مجری مورد حمایت شما به تلویزیون برگشت؛ صادقانه بگویید چقدر مخاطب داشت؟ / مخاطب چه تعریفی دارد که شما حاضر نیستید بنا به خواسته‌اش اقدام کنید

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما به حواشی که در آخرین روزهای هفته پیش بر سر آمدن و نیامدن بعضی از مجریان و سازندگان برنامه‌های تلویزیونی رخ داد، واکنش نشان داد و مخلص کلام گفت برای جذب مخاطب حاضر به باج دادن نیست. هرچند هنوز تکلیف را روشن نکرده است که مخاطب چه تعریفی دارد که او حاضر نیست برایش کاری انجام دهد، مخاطب اگر قاطبه مردم نیستند از نظر رئیس سازمان ملی صداوسیما چه کسانی هستند.

حسین قره: آقای جبلی در گفتگویی گفت: «بعضی از منابع خبری که خوشان را حرفه‌ای و مسلط می‌دانند فرق ویراست و توئیتر را نمی‌دانند؛ گویی به فتح بزرگی رسیدند و می‌گویند جبلی توئیت‌زده! اما در مورد عبارت «مدیر باج‌بده و باج‌بگیر» باید بگویم منظورم آنجا روشن بود. قرار نیست به بهانه جذب مخاطب و جذابیت شدن برنامه‌هایمان به هیچ چهره هنجارشکنی باج نمی‌دهیم که بخواهد ارزش‌های ما را زیر سؤال ببرد.» (به نقل از تسنیم)

اینکه رئیس رسانه ملی اخبار و حواشی شکل گرفته پیرامون نظراتش را می‌خواند و آن‌قدر حساس است که نکته‌سنجانه خطا و اشتباه منابع خبری را گرفته و توضیح می‌دهد، امر پسندیده‌ای است. شاید این روحیه از آنجا می‌آید که جبلی خود کار خبری کرده و روزگاری خبرنگار بوده است.

گفتگوی کوتاه جبلی اما گزاره‌های دیگری دارد که باید مورد مداقه و بررسی قرار گیرد.

یک آن بخش که می‌گوید قرار نیست به بهانه جذب مخاطب و جذابیت برنامه‌ها به هیچ چهره هنجارشکنی باج بدهد. اولین پرسش در این سرفصل آن است، مگر چهره هنجارشکن گذرش به صداوسیما می‌افتد، یک و

دو؛ مگر قبل از آن‌که «خبر» بازگشت و آمدن یک مجری برای ساخت برنامه‌ای فراگیر شده و به گوش آدم و عالم برسد؛ در آن سازمان عریض و طویل بررسی نمی‌شود. مگر آن سازمان مجمع‌الجزایری است که هر مدیری برای زیرمجموعه خودش تصمیم می‌گیرد و سر آخر از رسانه‌های دیگر مدیر بالادست و کلان و رئیس سازمان مطلع می‌شود و بعد از شنیدن شنیده‌ها هشدار می‌دهد که فلان شخص و شخصیت اهل باج‌خواهی است و هنجارشکن است و چه و چه و نباید به سازمان برگردد. البته بعد از ایجاد یک التهاب رسانه‌ای و جنگی بیهوده و بی‌ثمر که یکی به نفع دیگر قربانی شده و حذف می‌شود. اگر روند این است آقای جبلی فکری کنید یا بخشنامه‌ای بدهید که قبل از ورود افراد هنجارشکن که قطعاً در فهرستی قرارگرفته‌اند، با شما مشورت شود و مجریان و برنامه‌سازان قبل از آن‌که بازگشت و یا عدم بازگشتشان برای سازمان متبوعتان هزینه درست کند، کنار گذاشته شوند.

همین که بخشی از جامعه درگیر خبر رفتن و آمدن و باز رفتن و آمدن دو مجری شدند، یک هزینه روانی برای جامعه بود و اگر شما واقعاً کلان و ملی نگاه کنید متوجه می‌شود که حتی همین اشتباهات و اقدامات شما و مدیرانتان چقدر بر شکاف‌های جامعه ایرانی عمق داده و بر سنگربندی جبهه‌ها -که اصلاً می‌تواند وجود نداشته باشد- دامن می‌زنید.

آقای جبلی شما مسئول رسانه ملی هستید و علیرغم علایق خود باید کلان نگاه کنید، شاید مخاطب فلان برنامه تلویزیون در جبهه‌ای تندرو باشد و چیزی طلب کند، اما شما نمی‌توانید مثل او نگاه کنید، وظیفه شماست که سطح منازعات ملی را کاهش داده و بر آرامش فضا و در ایجاد بسترهای گفتگوی جامعه اقدام کنید. شما نمی‌توانید بخشی از یک ماجرا باشید، یا در یک خط و جبهه‌ای تعریف شوید؛ -منظور شخص حقیقی شما نیست قطعاً آنجا پهنه سلایق شخصی شماست- اما جایگاه شما به شما این امکان را نمی‌دهد یا نباید بدهد که شما همچون پدری که یک فرزند عزیزدردانه دارد فقط در خدمت آن فرزند باشد و تمام توان خانواده را هزینه او کند.

سرفصل دیگری که در همین گزاره وجود دارد، مسئله مخاطب است، شما در دانشگاه امام صادق هم بحث مخاطب و مردم را همچون دوگانه‌ای مطرح کردید که مخاطب در دسته اکثریت قرار می‌گرفت و مردم در اقلیت، بعد از طرح مسئله از سوی رسانه‌ها شما واکنش نشان داده و گفتید: «همیشه این را تکرار کرده‌ام که رسانه ملی امانتِ مردم نزد ماست و مردم نمی‌پذیرند که ما به این امانت، خدایی ناکرده بی‌توجهی کنیم. مردم همین انتظار را از همه دارند؛ از هنرمندان، رسانه و مجموعه تصمیم‌گیران؛ اینکه به ارزش‌ها و امانت‌های مردم، تاریخ و فرهنگشان توجه ویژه شود»؛ و بعدازآن تأکید کردید: «به هر حال نوع کار در رسانه ملی اینگونه است که با عموم مردم و افکار عمومی سر و کار دارد.»

مجری مورد حمایت شما به تلویزیون برگشت؛ صادقانه بگویید چقدر مخاطب داشت؟ / مخاطب چه تعریفی دارد که شما حاضر نیستید بنا به خواسته‌اش اقدام کنید

بیشتر بخوانید:

دوگانه سازی‌های رشیدپور - شهبازی جای نگرانی است آقای جبلی جای نگرانی است

از «برادران لیلا» تا «تفریق»؛ چرا فیلم‌های ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده لو می‌روند؟/ قاچاق ۵ فیلم در شش ماه

رشیدپور و گلزار واسطه آشتی مخاطب با تلویزیون؟/ تلویزیون با مجریان خودی به جایی نرسید!

از مخاطب اصرار از تلویزیون انکار/ تکلیف بازگشت رشیدپور و گلزار به تلویزیون به کجا رسید؟

پرسش اینجاست این مخاطب کیست که شما حاضر نیستید برای او هیچ کاری بکنید، نه برنامه بسازید و نه برنامه‌ساز موردعلاقه‌اش را به کار بگیرید. مگر نمی‌گویید که کار شما در رسانه ملی بر اساس افکار عمومی و عموم مردم است، شما بر اساس کدام نظرسنجی رسمی حتی درون‌سازمانی خودتان به این نتیجه رسیدید که اگر آن برنامه‌ساز به تلویزیون برگردد، مردم برآشفته شده و با تلویزیون قهر می‌کنند. شما بر اساس کدام نظرسنجی و کدام افکار سنجی و پرسش عمومی به این نتیجه رسیده‌اید برنامه‌سازی که در یک سال گذشته (مطابق گفته یکی از مدیران خودتان) ۵ درصد مخاطب داشته است و برنامه دیگرش چیزی همین حدود و اندکی بیشتر، الا و لابد باید ادامه پیدا کند که شما با آن قطعیت دستور دادید آن برنامه با همان مجری ادامه پیدا کند.

واقعاً آقای جبلی ما صبر کردیم و آن شنبه موعود گذشت و آن مجری محبوب شما برنامه پاورقی‌اش را اجرا کرد، صادقانه بگویید با تمام آن پروپاگاندایی که هفته گذشته شد این برنامه چقدر مخاطب داشت، یعنی بازگشت شکوهمندانه آن دوست شما به تلویزیون با حمایتی آن‌چنان کم‌نظیر که شما کردید، چقدر مخاطب داشت. البته می‌دانم که شما حاضر نیستید برای مخاطب به کسی باج بدهید. چون اصلاً مخاطب برای شما مهم نیست، چون اگر مهم بود باید برایش کاری می‌کردید. حتی شده باج بدهید تا کماکان مخاطب شما بمانند. (باج دادن به مردم، یعنی مطابق خواست مردم یا اکثریت کار کردن، امر نکوهیده‌ای نیست)

آقای جبلی مهم است که قاطبه مردم با رسانه ملی مشغول باشند، این وظیفه شما است که فرهنگ ایران را حفظ کنید. ایران یک گستره فرهنگی بسیار بزرگ است، بزرگ‌تر از مرزهای سیاسی که امروز سرزمینی به نام ایران در آن است، شغل شما است که پاسدار این مهم باشید و این فراتر از آن است که جمع بزرگی از مردم با عناوین مختلف از چرخه مخاطبانتان خارج کنید، یک روز با نام مخاطب یک روزی با نام چه و چه.

اگر اقدامی کنید که مخاطب، مردم، بینندگان، تماشاچیان، شنوندگان خلاصه هرچه که شما می‌گوید دوباره تلویزیون و رادیوشان را روشن کنند و از شبکه‌های داخلی برنامه ببینند و بشنوند، هر نامی دارد به‌جز باج دادن.

سرفصل دیگر تعریف هنجارشکن است، این سرفصل جای بحث بسیاری دارد ولی شما جای دستگاه قضا ننشسته‌اید، شما نمی‌توانید کسی که به‌عنوان مجرم در دستگاه قضا محکوم نشده است را هنجارشکن تعریف کنید. چه انتظار است آن کسی که دستگاه قضا محکومش کرده در رسانه جای طرح نظر و مطرح کردن مباحثش را داشته باشد، شما دایره را آن‌قدر تنگ گرفته‌اید که عملاً چند سال دیگر حتی همین مجریان نورچشمی و دردانه هم از دایره بیرون می‌افتند.

آن برنامه‌ساز که با واکنش شما بازنگشت مسئله‌ای را طرح نکرده بحثی را در جامعه شکل نداده بود. انتظار آن بود، آنان که از منظر اندیشه عمیق‌اند و زاویه‌دار در رسانه جایی برای طرح نظر داشته باشند که البته آن دیگر به رؤیایی محال بدل شده است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1803814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 177
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    منظور برگشتن همون اسکول نظامه؟
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      13 60
      من به شخصه نوع اجرای ایشون رو دوست ندارم.حتی میتونم بگم کلاً با قیافش مشکل دارم.ولی به هر حال این برنامه طرفدارای خودش رو داره.حتی اگر خیلی زیاد هم نباشن.همین دلیل ادامه کار این برنامه رو توجیه میکنه.
    • سیروس IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      93 21
      والا اون هر جای دنیا بره بهش نظافت تلویزیون هم نمیدن چه برسه به برنامه سازی. تلویزیون ایران همون چندتا مخاطب هم که داشت از دست داده. خودشون برای خودشون جشن می‌گیرن و از برنامه‌های خودشون تقدیر می‌کنن!
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      46 75
      برای شما هرشخصی که روی اصولش بایسته و حرف حق بزنه میشه اسکول نظام.حالا شما اسکول کجایی...
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      38 16
      بی ادب وبی نزاکت
  • ناشناس IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    آقا شما از یک بیسوادِ بله قربان گو اینهمه سؤال و انتظار دارید!!!
    • عبدالله IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      16 93
      بیسوادخودتی دوزاری بی لیاقت
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    من هرکس را که میبینم پاورقی نگاه میکند
    • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      29 79
      همه فامیل پاورقی می‌بینیم. خلاصه پاورقی دیده می‌شود که اینهمه مخاطب دارد مخاطب خوشحال مخاطب بد حال همراه با سوزش ،پاورقی بیشتر بدنبال سوزش مخالفین هست خدا را شکر کم هم نیستند البته بیشتر آنور آب مانند عنتر ناشنال
    • فرزاته IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      اتفاقا منم از هرکی میپرسم نه تنها نگاه نمیکنن اصلا نمیدونن چنین برنامه لوس و مزخرفی وجود داره
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      83 31
      ما دوستان وآشنایانمان از پاورقی بدمون میاد چون اینقدر که دروغ میگه حرف راست ودرست نمیزنه واز هر که پرسیدیم اکثرا گفتند یکی دوبار گذری دیدیم گفتند مجری مضخرفش غیر مردمی حرف میزنند و دیگه ندیدیم
    • CA ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      64 26
      لعنت به آدم دروغ گو اصلا ببینده ندارد از طرف خودت صحبت نکن
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      30 78
      درود بر جبلی...
    • رضا IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      73 35
      جالبه که من هر کیو که الان دور و برم میبینم و ازشون پرسیدم اسم پاورقی رو نشنیدن چه برسه دیدن!!!هرکسای شما با مردم خیلی فرق داره
    • US ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      27 5
      تو کلا چه کسایی رو می بینی؟؟؟؟
  • محسن IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    واقعا درست واضح گفتید تمام برنامه های شبکه ها بی مخاطب هست چرا از واقعیت فرار میکنن این همه هزینه اقای جبلی برای حفط صندلیش معلومه مردم براش مهم نیستن
  • حسن IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    جفتک پران در صداوسبما جایگاهی ندارد
    • علی غیبی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      صدا و سیمای میلی
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      16 8
      فعلا که هستند
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      49 10
      هیچ کس رو مثل خودت چهار پا فرض نکن
    • سعید IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      28 4
      ی لحظه جفتک نپرون ببینم چه خبره
    • آقای ناظم IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      24 5
      عزیزم اینجام رسانه هست جای جفتک پروندن نیست.چرا از چیزی انتقاد میکنی و همزمان انجامش میدی
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    آقای جبلی مال بیت‌المال را تفریط نکن نمیخواد باج بدی
  • محب IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    مملکت دورو پرور !!!! برای اندازه گیری مخاطبان صداوسیمای میلی کافیست فقط دیش‌های دوستان بسیجی رو بشمرید !!!!
  • شهاب IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    مخاطب از نگاه شما یعنی چه؟ صداوسیمای جمهوری اسلامی باید متعلق به کسانی باشد که این نظام را قبول داشته باشند. وگرنه ..........که از آب و خاک این مرز و بوم بهره میبره شایسته ایرانی بودن نیست و این معنا را خود ناکسشان با رفتارهایشان و تعلق خاطرشان به شبکه ها و .... اون طرفی ثابت کرده اند.
    • ایرانی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      89 23
      اولا این مملکت مختص ایرانی هاست نه اونایی که تو هند و افغانستان و عراق بدنیا اومدن و الان شدن مسئولان جمهوری اسلامی دوما شما از طرف خودت صحبت کن صدا و سیمای ملی نه و صدا و سیمای جمهوری اسلامی مبارک خودتون الان۱۵ساله ما آنتن گیرنده تلویزیون جمهوری اسلامی نداریم
    • هموطن IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      21 11
      حق
    • US ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      44 9
      خیر. باید متعلق به همه ایرانیان باشد با هر گرایش سیاسی
    • رضا IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      54 11
      اگه اینجوری باشه پس تلویزیون برای نهلیتا ۱میلیون نفر به اینهمه شبکه و بودجه ی نجومی که دور ریخته میشه احتیاجی نداره یک،دو اینکه صدا و سیما مال کساییه که پولشو میدن از مالیات از پول نفت که مال همست نه مال امثال تو تنها.سه اینکه شما فکر کنی کی ناکسه تعیین کننده نیست ناکس از نظر مردم خیلی فرق داره با ی عده وطن فروش مثل شما که کمر به نابودیه این مملکت بستین با همین رفتاراتون و شخصیتتون و با اینهمه گند و اینهمه توهم حق به جانب بودن
  • مرتضی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    قطعا تلوزیون جای حضور افرادی که از اغتشاشات حمایت کردند نیست
    • US ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      90 27
      مشکل اینجاست که اسم اعتراضات رو میذارید اغتشاش
  • محمود۶۵۲ IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    این مجری پاورقی یکی هست مثل خاوری که پشت در اتاقش نوشته بود بدون وضو وارد نشوید!وحالا باپله کردن خون شهدا وپاچه خاری مسئولین ازاب گل الود ماهی گرفته و جراهای مزحکش انجام میده که حتی ما مذهبی ها وبسیجی ها هم خسته میشیم از تماشا کردنش
    • محمد IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      مزخرف نگو
    • کریم‌صادقی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      28 76
      ماهمه‌بسیجی‌ها‌ومذهبی‌های‌واقعی‌از‌آقای شهبازی‌حمایت‌می‌کنیم‌‌درود‌بر‌غیرت‌‌وشرفت آقای‌شهبازی آقای‌شهبازی‌خار‌چشم‌دشمنان‌این‌انقلاب‌ونظام‌هستند فقط‌‌غربی‌ها‌وکاسه‌لیس‌های‌آنها‌مخالف‌ایشان‌هستند
    • رضا IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      6 19
      چرت نگو
    • فرزانه IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      45 14
      آفرین دقیقا همینطوره بابت یه برنامه مزخرف لوس از اسم شهید خرج کردن پررویی میخواد
    • CA ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      34 15
      حلال به شیری که خوردی شهبازی آدم مزخرفی
    • کاش IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      12 6
      نمیدونم چرا سیم مثبت منفی مغز اینا جابجاست و حرف حق و حقیقت و درست رو مزخرف و ریا و حقه و دزدی رو خوب میبینن و طرفداری میکنن.چی باعث چنین اتفاقی شده خیلی برام عجیبه.مگه دروغ گفت که به نظرت مزخرف اومد.جواب حقی داشتی جسارت نمیکردی
  • رضائی حمیدرضا IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    این حرف ها می فهمه مگه؟
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    حداقل ۱۵ ساله که تلویزیون ناروشن نشده و ماهواره هم نداریم اما بخاطر یکسویه نگری مدیران سیما وتبلبغات مسموم وبدردنخور وحضور تحلیلگران باسطح سوادکم وتعصبان مذهبی بسیار وحشتناک وایاد دوقطبی درجامعه بوسیله ائمه جمعه و سخنرانان مذهبی کلا تلویزیون را تحریم کردیم و نگاه نمیکنیم
  • رسانه میلی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    نمیدونم چند درصد مردم ایران تلویزیون نگاه نمیکنند مثل من مگه بعضی اوقات شبکه مستند که موجودات بیخطرتر از اینها رو نشون بده ولی مگه صداوسیما با بودجه و بیت المال این مردم بدون حق انتخاب اداره نمیشه و مگه امثال شهبازی مستر یین تشریف دارن که از دست دادن یک دلقک نظام مقدس اینقدر خسارت بار باشه اینکه خودش با هم مسلکهاش با پول ملت رفته جام جهانی و نیشش تا بناگوش باز بود الان پیرهن خونین علم کرده و گریبان چاک میکنه
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    برنامه پاورقی عالیه من و خانواده این برنامه رادوست داریم،
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    چرا اینقد اصرار دارید بگید پاورقی مخاطب نداره اتفاقا کار خوبی کردن رشید پور رو را ندادن خیلی های دیگه هم هستن که نباید تو تلویزیون باشن اجازه کار ندن بهشون این اتفاقات یه چیز خوب داشت که چهره واقعی خیلیا رو نشون داد که چقد دشمن ایرانن
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      31 8
      اصرار ندارند واقعا نداره جز یک عده مرفه بی درد که دروغ های شهبازی را قبول می کنند به نظر من تمام این خبرها و برنامه های صدا وسیما وحتی ماهواره چرنده هیچ کدام مردم براشون مهم نیست
    • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      31 19
      رشید پور خودش انصراف داد . چون خائن به مردم نیست
  • محمدمبرا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    83 16
    آبو کجا بریزم؟
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      5 1
      همونجات که میسوزه
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    پول مردم را برای مجریان و اجرا برنانه توسط افراد حاص هزینه نکنید برای مردم چندان اهمیتی ندارد که چه کسی برنامه اجرا می کند تعداد محاطبین به عوامل دیگری بستگی دارد
  • ناشناس IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    این همه بودجه از بیت المال مردم میگیرید که مخاطب راخودتان حداقلی کنید وبرنامه ای بسازید که به اصطلاح طنز با تماشاگر بسیار کم. حرام است ایران تنوعی از سلایق وعقاید گو ناگون است نه گروه حداقلی افراطی. شما وباندتان بایستی کنار بروید
  • حامد IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    مطالب صحیح وجا افتاده ولی آقای جبلی صرفا همفکران خودشان را صرفا مخاطب ميدونند برا بقیه مردم ارزشی قائل نیستن یگ نظر سنجی ساده مشخص میکنه مخاطبان خودش وتلوزیونننشرا
  • پاشا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    61 27
    تا قبل از خیانت محبوب بودند
  • ایران IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    درود بر مدیر توانمند و انقلابی آقای جبلی با منطق نویسنده نعوذبالله امام حسین هم اشتباه کرد قیام کرد. دوست عزیز ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    چه قدر قشنگ و موذیانه بلدید حق را ناحق جلوه دهید ما از بزرگنمایی و سلبریتی کردن افرادی که نه رفتار و نه علم درستی دارند کم زیان نداده ایم هنوز یادمان نرفته در دورانی که کشور به آرامش نیاز داشت همین به ظاهر سلبریتی ها چه بلایی سر کشور آوردند و خود در آرامش و ثروت خود ماندند ما کاری به برنامه پاورقی هم نداشته باشیم با بازگشت و بولد کردن دوباره کسانی که به ایران پشت کردند مخالفیم چرا باید کسی که عقد خود را خلاف فرهنگ اسلامی و ایرانی برگزار می کند و سبک زندگی غلطی را رواج‌می دهد از پول بیت المال اسلام و ایران جیب خود را بزگتر کند
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    70 30
    بوی سوختگی میاد
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    همه چیز در اختیار و برای گروهی اقلیت است
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    38 63
    دوست عزیز مجری ذخیره ای است برای روز فتنه نه جذب مخاطب این رو خود مجری دردانه گفت. متوجه نشدید!
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    مجری مورد حمایت منظورت همان اسکل نظام مقدسه
  • محمد IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    اتفاقابرنامه پاورقی برنامه جالب و مفیدیه و حقایق مطرح میکنه اگر نقدی دارین به مطالب برنامه به صورت مودبانه مطرح کنید وگرنه ناراحتی و مسخره کردن برنامه عجز خودتون نشون میده... گمانم چاپ نکنید ولی حرف حقه که زدم
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      22 13
      حق با شماست باید مودب بود. اما، آقای شهبازی بسیار بی‌ادبه و و سخن و رفتار ایشان ضد امنیت ملی است‌ و مثل آب خوردن به بزرگان و مسوولانی که جز گرایش سیاسی ایشان و هم‌فکرانش نیستند توهین می‌کند. لطفا موضوع را از دید منافع ملی بببنید.
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    79 75
    این آقا درزمان اغتشاشات همراه بیگانه وآتش بیار معرکه بود من ازبیند های پابه قرص ایشان بودم ولی الان ازایشان متنفرم
  • US ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    52 32
    درس را گل بگیرید وقت مردم را هم نگیرید بودجه را هم قلمبه بزنید تو گوشش
  • رضا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    85 48
    والاماوبچه هایکسالی هست دیگه به شبکه های سیمای نزدیم.ازبس سرنزدیم شبکه های ایرانی خاک گرفته
  • 😂 IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    54 20
    آب رو بریز اونجایی که داره میسوزه وقت صبح😂😂😂😂معلومه داری میترکی از حرص
  • امید IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    92 66
    همین مخاطب ها بودن که پویش راه انداختن و نذاشتن آقای رشید پورخائن بیاد. تعدادشون خیلی زیاد بود این قد زیاد که فارس من با ترافیک مواجه شد
  • علیرضاوزهرا IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    مخاطبانی که امثال آقای رشیدپور رو میپسندند تلویزیون ایران رانمیبینن
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      9 9
      چرند نگو ما رشید پور را می‌دیدیم ولی ماهواره هم هیچ وقت نداشتیم
  • محمد IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    94 76
    اگر یک نفر هم بیننده داشته باشه شرافت دارد به خائنین و هم صدایان با ضد انقلاب و شما وطن فروشان
  • وحید IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    71 49
    وقتی یه کسی مثل جبلی ،رئیس صدا و سیمای میلی بشه همینه.....
  • علی ملک زاده IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    67 32
    اونقدری مخاطب داشت که رییس صدا و سیما را مجبور به برگرداندنش کردند و از طرفی چاپلوس و غوغای روحانی پسند نیست که بخاطر پول نقش زیر پرچم چنین افرادی برود
  • مهران IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    60 18
    اصلا دنیا و تمام امکاناتش ...ایران و تمام منابعش مال همین جماعت پایداری چی...آخرش که چی؟!!! بیهوده متازید که مقصد، خاک است!!
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    70 68
    اگر حضور آقای شهبازی هیچ مخاطبی نداشته باشد بهتر از این است که بیاییم کسی را برای اجرا بیاوریم که اعتقادات وباورهای این نظام را زیر سوال می برد واین ممکن است برای بعضی افراد مغرض خوشایند باشد.
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    57 12
    ناراحتی شماها کاملا مشخص است و همه می دانند مشکل شما مخاطب و مردم نیست تفکری که برای نساختن یک واحد خانه افتخار می کند مردم کیلوئی چند؟! شما یک تریبون مفت را از دست دادید
  • محمد IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    46 36
    آقای جبلی باج میدی خوب هم میدی ،وقتی اینقدر ریزش داری مجبوری حتی مخالفان را هم دعوت به کار کنی !
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    71 76
    جناب حسین قره ک این متن چرتو مزخرفو نوشتی.دقیقا داری از کی دفاع میکنی ؟؟ ازرشیدپور؟؟؟ به کوررررری چشم تو ما پاورقی رو خیلییییی دوست داریم تا چشای کور تودرادددددد😏
    • ذره بین IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      21 8
      نمونه بارز و قاطع و واضح طرفدارن و مخاطبان صدا و سیما و...همگی در همین سطح
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    78 63
    دم شهبازی گرم
  • هموطن IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    46 25
    برای چه چیز دیگه مونده غصه بخوریم؟ حتی برنامه های تلویزیون مستبدانه رفتار میکند و هر آنچه به مذاق خودتون خوش می آید را می خواهید به خورد مخاطب دهید به کجا چنین شتابان
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    73 59
    بشین سرجات حرف زیادی نزن . امثال آقای شهبازی خاریه تو چشم دشمنان انقلاب اسلامیه
  • مستاجر IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    48 28
    خبر داریم ۱۰ خانواده دور بر اصلا تلوزیون نگاه نمی کنن چرا برنامه ندارند کارشناسان همه بی سواد مثل مدیر صدا سیما چه برسه محری رو بخوای بشناسی
  • MM IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    71 33
    رییس صدا وسیما از لج اینکه برنامهایش مخاطب ندارد اینکارها را میکند، ایشان و همفکرانشان لجشان گرفته که چرا مردم همه چیزی را که باید متوجه شوند را متوجه شدند و دیگر حنایشان رنگی ندارد و دیگر مردم مخاطب صدا وسیما نیستند... آقای جبلی و امثالهم از ناراحتی و چه کنم چه کنم خود را به در و دیوار میزنند که مردم صدا و سیما نگاه کنند و جالبتر اینکه هضم اینکه ۶۰ میلیون نفر در کشور برنامهایشان را نمیبیند بسیار بسیار برایشان سخت کرده و از گزینه بر عکسش استفاده میکنند که نه بابا همه جز اقلیتی برنامهای صدا وسیما را میبیند!! گول زدن خود و گول زدن دیگران از طرف رییس صدا و سیما تنها راهیست برای جواب سوالهای شما برادر... اما نمیداننند که بسار بسیار از مردم این سرزمین سالهای سالست که اصلا تلوزیون ایران را نگاه نمیکنند بجز فوتبال!! اینان لجشان گرفته که چرا مردم برنامهایشان را نگاه نمیکنند و دیوانه و مدهوش شده اند از این نگاه مردم نسبت به خودشان....
    • Sha IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      28 25
      اره.توراست میگی.فرض کن ما باور کردیم وجدانا خودتم حرفاتو باور کردی؟
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      10 6
      لایک لایک صدها لایک حرف دل ملت شهید داده ودرد کشیده وبی پول
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      6 10
      MM بازم قرصاتو نشسته خوردی؟!
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    55 36
    شما که برنامه رو نمیبینی بنا نمیشه که کسی نبینه حتما مخاطبهای زیادی داشته که این برنامه اومده لطفا از طرف مردم نظر ندین
    • ناشناس IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      7 7
      آره شماراست میگی خخخخ
  • سید IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    46 24
    خبر آنلاین چقدر مخاطب داره ؟ میشه از گذاشتن نظرات توی خبرهای که میزارید متوجه شدید تقریبا هیچ مخاطبی ندارید حتی از پاورقی کمتر هست
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      9 4
      چشم بعضی کور تنها رسانه ای که مردم نظرشون رو میتونن بگن وخقفان نیست
  • محمدرضا IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    48 20
    سلام خبرآنلاین اگر بخش نمایش نظرات مخاطبینش رو فعال کنه خود مردم جواب این دست مطالب رو میدن. همون مردمی که شما نمی‌بینیدشون امضای بیش از ۹۰هزارنفر در پویش مردمی خبرگزاری فارس مبنی بر درخواست عدم بازگشت سلبریتی‌هاایی( که نان به نرخ روز میخورند) به تلویزیون رو پیگیری کنید له جواب سوالتون میرسید
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      9 4
      آقا محمد رضا نتیجه این پویش تون زمانی ارزش داره که مخالفان شما هم فرصت انجام یه پویش داشته باشند تا با یه مقایسه ساده همه چی معلوم بشه
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      8 4
      خبر گزاری فارس یک سایت خود پسنده که همه نظر ها را نمی زاره لطفاً یک سایت مردمی معرفی کن
    • کریم IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      7 3
      اونهایی که به بازگشتشون رای دادند هم از خودتون بودند. چون موافقان اصلی نه فارس متعصب می شناسند نه صدا و سیمای میلی.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    32 25
    به نظر شما کسی تلویزیون تماشا می کند
  • ناشناس IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    36 30
    بابا بی خیال که تلویزیون نگاه میکنه،اصلا پرداختن به صدا و سیمای میلی و حواشی اون وقت تلف کردنه،دو تا نکته علمی بگید به درد ملت بخوره.
  • مهدی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    44 14
    مردم از عدم افشاگری صدا سیما در مورد کسانی که وطن فروش هستند و زیر نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند اختلاس میکنند ناراحت هستند، سری سریالهای گاندو ۳ و ۴ و ۵ چی شد؟
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    42 17
    فرض کنیم جبلی انسان شاییسته لاکن درکی ازرسانه ملی ومخاطب ندارد وبرای مدیریت آن کوچک است اصلا پذیرش این مسئولیت خیانت به مخاطبینی است که این آقاراضی به باج دادن یعنی هزینه کردن برای آنها نیست مگر بودجه رسانه ملی را عده خاص پرداخت میکنند که برای گروه ۵درصدی برنامه میسازند ایشان یک برنامه موفق وپربیننده را نام ببرد جمع کل شبکه های صداوسیما یک میلیون بیننده ندارد مگرازروی اجبار عدم دسترسی به رسانه دیگر ببیند والا اتخابشان برنامه هایی صداوسیما نیست
    • علیرضا IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      2 1
      درستش "لیکن" هست، نه "لاکن"
  • Siyavash IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    28 27
    صدا و سیما جای فعالیت افرادی مثل رشید پور است مخاطبان صداوسیما مردمن ولی نعمتان نظامند باج دادن یعنی چه جناب جبلی کمی برا مردم ارزش قائل باشید لطفا
  • علیرضا IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    39 29
    اولا از کجا می دانید که مخاطب ندارد . ثانیا مگر تلویزیون جمهوری اسلامی باید کاری انجام بدهد که هر کسی جذب آن شود.قد یا ایهاالکافرون لا اعبدو ما تعبدون........
    • ک.ق IE ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      10 2
      بودجه صدا و سیما از کجا تامین میشه ؟؟ فقط جواب همین سوال به هر آدمی می فهمونه که باید به سلایق اکثریت مردم در صدا و سیما اگه اسمش ملیه توجه نمود .
  • US ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    25 29
    چرت و پرت نگو آقای نویسنده. قشنگ معلوم توأم از کجا نون می‌خوری..
    • مجتبی IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      10 4
      شما هم معلومه نون بیت المال رو میخوری که مردم قطعا ناراضی هستن از امثال تو پس حرام میبری سر سفره خانوادت.میرسه روزی که ابرا کنار میرن روشنایی حکم فرما میشه
  • حمید رضا CA ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    39 24
    حیف از صدا سیما با این همه پرسنل و بودجه که زیر پنج درصد بیننده داره اونم با حذف مدیری و رامید و دورهمی و خندوانه و سریال هایی مثل پایتخت خب اون کارخونه دار برا چی برا تبلیغ کالاهاش پول بده برا تبلیغ محصولش از بس افکار جناحی تو صدا سیما حاکم شده و علنا مردم رو به سمت ماهواره سوق میدن با این کیفیت پایین برنامه ها
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      3 4
      فقط خودتو نبین
  • حسین رضاعلی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    16 17
    صداو سیما # جبلی #پاورقی . شما مردم چقدر قدر نشناس هستید صدا وسیما به ما مردم یاد میده که دزدی خوب نی فساد خوب نی ماله مردم خوب نی از بیت المال دزدی خوب نی چرا قدر نمیدونید تا کجا تاکی
    • مجید IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      2 4
      دمت گرم
  • امیر آشفته IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    11 4
    متاسفانه بیشتر مدیرانی که خودشان را به جمع اکتریت ترجیح می دهند نتایج منفی کسب کرده اند. آقای جبلی شما هم اول و آخر رفتنی هستید آنچه در ذهن مردم باقی می ماند رفتارتان است. خود دانید و این صدا و سیمایی که قرار بوده و هست مطابق میل شریفتان کار انجام دهد.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 11
    بوی سوختگی میاد من عاشق شهبازی و پاورقیم تا چشم ضد انقلابه ها و پولی نژاد و رضا پالونی... دربیاد
  • رضا شفیعی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 9
    آقایان..ما کاری با مخاطب داشتن و نداشتن نداریم .حرف ما این است که کسانی که با تجزیه طلبان و منافقین و دشمنان جمهوری اسلامی هم عقیده و هم رای هستند و صدای شبکه های منو و تو و بی بی سی و عنتر و اشغال از حنجره اشان خارج میشود . در صدا و سیمای جمهوری اسلامی جایی ندارند ولو انکه بیننده و شنونده داشته و یا نداشته باشند و اگر قرار بر بیننده باشد .بروید و یک گروه از مطربان و لوطی ها و رقاصه هایی را از بنگاههای شادی در چهار راه سیروس بیاورید و ببینید که یکی از پر بیننده ترین برنامه ها را تحویلتان میدهند ..پس لطفا مقایسه مع الفارق نکنید و خودتان را به نفهمی و کوچه علی چپ نزنید و ملت ایران را هم گلابی و باقلی فرض نکنید که همه اش به خودتان برمیگردد
  • معلم IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    10 5
    من که کلا وقت ندارم تلوزیون نگاه کنم اگرفیلمی عالی باشد و پیشنهادکنند اینترنتی میبینم ولی ازاینکه جلوی امدن رشیدپور گرفته شد هم خیلی خوشحالم هرچقدردلش خواست علیه مردم ایران حرف نابجازد حالا بیاید وبرای همین مردم برنامه اجرا کند!!!!!!!!
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    9 5
    وقتی رئیس صدا و سیما توجه به خواسته های مردم (که وظیفه خدمت رسانی به آنها را دارد) را باج دادن میداند، وای به حال آن صدا و سیما. انگار صدا و سیما ارث پدریشونه
  • ب م IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 7
    آقا براثر نظرهایی که ما پیام دادیم که ما آقای شهبازی را می خواهیم بخاطر اینکه خوب اجرا می کند و خبرهای بیگانگان و دهن کجی های الکی داخلی را بخوبی کالبد شکافی می کند و ضربه کاری را وارد می نماید.ما اینو می خواهیم برنامه های بی محتوا را نمی خواهیم.همچنین چرت و پرت ها را.
  • سعید IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    10 7
    همه پاورقی رو نگاه می کنند
  • رضا IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 12
    ماملت نیازب مجریانی مثل آقای شهبازی داریم،براندازنمیخواهیم،ب اندازه زیادی دلمون رااین براندازان خون کردند
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    9 5
    مخاطب ومردم اگر دراین مملکت تاثیر گذار بود که به این روز وبه این افراد امثال جبلی گرفتار نمی شدیم
  • کامران IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 5
    باسلام ،آقای رشید پور هم مجری توانمندی هست،بخاطر یک ایراد جزء در یک بنا ،اون بنا رو تخریب نکنیم
  • دانش IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 5
    چرا نمیگویید آمارهای شما به اکثریت پنداشتن خود و اقلیت دانستن طرفداران انقلاب از کجا آمده؟ اولا" که جمعیت ایران در فضای مجازی که شما در آن جولان میدهید، خلاصه نمیشود. مردم این دیار شامل همه آنها میشود که از قضا این همه برخوردار هم نیستند و ادعاشان در حد دین و اخلاق مرسوم است. این امر در اغثشاشات اخیر هم خود را کاملا" نشان داده. به حول و قوه الهی پیروزی حق بر باطل را شاهدیم.
  • رضا IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 10
    به افرادی که اعتقادی به نظام و اسلام ندارند نباید تریبون و آنتن داد هرچند باعث کم شدن بیننده بشه
  • میلاد IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 9
    پاورقی خیلی خوبه. باید تکثیر بشه
  • حسین IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 8
    شما از کجا فهمیدی که اکثر مردم با نظر شمای منتقد همراه است.هنجار سکن که لازم نیست بره دادگاه تا بفهمی طرف هنجار سکن است مثلا کسی که لخت میاد بیرون که دیگه معلومه هنجار شکنه حالا شما بگو چقدر گرفتی این مطلب رو بر علیه صدا وسیما نوشتی.الان خوبه من بگم چهار درصد با نظر شما موافق هستند.بعدشم اقای جبلی نگفته به مردم باج نمی دیم گفته باج به سلبریدی یا همان سلبریتی شما ها نمیدیم ولی شما فکر کردی خیلی زرنگی اونو زدی بنام مردم که مثلا طرفدار مردمی ای مارموز قره شدیا .حسین
  • شهروند IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    3 3
    با سلام یکی از مجریان سیمای خانواده را که محبوب هم بود حذف شد امیدواریم که به کار دعوت شود.
  • اسمعیل از رشت IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 10
    باسلام: آقای جبلی کارش را درست انجام داده است.مجریانی که حامی دشمنان این ملت و کشور هستند و برای رسیدن پول و گلین کارت تن به هر ذلتی می دهند و از تعصب و غیرت به دور هستند لیاقت ندارند که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی مجری گری نمایند.
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    11 6
    این برادران از اول یک شعار داشته اند. «مردم چکاره اند» بیخود خودتان را اذیت نکنید.
  • اسی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 9
    رسانه ملی؟؟؟ برچه اساسی این نامو اطلاق می‌کنی به اون صداو سیمای درب و داغون؟؟ فقط پول ملتو میخوره ، اصلا و ابدا ملی نبوده هیچوقت ، کی نگاه تلویزیون جبلی می‌کنه جز همونایی که استوری واتساپشون هم طبق برنامه براشون ارسال میشه!!!! فقط احمق ها این سالها این تلویزیون را نگاه کرده و میکنن
  • ناشناس IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 3
    این اقا هنوز نفهمیده که صدا و سیما با بودجه بیت المال فعال هست و خودش داره از جیب مردم حقوق میگیره
  • علی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 8
    صدا و سیما با داشتن مجریانی مانند شهبازی همان ۵درصد مخاطب خود را نیز از دست داده و امروز بحران مشروعیت نیز دارد
  • احمد یاری US ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 6
    شاید یکی هم اسکول باز باشه،این برنامه اقای شهبازیا هم ببیند،ولی درحقیقت بینند ندارد ندیدم کسی هنوز درباره برنامه شهبازی صحبت کنه چون من حقیقت از برنامش بدم آمده کل خانواده که ۶نفریم تا برسه به خانواده خواهران برادران غیره،ندیدم کسی مخاطبشون باش،هرچه خیر ان درسته
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    10 4
    یکی من رو ببره رسانه کار کنم، پول بده ببره مجانی قطر فوتبال ببینم،هم دلقک میشم هم اسکل هم منفور،بهتر از بیکاری و بی پولیه
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 4
    توقع اصلی مردم از تلویزیون سرگرمی و بازگو نمودن مشکلات و زبان درد بودن است.که هیچکدام مطرح نیست
  • جهان IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 4
    این که پاچه خواری روحانی بود . سنگ اونو به سینه میزد حالا میاد که چی؟
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 6
    والله ما که اصرارنداریم گلزار بیاد طفلکی همون تو اینستا خوش باشه و پوز بده با ماشین لاکچریش کافیه . باید آدم دیوانه باشه مخاطبش بشه و اون شبی ۵۰۰میلیون بگیره واقعااا دم آقای شهبازی گرم خداخیرش بده
  • حسین IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 6
    اگه مخاطب نداشت رئیس صدا وسیما رو مجبور به برگرداندن شهبازی نمیکرد فکر میکنی کی برگردوند همین مخاطبایی که خیلیا نمیبینند ولی زمانی که باید پیداشون میشه ما ملت امام حسینیم
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 8
    امام حسین و یارانشان هم ۷۲ نفرمودند و لشگر کفر۳۰هزارنفر. یک مرد جنگی به از صد هزار....
  • شهروند IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 4
    جاذبه برنامه های صدا و سیما خیلی نسبت به قبل ها کمتر شده و جذابیت آن خلاصه شده در چند سریال و مسابقات فوتبال و برنامه فوتبال برتر و گهگاهی فیلم های سینمایی که این کوتاهی باعث میشه طیف عظیمی از جامعه که هم سلیقه مدیران صدا و سیما نیستند شبکه های ماهواره ای را تماشا کنند و جامعه به سمت تهاجم فرهنگی پیش بره
  • علی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 5
    خدا شاهد فقط باید در صداو سیما رو تخته کرد حیف بودجه
  • علیرضا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 7
    واقعا برنامه پاورقی و آقای شهبازی فوق العاده هستن، و در برابر این خودتحقیری شدیدی که توسط رسانه‌های سعودی و انگلیسی داره تزریق میشه، واقعا قیام کردن، خدا خیرشون بده اینم که برخی از آقای شهبازی ایراد می‌گیرن به‌خاطر دخالت دادن پیش‌فرض‌های ذهنی‌شون در قضاوت‌هاشونه ای کاش یه کم آزادگی فکری داشتیم ای کاش یه کم سواد تفکر داشتیم ای کاش یه کم سواد رسانه داشتیم
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 5
    بنگاه دروغ پردکنی
  • رضا IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 6
    میشود ازرشید پور بپرسید فواید بوسیدن رییس حسن فریدون چیست توضیح بدن
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 7
    دست شما آقای جبلی درد نکنه دمتون گرم اون دنیا و این دنیا سرافرازید چون بچه مسلمونا رو خوشحال کردید آقای رشیدپور بره بغل دست احسان کرمی وبرزو ارجمند و مدیری و....
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    2 6
    خدا را شکرررر آقای رشید پور برمیگردد به تلوزیون
  • Bahram IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 1
    آب رو بریز اونجا که میسوزه
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 6
    لطفاساعت پخش برنامه پاورقی مناسب نیست؛درمواقع پخش وتکرارمصادف بااذان ونمازومسجدمیشه واکثراموفق به دیدن نمیشویم.باتشکر
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    1 7
    پاورقی بد نبود ولی لولش پایین بود رشید پور کار خودشو انجام میده مجری پاورقی هم کار خودشو ربطی بهم نداره که این نباشه اون باشه
  • ناشناس IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 6
    این آقای پول پارو کن که شماها سنگشو به سینه میزنین برای یک ماه کار ۵ میلیارد میخواست این پول مال کیه آیا بیت المال نیست شماها ازکدوم مردم دم میزنین دلتون برای کدوم مردم سوخته ازاغتشاشگرای نیم درصد حمایت میکنین یا اکثرایت مردم ولایتمدار پس بسوزین آب هم نداریم که بریزیم تاخنک شین
  • شهریاری IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    5 5
    صدا و سیما جای اشخاص پولکی و مزدور نیست
  • اقوی همساده IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    9 2
    آخرین چیزی که تو این مملکت اهمیت دارد مردم هستند.اولویت هم عده ای خاص که همه میشناسند و رسانه و تفنگ و پول و کل مملکت تصاحب کردند
  • بابک IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    5 6
    پاورقی بهترین برنامه صدا و سیما است.
  • فاطمه اسدی لاری IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 5
    سلام، مخاطب یعنی اوناییکه جونشون رو فدای اسلام و ایران میکنند و اوناییکه از چک و چیلشون آب راه میفته برای غرب متجاوز جایی در رادیو تلویزیون ایران اسلامی ندارن
  • عبدالحق IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    3 5
    نگارنده محترم چرا اینقدر تقلا میکنید حرف شما را بشنود این آقا میشنود اما اگر حتی یک نفر که هم فکر و هم خط جبلی باشد ، مخالف آمدن فلان مجری یا برنامه ساز باشد اون یک نفر میشود مخاطب، اون یک نفر میشود مردم،حال شما برایش هزارو یک دلیل و برهان بیاور، شهبازی مجری مورد علاقه جبلی ، طوری میگوید هنوز یک سال از شهادت عجمیان و... نکذاشته شما میخواهید فلان مجری را بیاورید ، که انگار اون مجری مورد غضب ، اون هارو به شهادت رسانده ، مجری پاورقی هم طوری میگوید فحش حزب اللهی و بسیجی بخوره ، انگار خودش از اول بسیجی بوده، و یا هرکی بسیجی نباشه حتما اغتشاشگره، با این طرز فکر که جبلی داره برنامه های که ساخته میشه باید به افکارش نزدیک باشه و از نظر شهبازی بسیجی مورد تأئید باشه شهبازی یک بسیجی یا حزب اللهی هیچ وقت نمیگه من بسیجی ام هیچ وقت به کسی که افگارش با او تناسبی نداره حمله نمیکند
  • Sh IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 6
    کسانی که سرشون گرم جای دیگه ست نباید در مورد برنامه خوب پاورقی و سید خندان ایراد بگیرند ایراد از شماست که نمی تونید ببینید خیلی ها این برنامه ها رو دوست دارن مگر اقای شهبازی چی می گن که این قدر سوختید غیر از این که هر کس داره حرف مفت در مورد کشورمون می زنه رو پاسخ می ده البته با طنز بعد اسکولا و بیسوادا اظهار نظر می کنند
  • محمود IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    3 5
    واقعاجای تاسف است که ازنان وروزی خدا دراین نظام ارتزاق کنی وقدر منزلت خود رابه تعدادی وخائن ووطن غروش ومنافق بفروشلی وحالا هم برگردی طلبکار باشی وتوبه هم نکرده باشی
  • امید IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 3
    مخاطب حرفم خودمم من از همه بدترم پس جبهه نگیرید لطفا. دوستی داشتم که همیشه ناله نداری و بی ارزگی خودشو نصبت میداد پولدارها که حقمون اینا خوردن. حالا واقعا حقشو پولدارا خوردن؟ یعنی دوستم کار کرد پولش اینا خوردن.؟ حالا سلبریتی. یا هر کسی که اشاره شده واقعا چکار کردن؟ جز اینه که حالا نظرشون گفتن چون تریبون داشتن همه شنیدن. خودمونیم چقدر خودمون نظرهای خلاف واقعه دادیم. چرا واقعا افتادیم به کوبیدن هم. شدیم بازیچه دو قطبی یه سریا. پاورقی؟ من خوشم نمیاد تو دوست داری تمام
  • هموطن IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 4
    ازکوزه همون برون تراود که در اوست همه مردم واقعیات رو خوب میفهمند برخی بخاطر حفظ منافع بیجهت دفاع میکنند جالب اینکه نمیشود برای تعدادمخاطب نمیشود مثل سایر موارد تورم ورشد اقتصادی ومیزان اشتغال امار کذایی ارایه داد همه اینهایی که سعی در وارونه نمایی دارند امثال طبری وخاوری در اینده تو زرد در میان تازه میفهمی اینهمه تقدس نمایی بخاطر چه بود
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 6
    به نظر من پاورقی عالیه چرا چرت میگی نویسنده مغرض
  • ایران IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    5 4
    رسانه ی ملی به معنای واقعی باید ملی شود و از دست تندروهای جهالت پیشه ی فکر بسته ای چون جبلی خارج و در اراده و اختیار مردم اداره شود . با خواست عمومی طبق قانون اساسی نه با سلیقه و نظر یک گروه قدرت طلب افراطی
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    13 4
    موصوع چیه اخه الان ده سالیه رسانه ملی را نگاه نمی کنیم
  • سلطان IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 4
    به خدادرست میگوید آخه این تلویزیون جبلی رو کی نگاه می‌کنه آخه دردمونو به کی بگیم که برنامه هاتون به درد خودتون میخوره واقعا جای تاسف
  • احمد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 5
    با سلام خدمت دوستان ، خبرآنلاین جان شما که میگی رسانه ملی مخاطب ندارد پس چرا جوش میزنی که مخاطب های رسانه ملی نگران حضور جفتک پران های نمک نشناس باشند ، در ضمن خدمت دوستانی که به آقای شهبازی چرت گفتن باید گفت آب رو بریزید همون جائیکه می سوزه معلومه همتون پاورقی رو نگاه می کنید
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    7 5
    این آقا فکر کرده خیلی با مزه است،دلقک با مجری طنز فرق میکند
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 1
    شرط نخست پیش‌رفت و توسعه‌ی کشور، آرامش و همبستگی ملی است. با آه و افسوس باید گفت نه مجلس انقلابی و نه سخن و کردار مسوولان و تریبون‌داران رسمی و غیر رسمی و نه صدا و سیمای ملی هیچ‌کدام به این پیش‌‌شرط عمل نمی‌کنند و هر روز از آستین‌شان چیز ترسناکی بیرون می‌آید.به کشورهای همسایه نگاه کنید و یاد بگیرید که چه‌گونه در حال پیش‌رفتند.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 4
    اینها فقط خودشون پایداری چی ها هستند مخاطب براشون مهم نیست که چی گم کردیم دنبال چی میگردیم
  • علی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 6
    باید امثال رشیدپور بدانند خیانت بی هزینه نیست ، باید محاکمه اش کنند
  • مالا IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 4
    مرد نبود ... اگه مرد بود رو حرفش میموند و ملت رو خوشحال میکرد
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    3 3
    گردانندگان سایت ، مجری فقط این افراد خوشگذران بی دردی که تو سنگشون رابه سینه میزنی نیستند، لطفا آنهارابه مردم تحمیل نکنید
  • محمد IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 2
    نویسنده عزیز منتقد ب جبلی.. خام ونپخته هستی.جبلی فقط در صدا وسیما مجری اوامر وسیاستی ست ک ازبالا بهش دیکته میکنن (بایدهم چنین باشد چون انجا اهمیت داره )البته شاید دیدگاهشان بهم خیلی نزدیک است ولی ایشان دربسیاری مواقع جرات مخالفت جزیی هم ندارد.الان هم مشخص شد زور یه مجری کم مخاطب بیشتر از جبلی و مدیران ارشد انجاست.بهرحال دوقطبی بدی شکل گرفته جناحی ک خود را اکثریت میداند شاید فکرمیکند با زور رسانه وپروپاگاندا قشرخاکستری ۷۰درصدی را همراه خود خواهدساخت ولی معیشت وفقر چنین اجازه ای نمیده گرانی وتورم و اختلاس ..اکثریت را بی اعتماد کرده بهترک گلزارها و رشیدپورها نیایند گر بیایند به محبوبیت خودچوب حراج خواهند زد.سیما هم اشتباه میکنه زیرا نبود برنامه خوب مخاطب رو ب سمت ماهواره ومن تو میبره اما...تا مشکلات اقتصادی حل نشه در بروی همین پاشنه خواهد چرخید.فعلا وقت حضوراینان نیست مگر گشایش اقتصادی اجتماعی حاصل شود ک فعلا با ان چندین سال نوری فاصله داریم
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    8 7
    ما پاورقی نگاه میکنم خیلی خیلی میخندیم مخصوصاباشهبازی ولی ازرشیدپور و...که بوی ثروت وتشریفات وتجمل میدن اصلا خوشمون نمییاد..شهبازی خاکی هستش نه مثل بعضی ها که لبشون...بماند...
  • سید قدیر غنی زاده زاویه IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 4
    نویسنده محترم در متن مقاله استدلالات بی پایه و مفاهیم سبکی بکار برده که نه به نقد شبیه است و نه مخالفت بیشتر شبیه به محاورات زنانه در میانه کوچه وبازار می باشد
  • سیدمحمد IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 7
    نباید اجازه داد افرادیکه در دوران اغتشاشات به هرنوع با شورشگران همراهی کردند دوباره به سیمای جمهوری اسلامی برگردند.
  • ایرانی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    9 5
    رضا پهلوی و کردهای تجزیه طلب هم در داخل طرفدارانی دارند پس طبق نظریه خبر آنلاین برای دل مخاطب باید از آنان نیز در صدا و سیما استفاده شود؟ملاک چیست فقط مخاطب؟
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    6 6
    درود بر آقای شهبازی مجری انقلابی
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    4 5
    یک زمانی راس فتنه، بیشترین مخاطب را داشت، امروز در قعر قرار دارد اگر کید رسانه‌های بیگانه و پادو های داخلی آنها نبود مخاطب خیلی بیشتری تلویزیون داشت.
  • ن IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    5 4
    تلویزیون به مخاطب زنده است واگر با هزاران هزار میلیارد سرمایه گذاری بدون مخاطب بی فایده است جذب مخاطب یعنی توجه به علاقه اکثریت همان طور که رای اکثریت پشتوانه یک ملت است توجه به خواست و علاقه اکثریت باعث جذب مخاطب میشود اگر مسلمان نیستید ازاده باشید همین یک جمله بیان میکند توجه به ارزشهای انسانی ایجاد مخاطب میکند و تلویزیون از ارزشهای انسانی فاصله گرفته و در تفکر گروهی خاص گرفتار شده که مخاطبین این تفکرات را نمیپسندند
  • ناشناس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    10 5
    فعلا تلویزیون در خدمت جبهه پایداری و گروه اقلیته .صدا وسیمای میلی
  • محمد IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    7 4
    دوستان توجه داشته باشند کشور و جامعه خط قرمزهایی دارد که قانون برای همه تعیین کرده،ما سال گذشته عبور از این خط قرمزها را به کرات توسط افرادی خاص مشاهده کردیم که نتیجه آن تهدید امنیت ملی و منافع ملی کشور بود و نتیجه آن آصیب جانی و اقتصادی کل جامعه بود. انتظار آحاد جامعه از مسئولان این بوده و است که هم پیشگیری های لازم جهت جلوگیری از تکرار حوادث گذشته به عمل آید و هم مسببان حوادث گذشته به دست عدالت مواخذه و تنبیه گردند. مطمئنا هر کسی هم در جهت حمایت از این خائنین به کشور گام یا قلم فرسایی نماید دشمن این ملت و ستون پنجم دشمن خواهد بود و به وقتش توسط همین ملت تنبیه خواهد شد.
  • ناشناس IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    8 9
    اتفاقا خیلی هم برنامه پاورقی مخاطب داره یک و دو اینکه خیلی هم کار درستی هست کسایی که در آتش اغتشاشات دمیدن رو به تلوزیون راه ندهند
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    10 11
    اتفاقا اورقی خیلی بیننده داره ..فقط یه عده احمق اینتر نشنال بین سرشونو کردن تو برف
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    9 4
    خودش به سیم آخر زد و گفت مگه اسکول نظامم ؟ 🤣🤣
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    7 5
    وقتی سایبری ها حمله می‌کنند باز هم مردم بیشتر بهشون منفی میدن.