامیان مالی او تصمیم بر قطع همکاری با این بازیکن کردند.
اما همه چیز این پرونده در فوریه سال‌جاری و زمانی که دادستانی تمام اتهامات مربوط به خشونت و حمله به نامزدش را رد کرد وارد فاز تازه‌ای شد. حال پس از 18 ماه و زمانی که بی‌گناه شناخته شدن او ثابت شد منچستر یونایتد در نظر دارد که او را دوباره به تیم اصلی اضافه کند و فرصتی دوباره برای احیای این مهاجم به او بدهد. گرینوود در مارس 2019 اولین بازی خود را برای یونایتد مقابل پی‌اس‌جی انجام داد و پس از بازی درخشانی که داشت به هواداران قول داد که چیزهای بیشتری برای باشگاه به ارمغان بیاورد. حالا او در آستانه 22 سالگی این فرصت را دارد که دوباره به جمع شیاطین سرخ اضافه شود و بتواند به خط حمله سرمربی هلندی کمک کند.

بازگشت شیطان به اولدترافورد


همان‌طور که «د اتلتیک» گزارش کرده، منچستر یونایتد در نظر داشت که میسون را به تدریج و با برنامه‌ای خاص به تیم اضافه کند. روزنامه نیویورک نیز با انتشار گزارشی نوشت که یونایتد در حال برنامه‌ریزی دقیقی است که در تمرین چه مدل عکس‌هایی باید از این بازیکن گرفته شود و همچنین اریک تن هاخ در جواب به سؤالات در مورد این بازیکن باید چه چیزهایی را بگوید. ظاهراً یونایتد همچنین در مورد استقبالی که از این بازیکن خواهد شد ارزیابی‌هایی داشته است که به سه دسته تقسیم می‌شود: هواداران، روشنفکران و مهاجمان.
این باشگاه تعدادی از سازمان‌های ضد خشونت خانگی را فهرست کرد که گمان می‌کند رفتار خصمانه‌ای علیه بازگشت این بازیکن خواهند داشت.
علاوه بر این سازمان‌ها، به محض انتشار این خبر مبنی بر اینکه گرینوود می‌تواند به جمع مردان تن‌هاخ در تمرینات اضافه شود، بسیاری از هواداران و افراد مشهور یونایتد مانند ریچل رایلی، مجری تلویزیونی بریتانیایی که در انگلیس بسیار محبوب است، نارضایتی و عدم تأیید خود را در شبکه‌ها نشان دادند و حتی تهدید کردند که اگر میسون گرینوود دوباره پیراهن شیاطین سرخ را بپوشد، دیگر هوادار باشگاه نخواهند بود.
این بحث در بین اعضای باشگاه نیز وجود دارد. برخی از کارکنان خشمگین شده‌اند و هشدار داده‌اند که در صورت صحت خبرهای بازگشت گرینوود، استعفا داده و باشگاه را ترک خواهند کرد. سایر کارکنان به یونایتد گفته‌اند که اگر گرینوود در نهایت به تیم بازگردد، دست به اعتصاب خواهند زد.
حال توپ در زمین آرنولد و سایر مدیران است که باید تصمیم بگیرند که آیا پسر ولخرج را به بهای انتقادات رگباری برگردانند یا به صدای هواداران گوش دهند و عقب‌نشینی کنند. هنوز روبان‌های زیادی برای بریدن وجود دارد و گرینوود همچنان مشتاقانه منتظر است تا دوباره در اولدترافورد گلزنی کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1803543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =