آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه در قزوین برگزار می‌شود

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین گفت: آزمون وکالت سال۱۴۰۲ مرکز وکلای قوه قضائیه همزمان با سراسر کشور صبح فردا با رقابت هزار و ۷۱۷داوطلب در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر محمد نویسنده، رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این آزمون با هدف جذب کارآموز وکالت از ساعت۸ صبح جمعه سوم شهریورماه طی یک نوبت در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

او افزود: در سطح کشور بیش‌از ۱۰۳هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که نسبت به سال گذشته رشد ۲۴هزار نفری داشته است و این آزمون در ۹۳حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

نویسنده تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون در بالاترین سطح امنیتی و امکانات رفاهی انجام شده است و امیدواریم داوطلبان تجربه ارزشمندی از حضور در این دوره از آزمون وکالت داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: بنا بر هماهنگی های صورت گرفته نتایج اولیه ۴۰روز کاری پس از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود و برگزیدگان پس از اعلام نتایج از طریق اداره سنجش و ارزیابی مرکز وکلای قوه قضائیه برای بارگذاری مدارک و طی فرآیند جذب فراخوان می‌شوند.

رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین در پایان اظهارکرد: مطابق تبصره یک ماده پنج قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار داوطلبانی که حداقل ۷۰درصد میانگین نمرات یک درصد حائزین بالاترین امتیاز این آزمون را کسب کردند به عنوان پذیرفته شده معرفی می‌شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1805427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =