نتایج نهایی نظرسنجی اقتصادی خبرآنلاین

در جریان نظرسنجی یک روزه خبرآنلاین با این پرسش که "به نظر شما کدامیک از روسای بانک مرکزی در دولت های نهم و دهم بهتر عمل کرده اند؟" سه هزار و 769 نفر از مخاطبان به این سوال پاسخ دادند که جمع بندی آراء آنها بدین شرح است:

1- طهماسب مظاهری:69%

2-ابراهیم شیبانی:22%

3-محمود بهمنی:9%

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    13 0
    خوبه ادم یا حرف نزنه یا وقتی میزنه پاش واسه.ادم باید واسه خودش وحرفهای خودش ارزش قائل شه.
  • بدون نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    9 6
    البته براي كارمندان بانك مركزي بهترين عملكرد را داشته است چون حقوق بيشتر وامهاي رنگارنگ بيشتر هر ماه يك عدد سكه و ......
    • کارمند بانک مرکزی DE ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
      8 0
      آخه چرا ناحق می گی. چرا تحمل دیدن برتری دیگران را نداری . بانک مرکزی چه وامی میده ؟ شما لطفا یه کتاب در مورد بانک مرکزی بخوون که اطلاعاتت بالا بره بعد نظر بدی. کدوم سکه ؟ چرا بی علم و اطلاع حرف می زنی.؟ چرا اینقدر راحت انسانیت خودت رو زیر سوال می بری؟ ما که کارمند بانک مرکزی بودیم چیزی از این هایی که تو می گی ندیدم.
  • بدون نام IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
    0 1
    نظری که در بالا داده شده عین حقیقته ولا غیر ( شما مگر برای تصویب ترازنامه پاداش نجومی ۴ تا۵ برج حقو ق)نمی گیرید . یا برای پنجاهمین سالگرد پر افتخار بانک مرکزی کم سکه گرفتید یا مناسبت های دیگر پس بروید خدایتان را شکر کنید و داغ دل کارمندان سایر سازمانها را زیاد نکنید . البته ایرادی بر شما نیست نوش جانتان این ایراد بر آنهاست که سوار بر بیت المال هستند و فقط دورو بر خودشان را می بینند . امید آن را داریم که دولتمردان عدالت واقعی را در این جامعه گسترش دهند به حول قوه الهی .